Prie to paties, kad jau buvau atsiardęs dalį panelės (keičiau rankinio trosus, ten kita istoriją, aprašyta čia
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=29583&start=60), nusprendžiau susitvarkyti vieną iš nemaloniausių C5 ligų, tai yra oro temperatūros reguliavimo sklendę (žiema ji veikia normaliai, bet vasara, kaip nori, kartais veikia, kartais ne, ir prie 30 laipsnių sugalvoja pūsti karštą orą vairuotojo pusėje ir reguuliuok nereguliavęs ji neveikia). Ligaos priežastis buvo žinoma, tai yra išsimalę, sulūžę sklendės šlicai, varikliukas sukinėjasi, o sklendė stovi. Taigi dar teko šiek tiek apsiardyti panelę:

Priėjimas prie tos sklendės tai eina na... nesikeikiant, gal kokiam pianistui ir geriau sektųsi laugh.gif, bet man ten ranka vos vos užleda, o dar varžtus atsukinėti reikia, varikliukas stovi štai čia:

Beveik kamasutros pozom iš po pedalų, per skylę, kur foto matosi šiaip netaip išėjo atsukti tris varžtus, kurie laikė varikliuką. Ištraukus jį, tik su veidrodėlio pagalba išėjo pasižiūrėti į skendės šlicus, kaip ir tikėjausi jie buvo sulūžę, bet giliau dar yra tokia stačiakampė ertmė, kurią ir reikėjo išnaudoti vietoj šlicų, tai varikliuką šiek tiek patobulinau:

tam kuo puikiausiai tiko varžtas ir veržlė (kad būtų diesnis kontakto plotas) 10mm. Varžto sriegį visaip sugadinau, pridariau įpjovų su bulgarke ir įklijavau (kažkokiais dvikomponenčiais moment klijais, tokia lazdelė, suminkai ir klijuoji, sustingus pasidaro kaip plastmasė) į skylę esančia varikliuko slicuose. Ta pačia progą, kad buvau viską išardęs išsivaliau klimos valdymo bloką, ventiliacijos groteles ir visą kitą, ką belgas (prieš tai buvęs savininkas) buvo apipyles kažkokiu lipniu skysčiu ir strigdavo kai kurie mygtukai, reguliavimo rankenė, ventiliacijos grotelė. Po to viską greit (pasikeikdamas) surinkau, nuploviau mašiną ir išlėkiau į test draivą

Viskas veikia kaip priklauso, buvau labai patenkintas šio vėlykinio "pasikrapštymo" rezultatais

Tiesa pas mane C5 I kartos
