WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 05 2025, 01:31

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 543 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 17 18 19 20 21 ELLIPSIS 37 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 20 2014, 01:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Nedidelis dalių papildymas ruošiamam naujajam varikliui:
Pilnas galvos sandarinimos tarpinių komplektas be pačios galvos tarpinės (viskas liuks, tik trūksta vienos purštuko apatinės tarpinikės-žieduko, na ir salnykai prastoki, vieno takelio be apsauginės lūpos, gal reiks įdėt rimtesnius)
Alkūninio veleno abu salnykai
Išminamas guolis (sankaba buvo keista prieš gal 40kkm, dar turi važiuot)
Dėžės pirminio veleno salnykas.
Karterio tarpinė. Ji sandari, bet labai noriu nusiimti ir išvalyti karterį, plius tikriausiai dar keisiu vėliavėles.

Paveikslėlis

Iki pilnos laimės tam variklio-dėžės blokui dar pirksiu ir keisiu abiejų pusašių riebokšlius, perpresuosiu apatinės pagalvės vieną (didįjį buvau keitęs) arba abu sailenblokus.
Na ir minėtas vėliavėles. Kaina jų gal 5Lt, bet brudas kaip reta. Kas darė jas - supras :D Kviesiuos Dominyką pagalbos joms, manau, o paskui vėžinsiu dykai :D
Tuo pačiu tvarkydamas tikrinsiu kaitinimo žvakes, termostato veikimą ir tų jo landų išvalymą (esu ten radęs gerai maumų...), peržiūrėsiu prieš du metus mano pačio keistą diržo komplektą, susireguliuosiu siurblio laisvas apsukas ir jų pakėlimą šaltyje. Su ankstinimu tikriausiai nieko nebus - nėra galimybės įsigyti dalių. Gal, bet labai abejoju, bus galima padaryt rankinį su troseliu, pvz vietoj mechaninio troselinio šviesų aukščio reguliatoriaus.

Dar foto nesimato, bet yra nupirktos naujos originalios sankabos svirties įvorės, naujas gazo trosas, nauji priekiniai atraminiai guoliai ir atraminės gumos.
Sakot, kam tiek vargo dėl pavargusio kėbulo? Bus normalus variklis, kurį įdėt paskui galima beveik į bet ką senesnio. O ant naujų dar visgi nepersėdu, kad ir kaip kartais užeina noras.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Vas 15 2014, 17:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Šiandien nuvežiau patikrinti purkštukų, tai dviejų išpurškimo slėgis į ribas telpa (130+-5 bar), o kitų dviejų 160 ir 195. Visi purškia teisingai be jokių myžčiojimų. Vadinasi, teks tik pareguliuoti slėgį ar net pakeisti jų antgaliukus.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Kov 02 2014, 16:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Išluptas iš BX motoras su dėže. Ruošiu (būsimasis laikas)...
XUD7TE 1,7TD 66kw motoriukas su BE3 penkiabėge dėže.
Bandau po truputį ardytis, vertint, žiūrėt ir pagrinde - sandarint.

Įdomūs pastebėjimai:

Ppakabinamą guolį BXams išmušt yra ką veikt. Kai mušiau ZX ir C15 - užteko poros stuktelėjimų geru plaktuku per vamzdį, įremtą į guolio fiksavimo žiedą. Kai keičiau praeitą žiemą BX14 pakabinamą - kapojau, kol susiėdęs guolis pats išbyrėjo ir pusašis iššoko su visa vidine guoliaviete. Šitam BX TZD Turbo - pradžioj bandžiau stuksent, paskui daužyt, galiausiai teko net iš peties sočiai pavanot, kol išsijudino. Aišku, pasunkinimas tas, kad darbas darytas ant žemės, pasikėlus mašiną, be jokios duobės. Bet ZX ir C15 taip pat buvo daryta.

Turbo 1,7 motoras daug sunkesnis už 1,7D motorą - natūralu, nes ir siurblys didesnis, ir turbina buvo, ir t.t. Bet dviese-tryse dvyruodami šiaip taip įsinešėm į patalpą, kur padėtas ant pjedestalo patogiam darbui. Buvo nuimtas generatorius su starteriu, dėžė su sankaba ir smagračiu, interkūleris. Visa kita liko ant motoro.

