WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 10:01

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 28 2014, 02:21 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 26 2009, 12:42
Pranešimai: 113
Labas. Duokit konsultacija - kuom realiai skiriasi 2002 metu varikliai 2 litrai "ne hpi" ir "hpi". Kame hpi minusai? Desimt metu vazinejau paprastu 100kw benzininiu ir po avarijos vel radau labai gerai islaikyta benzinini 2.0, bet jis hpi. Tai jis geras/blogas? Trumpai ir aiskiai kas zinote informuokit kame reikalai... Aciu.

_________________
dabar: Citroen C4 Grand Picasso (2008) 2.0 b (exclusive)
dabar: Mazda 2 (2006) 1.4 b
ex: Citroen C5 (2002) 2.0 b. - 2014 atskrido Golfas, bum, R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2014, 07:08 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Tik ne HPI...net minčių neturėk :)

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2014, 12:41 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 26 2009, 12:42
Pranešimai: 113
taurius rašė:
Tik ne HPI...net minčių neturėk :)


Aš labai aiškiai suformulavau klausimą ir jo pagrindinė esmė "kodėl" jie skiriasi ir kame minusai. Jei gerbiamasis "taurius" neturi laiko, noro ar supratimo, nekomentuok. Prašau visų, parašykit bent kiek informacijos, o ne kažkokią paauglišką bevertę nuomonę. Man skubiai reikia naujo automobilio, tad esu irzlus tokiems niekams.

Antras dublis. Gal yra nusimanančių? Iš anksto dėkoju.

_________________
dabar: Citroen C4 Grand Picasso (2008) 2.0 b (exclusive)
dabar: Mazda 2 (2006) 1.4 b
ex: Citroen C5 (2002) 2.0 b. - 2014 atskrido Golfas, bum, R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2014, 12:56 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
net neziurek i ta puse. o jei nori suzinoti kodel, pasinaudok gugliu, o ir siame forume buvo kai kas, paieska panaudojes rasi


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2014, 12:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Kiek as suprantu, tai HPI nuo paprasto benzinkos skiriasi kuro ipurskimu. Jei paprastam 2.0 variklyje kuro purkstukai stovi dar iki voztuvu ir purskia benzina pries voztuvus, ir kuro-oro misinys padaromas dar pries voztuvus, tai HPI variklyje purkstukai stovi cilinde ir purskia kura tiesiai i degimo kamera, kaip ir dyzeliuose. Vadinasi kaip ir HDI dyzeliuose stovi kazkas panasaus kaip Common rail sistema, sudaromas aukstas kuro spaudimas purkstukuose ir ipurskiama tiesiai i cilindra. Internetas sako, kad taip padididinama variklio ekonomija ir galia. Bet minusas atsiranda tikriausiai tame, kad kaip ir dyzeliuose atsiranda didelis elektronikos kiekis kuris priziuri visa sita procesa.

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2014, 13:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Dar gali jei kerti angliskai pasiskaityti: http://www.frenchcarforum.co.uk/forum/v ... =3&t=39288

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2014, 13:10 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 29 2012, 16:54
Pranešimai: 145
Miestas: Šiauliai
taurius rašė:
Tik ne HPI...net minčių neturėk :)


Prieš 15-20 metų visi sakydavo tik ne benziną su įpurškimu, imk su karbiuratoriumi - lengviau tvarkyti...


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2014, 13:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
linasdz rašė:
taurius rašė:
Tik ne HPI...net minčių neturėk :)


Prieš 15-20 metų visi sakydavo tik ne benziną su įpurškimu, imk su karbiuratoriumi - lengviau tvarkyti...

Buvo tokia legenda-atsimenu :D

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2014, 16:26 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
pppC5 rašė:
taurius rašė:
Tik ne HPI...net minčių neturėk :)


Aš labai aiškiai suformulavau klausimą ir jo pagrindinė esmė "kodėl" jie skiriasi ir kame minusai. Jei gerbiamasis "taurius" neturi laiko, noro ar supratimo, nekomentuok. Prašau visų, parašykit bent kiek informacijos, o ne kažkokią paauglišką bevertę nuomonę. Man skubiai reikia naujo automobilio, tad esu irzlus tokiems niekams.

