tadas1991 rašė:
Ar yra kokia nors tikimybė, kad 1,9TD varikliui, lūžus velenėliui, bus neužlankstyti vožtuvai? Velenėlis nulūžęs taip, kad netgi išvažiavęs jau beveik lauk su visu skriemuliu.
Žinau, kad pas 2,0HDi lūžta pakėlikai ir vožtuvai lieka sveiki, bet lūžus pakėlikui - vožtuvas ramiai sau sėda į lizdą, o kai jų nėra - velns žino, kaip ten tas velenukas pasiliko pasikreipęs.
Dangtuko nuėmęs dar nebuvau, darysiu gal savaitgalį. Berods pagal kompensatorius turėtų matytis, kuris kiek pakilęs? Kompresiją (ar yra, o ne kiek), patikrinsim aišku paprastai, bet jei šansų nėra, tai nėr ko ir tas žvakes lupinėtis...
Buvo šviežiai uždėta nušlifuota galva su nauja tarpine ir nauju dirželiu, siurbliu bei naudotais labai geros būklės guoliais. Galvą darė galvistai: keitė gumeles, trynė vožtuvus ir vieną iš jų keitė, šlifavo paviršių. Jaučiu, kad gali būti sumaišę velenėlio laikiklius priekinį su galinius arba dar ir apsukę vidurinį, nes ten viskas dedasi tip top, tik anot žinovų - taip negalima, kaip ir su indėklais.
Man buvo pasitaikę seniau ,žmogui pardaviau galvą ,velenėlis buvo lūžęs ,sutikau po pora mėnesių jį,pašnekėjus paaiškėjo kad vožtuvai buvo sveiki nors velenėlis buvo į tris dalis

,dabar gal kokie penki variantai buvo.Visuose buvo linkę ir net kai kur vožtuvų įvorės išsikėtę
_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil

Red