AurisKo rašė:
Buvo hidraulinių amerikonų. Turbūt pradedant DS ir baigiant XM, bet pastarųjų buvo tik keletas parduotų dėl pernelyg didelės kainos (už amerikinį CX buvo 40proc.brangesnis) ir sugriežtėjusių reikalavimų. Nusprendė, jog hidrauliniame Citroene perdaug skysčių.


Nežinau nuo kada, bet tikrai ir XM, ir BX, ir kažkurių senesnių (GS ir CX galbūt irgi) jau nebuvo oficialiai. O nebuvo dėl to, kad nebuvo vežama, nes buvo uždrausta. Vis dėl to, kaikuriose valstijose tai buvo galima įregistruoti kaip kažkokį savaeigį mechanizmą ar pan., einant per visokius koridorius, kabinetus ir kelias ekspertizes. Po tokios registracijos jau buvo galima perkelti ir į kitas valstijas. Hidrauliniame citroene problema buvo, kaip teigiama, ne per daug skysčių, o realiai per mažai skysčių įvairovės, t.y. netenkino saugumo standartų į vieną krūvą sujungta visa hidraulinė sistema (stabdžiai, vairas, pakaba, kai kur ir sankaba berods?), kam esant, turint problemų su vienu iš komponentų, labai greit netenkama ir kitų komponentų, tiesiogiai susijusių su eismo saugumu. Racijos tame, mano nuomone, yra, bet Europoje kažkaip visa tai veikia be didesnių problemų.
Taip pat, nežinau kaip ant Xm, bet ant Xantijos priekinio balkiuko po kapotu yra kažkokia lentelė, lipdukas, ar tiesiog išlieta ar pan. (nebepamenu), kad visais atvejais, naudojant šią transporto priemonę JAV - nebegalioja jokia gamintojo garantija.