Antras dublis. Gal yra nusimanančių? Iš anksto dėkoju.

Kažin ar kas kitas sugebėtu geriau paaiškint kodėl ,jei labai knieti paskambink žmogui ir jei bus neužimtas pateiks tau visą info ,reputaciją Taurius turi geležinę ir nepajudinamą ,o tavo atveju paprasčiausiai laiko stoka rašinėjimui :labas:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2014, 17:11 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 26 2009, 12:42
Pranešimai: 113
Ok, mintis aiški. Ačiū.

_________________
dabar: Citroen C4 Grand Picasso (2008) 2.0 b (exclusive)
dabar: Mazda 2 (2006) 1.4 b
ex: Citroen C5 (2002) 2.0 b. - 2014 atskrido Golfas, bum, R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2014, 17:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Privalumas vienas - truputuką mažesnės kuro sąnaudos.

Pati sistema yra labai nepatikima, Citroen'as tokius C5 leido tik porą metų, po to dėl patikimumo stokos atsisakė.
Nauji kuro siurbliai tarnauja 60-80kkm, genda tiek siurbliai, tiek slėgio reguliatoriai, o kadangi jų pagaminta nedaug, tai ir detalių naudotų pasirinkimas skurdus. Jeigu paprastas 2.0l variklis didelių problemų su įpurškimo sistema kaip ir neturi tai žmonės su hpi ilgai be gedimų nevažiuoja. Jeigu yra noro ieškoti savo pasirinkimui pritarimo ir keliauti prieš srovę - prašom pirkti ir įrodyti priešingai.

Bet čia principe kaip Xantia Activa - įdėja teoriškai labai graži, bet praktiškai (įvertinus, jog tai ne naujas automobilis) turi būti arba labai turtingas, arba tikras Citroen fanas, jeigu nori išlaikyti tokį automobilį.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2014, 23:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Jaučiu, kad ir dujos į tą motorą nelabai dedasi, jei pirkėjui tas aktualu.
Nesu nagrinėjęs tos sistemos, bet pagal idėją, turėtų nebūti droselinės sklendės, kurios dėka gaunamas vakuumas, kurio reiktų paprastoms šlanginėms arba purkštukinėms dujoms įsiurbti. Nebent jei jau taikomas tiesioginis dujų įpurškimas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2014, 00:04 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
duju dabar jau septynios kartos berods, bet paskutines trys gana specifines. kai kas kartom vadina, kai kas laiko kad tik 4 buvo. ten yra ir be reduktoriu, skysta faze purskia, auksto slegio siurblys bake, kainuojantis daugiau negu 4 kartos iranga ir panasiai. deda ir i tiesioginio ipurskimo benzus, ir i dyzeli, tik kad prasmes ten nedaug taupymo tikslais. dujas naudoja tik dalinai, didele dali normalaus kuro, o kaina didele. bet kai kas deda i apynaujes edrias masinas. na i tokia tikrai neapsimoka. ides ir i sita hpi, bet ne bet kas ir uz brangiai ir pas bet ka nepasireguliuosi.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2014, 08:17 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
nerimka rašė:
duju dabar jau septynios kartos berods, bet paskutines trys gana specifines. kai kas kartom vadina, kai kas laiko kad tik 4 buvo. ten yra ir be reduktoriu, skysta faze purskia, auksto slegio siurblys bake, kainuojantis daugiau negu 4 kartos iranga ir panasiai. deda ir i tiesioginio ipurskimo benzus, ir i dyzeli, tik kad prasmes ten nedaug taupymo tikslais. dujas naudoja tik dalinai, didele dali normalaus kuro, o kaina didele. bet kai kas deda i apynaujes edrias masinas. na i tokia tikrai neapsimoka. ides ir i sita hpi, bet ne bet kas ir uz brangiai ir pas bet ka nepasireguliuosi.

Gal ir įdėtų bet kolkas neteko girdėti

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2014, 18:01 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
http://c5club.neerden.nl/c5/pdf/en_hpi.pdf

Pasiskaitymui oficiali literatūra apie HPI, bet žinoma tik iš gerosios pusės :)

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007