Sukinėt 25metus nejudintus varžtus sandūroje aliuminis-cinkuotas plienas yra afigienai nelinksmas dalykas. Kur varžtas trumpas tiesiai į aliumą, dar gerai, bet kur jis ilgas ir pradžioj eina kiaurai ilgą priveržiamą detalę, tik paskui į patį sriegį - liūdna. Pripuvę būtent toje priveržiamoje dalyje ir lūžta ne prie sriegio, o prie galvutės, tad priveržiamas daiktas nusiima ne bet kaip, o numaunant kaip nuo špilkų. Taip buvo su termostatu - jo dangtelį sukant lūžo 2/4 varžtų, o patį korpusą ir šlangų šakotuvą viename 1/3. Korpusą, jei kas, turiu atliekamą su visais sveikais sriegiais, bet tą likutį geriau pavyktų išsukt iš galvos, nes kitaip teks sriegti į didesnį sriegį. Šitam ardymui teko sugadinti puikiai veikiantį originalų termostatą, kurį radau Vernet Calostat 89metų. Tam atliekamam korpuse yra kitas termostatas, naujesnis. Tikiuosi, kad bus veikiantis, arba pirksiu naują. Tik anas kažkodėl 80C, vietoj priklausančių 83.

Net nežinojau, kad šitas variklis turi kuro pašildymą. Pasirodo, galinis aušinimo sistemos flanšas turi ir žarneles kuro įėjimui ir išėjimui. Kadangi šito nežinojau, tai ir neatjunginėjau, ko pasekoje su draugais iškelinėjant variklį kažkas kažkaip strigtelėjo, bet paskui pajudėjo - šenos sutruniję žarnelės tiesiog nuplyšo :D

Įsiurbimo kolektorius matyt jau buvo judintas, nes radau, kad trūksta dviejų varžtų, kurie nelabai patogūs įsukimui - gėda vokiečių remontininkams (Lietuvoje tas daryta manau nebuvo, nes kiek pamenu turbo neremontavo, duslintuvo ir galvos tikrai neremontavo, o daugiau ten lįsti nelabai būtų ko, išvis varikliui niekas nebuvo daryta, apart tepalų ir žvakių pakeitimo, nes dirželio niekas nekeitė...)

Kiauri visi keturi velėno ir velenėlio riebokšliai, taip pat atrodo, kad leidžia ir per vėliavėles. Kiauras netgi dėžės pirminio veleno riebokšlis :D
Sankaba buvo keista kažkur 2004tais metais, po to pravažiuota buvo labai nedaug, gal 20-30kkm, tai ją radau iš esmės labai gerą, netgi visiškai sveiku išmynimo guoliu. Manau, kad vistiek jį pakeisiu, o šitą pasiliksiu ateičiai įdėt į kokį prastensnį darbinį bolidą ar kitam žmogeliui, jei norės pigiojo remonto.
Nežinau, ką čia dar pasakyt, darbelio laukia smagaus, bet jis man visai patinka.

