Matai, antoške, dar variklis varikliui nelygu...
Aš buvau įsitikinęs, kad į 1,7TD 66kw senąjį variklį pilasi lygiai tiek pat - nepilnai 5l, t.y. kiek pats visad supildavau - 4,6-4,8L. Praeitą penktadienį pyliau vienam katik permestam tokiam motorui į 306tuką. Supylėm gal 3,6-3,8L. Tai litru mažiau. Ir rodė jau per daug, tai užkūrus ir pašildžius, prisipildžius filtrui ir galvos bliūdui - stovi ant MAX. Tai va, tai kur paslaptis? Lenktas karteris, o gal karteris uždėtas nuo kokio 1,6 benzo mažesnio gylio ir pan, ir kitos nesąmonės. Kai tepalo per daug, tas nėra gerai. Nors senam dyzeliui dar pofig, tik kad jo suvalgo daugiau tuomet. Kai per mažai - visai prastas reikalas, greit kompresija mažėja
O šiaip tepalai būtent taip ir pilami - pradžioj varai kokiu puslitriu mažiau, nei knygoj, o paskui ščiūpą kiši ir dapilinėji po stiklinaitę, tarp min ir max būna litras, kartais net pusantro, tai praknist stipriai - sunku.
Su šitu varikliu tik yra problema, kad pilant per tą patį alsuoklį, į kurį kišasi matuoklė, vargo vakarienė, nes matuoklės skylė nusivarvina per kokias 10-15min, kol ant jos pradeda matytis realus tepalo lygis, arba kiši 5 kartus ir valai į skudurą, kol irgi pradeda matytis. Tada dapili ir iš naujo karuselė.