Sveiki, kiek randu literatūroje, į XUD7TE galima įdėti vieną iš dviejų velenėlių:
arba XUD7TE gimtąjį:
Įsiurbimo a. : 4°30' prieš TDC
Įsiurbimo u. : 20°30' po BDC
aukštis: 8.25 mm
Išmetimo a. : 39°15' prieš BDC
Išmetimo u. : 3°45' prieš TCD
aukštis: 8.5mm
arba XUD9A gimtajį:
Įsiurbimo a. : 4° prieš TDC
Įsiurbimo u. : 45° po BDC
aukštis: 9.2 mm
Išmetimo a. : 43° prieš BDC
Išmetimo u. : 0° prieš TCD
aukštis: 9.4 mm
(šaltinis: Citroen note technique)
Abu velenėliai kitu galu suka hidrosiurblį, tad čia būtų pakeitimas be perdarymų. Abiejuose varikliuose duodamas tas pats vožtuvų įgilinimas, nerandu tik ar cilindro TDC atstumas iki galvos vienodas, bet manualuose nerandu kad būtų duodama atskirai.
Internetuose rašoma, kad turbininio parametrai pasikeičią į gerą velenėlį įdėjus iš atmosferiko. Pastarojo velenėlis aukštesnis, vožtuvų atidarymo laikai ilgesni, tad lyg ir turėtų daugiau prisipūsti į cilindrą? Ar yra kam tekę su tuo susidurti praktiškai?
_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m.

EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.