Noriu nuomonių, apsimoka profilaktiškai galvos tarpinę pasikeist? Pastaruosius 100kkm tas daryta tikrai nebuvo, kadangi judintas kolektorius - yra minčių, kad gal darė Vokietijoje arba padarė žmogus, kuris ją parvarė, tik nepasakė (nors ir yra mamos buvęs klasiokas ir labai nuoširdus, plius mašina pradžioj buvo skirta jo žmonai, tik jai nepatiko BX dizainas).
Esu kažkur skaitęs, kad XUD7 ir XUD7TE tarpinės laiko 200-300kkm ir dažniausiai prakiūra. Čia kalba apie originalias gamyklines, pakeitus problema dingsta. Tarpinę reik dėt vistiek metalinę, tad ji kainuos apie 80Lt. Vožtuvai turėtų būti geri, gal tik juos galima nuvežt pritrint. Galvos šlifuot nereikia, o gumeles keisiuos vistiek. Hmmm, laukiu šitus variklius knibinėjusių žmonių kompetetingų nuomonių, jei būtų nesunku :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Kov 07 2014, 18:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Tarp vidurinio velenėlio laikiklio ir galvos paviršiaus radau pakaišiota folgos ir aplamai visi trys velenėlio kakliukai, o ir pačios darbinės galvos plokštumos su laikikliais paraižyti, o 2 iš 3 paraižyti smarkokai. Įdomu, kas su tuo varikliu buvę. Suprantu, kodėl kažkada Nedas rašė, kad pas juos nėra vožtuvų gumelių, ištraukus kompensatorius - po jais visiška sausra, vožtuvo spyruoklės visas mechanizmas sausas. Gumeles katalogas jiems rodo, bet matomai, jei ten tepalas nepapuola arba beveik nepapuola, tai ir jos darbas nėra ypatingai reikšmingas.
Jaučiu, kad radęs nedasuktą kolektorių, tokį pridirbtą velenėlį, imsiu ir galvą - gal ir ten staigmenų rasim...
Nusisuko galvoje du varžtai M7. Neišsisuko niekaip, mirtinas puvėsis. Neturiu tokių sriegiklių, tai tikriausiai teks gręžt ir sriegt ant M8.
Motoras ant stalo visiškai plikas, liko nenuimtas tik vandens siurblys.
Galvoju, ką su tuo velenuku daryt...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Kov 24 2014, 00:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Spėjau dar prasinešt. Galva nuimta, nieko baisaus nerasta, dėsim atgal
Kadangi gavau dovanų naują siurblio tarpinę - nuėmiau ir siurblį. Pasijungiau pagaliau lauko vandenį ir išsinešiau bloką numazgot. Buvo baisus - purvo ir tepalo mišinio centrimetras ir daugiau. Lesta Engine Cleaner'is - labai neblogas produktas, patriinant su vieliniu šepečiu šiek tiek vietom - atplovė labai gerai. Aišku, tobulai nėra, bet nereik ir norėt per kelis paplovimus, be aukšto slėgio srovės ir tokius sluoksnius įsisenėjusios košės nuplaut. Kiek nusiplovė, tiek ir užteks - rinksim taip, dar kur reikia pavalę skiedikliuotu skuduru :)
Parsinešęs supurškiau viską WD40, kad surištų vandenį, nes staigiai remontuojama nebus. Apverčiau aukštyn kojom, nusukau karterį. Karteris buvo įlinkęs šiek tiek, tai palenkta ir tepalo siurblio apatinė sietelio skarda - nieko rimto, bet smagu pažūrėt. Vėliavėlės kietos, bet dar ne akmeninės - lenkiasi sunkiai, bet netraška kaip pagaliukai. Tarpinė karterio ne kiaura ir prilipus gerai, bet per vėliavėles leido, toks vaizdas, kad ir per priekinę sandarinimo plokštę, tad nusisukau ir ją. Tokių tarpinių nupirkt jau vargu, tad kogero teks pasidaryti, bet taip daug paprasčiau tiksliai pakeist riebokšlį ir būsiu užtikrintas, kad per ten jau neleis. Prie indėklų ir žiedų nelendu - nėra noro taip gilintis, gal kadanors... o gal ir ne.
Prašysiu Dominyko laisvalaikiu pagelbėt su teisingu naujų vėliavėlių sukišimu, o toliau jau surinkinėsiu viską atgal

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Kov 24 2014, 08:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Jusu paslaugoms kad ir sndn po 4 val panasei.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Kov 24 2014, 10:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Dominykas rašė:
Jusu paslaugoms kad ir sndn po 4 val panasei.

Nein, pats tik nuo sekmadienio :)
Išlekiu popiet savaitėlei į užsienius, pasiskambinsiu grįžęs, gal net su lauktuvėm :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Bal 02 2014, 00:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Vėliavėlės ir smagračio pusės riebokšlis pakeisti. Laukiam priekinio alkūninio veleno dangtelio tarpinės naujos (originalas 5Lt, turėtų parplaukt per porą savaičių) ir tepalo filtro, ir bloką bus galima kraut į krūvą :)
Tiesa, dar nėr naujos tarpinės galiniam aušinimo žarnų flanšui, bet ten storis nesvarbus, tai bus galima ir paranito ar net kartono papjaustyt. O gal ir be tarpinės bus.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Bal 02 2014, 08:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Vėliavėlės ir smagračio pusės riebokšlis pakeisti. Laukiam priekinio alkūninio veleno dangtelio tarpinės naujos (originalas 5Lt, turėtų parplaukt per porą savaičių) ir tepalo filtro, ir bloką bus galima kraut į krūvą :)
Tiesa, dar nėr naujos tarpinės galiniam aušinimo žarnų flanšui, bet ten storis nesvarbus, tai bus galima ir paranito ar net kartono papjaustyt. O gal ir be tarpinės bus.

