Grįžom.
Pažaidėm smagiai ir gana

Dabar tęsiam žaidimus ir darbus.
Pradžioj suorganizavom nedidelį festivalį, o tuomet ėmėmės darbų:
Jau nebeatsimenu, kiek teko ko padaryt, bet vėl gavau progą pačiupinti Semiorą V8 4,4.
Kartery radau besimėtantį varžtą ir patempiau tepalo siurblio grandinę. Karteris buvo šiaip sau sandarus, bet tai dėl nevykusios konstrukcijos - blokas aliuminis, karteris plieninis, o tarpinė plieninė, iš vienos pusės šiek tiek vulkanizuota gumos žiedeliu. Taigi, ten tarp aliuminio bloko ir tarpinės plieno gaunasi situacija, analogiška Xantijų ir C5 galiniams suportams. Rasta iki 2mm oksido sluoksnių, kuriuos valant aišku krateriai. Teko tepti storai hermetiko, nes normaliai ten aišku reiktų nusiimti visą bloko apatinį žiedą ir vežti prašlifuoti, o tuomet naudoti storesnę tarpinę, nes tepalo siurblys jau ir taip remiasi ir karterio dugną.
Pakeistas P206 2,0Hdi 66kw paskirstymo diržo komplektas. Užsakytas laukia ir skriemulys, nes nors dar ir neprasisukęs - bet jau stipriai kalena ir stovi skersas.
Dėdės P406tam pakeičiau priekines ir galines stabdžių kalades su suportų valymu ir mankštinimu. Taip pat - vienas vairo traukės antgalis ir abi priekinės stabilizatoriaus traukės. Mašiniukas atgavo savo privalumus prieš anksčiau žmogaus vairuotus pasatus - važiuoklė dirba liuksiškai. Patyrinėjau, kodėl dega ABS lemputė. Prieky abu davikliai geri, bet į galą lįst tingėjau. O diagnostikos dar nespėjau pežams pasileist.
Na ir daug visokių kvailų smulkmenų.
Draugui padėjau pakeist mano BXiukui tepalus. Žmogus nori išmokti bent tokius darbus pats pasidaryt sau

Priklijavau Lemanui centrinį veidrodėlį. Buvo klijuotas kažkokiais lievais silikoniniais klijais, ir ne kartą, ir vistiek nukritęs. Buvo darbo gražiai nesubraižant viską nuvalyt ir normaliais tam skirtais klijais priklijuot. Laukia rimtesni darbai.
ir t.t.
Patvirtinus kelis nesąmoningus įstatymus, sumąsčiau, kad visai noriu, kad mano abu motoroleriai turėtų TA, tiek 93čių pirdukas Malaguti F10 Jetline, tiek 77tų Viatka Elektron.
Prie to dabar ir dirbama laisvesniu laiku. Malagučiui nupirktas naujas karbiuratorius ir užkurtas po kelių metų tylos. Reiks padirbėti prie reguliavimo, o gal net ir keisti darkart, nes tas karbas pigus kinietiškas ir kažkaip įtartinai keistai elgiasi, lyginant su senuoju buvusiu japonišku TK, arba keliais tekusiais reguliuot itališkais Dellorto. Tiesiog reikalingu momentu naudotą paprastą (ne tiuninginį) sunku kažkaip gauti ne per ryšius.
Pakeisiu reduktoriaus tepalus naujais.
Su forumiečio assembled stipria pagalba bandom atrasti krovimą, kuris buvo dingęs ir kurio dėka sugadinau kelis akumuliatorius. Kolkas visai neaišku, kur jis dingsta, nes tarp krovimo reguliatoriaus ir akumuliatoriaus jungtis lyg ir gera, bet matuojant įtampą ant reguliatoriaus - krauna, o ant akumuliatoriaus - visai nekrauna

Čia jau 20metų amžiaus laidų ir jungčių menas, kuris, įtariu, gali baigtis tiesiog papildomo laido pridėjimo procedūra.
O prie Viatkos bus kiek daugiau darbo. Nedažysiu ir nešpakliuosiu, tegul atrodo kaip yra. Balsą turi, jau teko užvest. Taigi reikės išplauti ir sureguliuoti karbiuratorių, išplauti ir antikorozinti kuro baką, sužiūrėti pavarų trosus, nes prie variklio pavaros jungiasi puikiai, o prie rankenėlės šiaip sau. Atrasti sankabą. Pakeisti pavarų dėžės tepalus. Sužiūrėti stabdžius ir jų varlytę.
Na o toliau - vėlgi elektros menas, tik jau 37 metų amžiaus. Lyg ir visaks tvarkoj, bet yra kažkas pridirbta. Šviesos ir pypsas turi dirbti be akumuliatoriaus, taip ir yra užvedus. Posūkiai tik su akumuliatorium, bet kolkas nelabai pavyko jį prijungti, taip kad kažkas veiktų. Elektros schemą turiu, bet iš jos nelabai aišku, ar į rėmą jungiasi pliusas, ar minusas