Ziu, vasaros pradzioje ir prasileksi, viska susitvarkes... :wink:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Bal 17 2014, 10:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Gal ir pavyks, kokią liepą :)

Vakar atėjo ta tarpinė, tai šiandien nusigramdžiau labai sunkiai seną tarpinę, sumečiau priekinį alkūninio dangtelį su nauja tarpine ir šiek tiek hermetiko, įdėjau naują riebokšlį. Meistrai prieš tai keitę riebokšlį pachaltūrinę, truputį apgadintas riebokšlio lizdas, bet aptepiau hermetiku ir turėtų laikyti, nes pažeidimai nerimti. Po kokios savaitės dar perveršiu varžtus, nes turėtų kažkiek pasėst.
Sekantis darbas - karterio tiesinimas ir dėjimas, o tada jau galima statyti ant jo ir pradėti rinkti skirstymo mechanizmą, galvą ir t.t. :)
Kažur pamečiau vieną iš alkūninio šponkių, teks susirast, arba iš kito išimt.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Bal 17 2014, 10:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Kaip manot, žiedus verta keist? Pigiai kainuoja, ten komplektas apie 50Lt.
Niekad automobilio varikliui nesu ėmęs stumoklių. Teoriją žinau, švaistiklinius indėklus atsijungi ir stumi viršun, o atgal sukišt jau tik su suspaudėju? Motoraikų tai rankom sukišdavau.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Bal 17 2014, 10:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Kaip manot, žiedus verta keist? Pigiai kainuoja, ten komplektas apie 50Lt.
Niekad automobilio varikliui nesu ėmęs stumoklių. Teoriją žinau, švaistiklinius indėklus atsijungi ir stumi viršun, o atgal sukišt jau tik su suspaudėju? Motoraikų tai rankom sukišdavau.

Jei nera suesti, gali nekeist, maziau vargo bus, o su indeklais ir stumokliais nezinau, nesu to dares. Tiesa, esu tik ardes, bet nedejau - ejo metalo lauzan :wink:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Bal 17 2014, 11:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Ishsiima taip. Atgal kisasi su suspaudeju. Mes grudom su seneliu su skarda tiesiog...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Bal 23 2014, 12:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Laisvu metu, vien laukiant kol žmonės išsiruoš kažkur važiuoti, uždėta vandens pompa su nauja tarpine. Įdomu, kad ji HEPU ir su tvarkingu lipduku Geprueft ir Made ir Germany, bet ašelė jau šiek tiek klibėjimo turi, nors pravažiavus gal vos 14kkm, dėjau pats ir žinau. Žiūrėsim, kaip čia ji laikys; kad tik netektų paskui velenėlio visai nemaloniai keist :D
Taip pat nuimtas tepalo siurblio dangtelis - paėmėjas. Įvertinta, kad sietukas švarus, tad kadangi jis ten stovi ant senos tarpinės, net ir nelendu, kad netektų ten lįst paskui. Siurblys išdilęs nepasirodė. Tiesa, kaip ir nežinau, kiek jis gali būti išdilęs, bet ties krumpliais atraminės plokštumos išdilimas braukiant pirštu praktiškai nejuntamas, o krumpliai gražūs. Aišku, smagu būtų pasimatuoti numetimo vožtuvo darbą ir siurblio darbinį slėgį, bet tą galbūt pavyks padaryti tik jau surinkus ir paleidus variklį.

Ledai galvos reikaluos pajudėjo, nes rastas pigiausias variantas galvos tarpinės. Elring 110Lt, ryt poryt turėsiu. Dar nežinau, kokia ji bus, bet jaučiu, kad paranitinė. Orientacijai, 1,9TD tarpinė metalinė to pačio gamintojo kainuoja apie 80Lt. Taip, kad išlaikyt šitus senukus motorus daros nebepigu :) Reikėjo nė nelupt. Varžtus bandysiu palikti tuos pačius, nes jie vokiški Verbus paprastom šešiakampėm galvutėm trumpieji be vamzdelių. Autodatoj tokie parodyti, ir nors jie ir su tempimo spiralėm, bet nėra nurodyta nei keisti, nei matuoti ilgį ir tada keisti, jei per ilgi. Tikiuosi, kad tai dėl to, kad galbūt tai seno tipo varžtai, kurie nebūdavo tempiami virš elastinės ribos, tad veikiami tik valkšnumo ir jei dar nelabai paveikti - naudoti toliau galima be problemų. Na, bet jei klystu, beveržiant arba trūks, arba ne. Jei trūks, teks pasikeisti. Nauji apie 60Lt. Neperku tik dėl to, kad noriu senųjų šešiakampių :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Bal 23 2014, 17:42 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Ar Kaune nėra tarpinių gaminimo fabrikėlio?

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 543 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 17 18 19 20 21 ELLIPSIS 37 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007