saulynas rašė:
tadas1991 rašė:
Išimt oro filtrą visai, kokia 30proc benzino (bakas apytuštis, kad paskui galima būtų iškart dyzelio užpilt), jei siurblys Bosch - galima dar gi pamažinti kuro kiekį kažkiek, nežinau tiksliai, bet varžčiukas kažkur siurblio gale.
Tiek daug

kaži vožtuvai ar atlaikys -nepradegs ,buvo čia vienam jau ,varžšiukas siurblio gale, trikampinis zaraza
Baikit, saulynai, taigi pažįstat šitus variklius. Ką tokio ir kiek laiko jam reikia padaryt, kad ten kažką sudegint ar pradegint (jei galvos tarpinė jau pakeista)? Man buvo pavykę, drožiant redlainu beveik be sustojimo DVI PARAS

Buvo mano ZXo bake ir daugiau procentų benzino, negu dyzelio ar tepalo, bet važiuoja nei geriau, nei blogiau nuo tada, kai užkurtas šitom nesąmonėm. Tiesa, po žiemos užvedęs pastebėjau kažkokį kalenimą, kai spaudžiu rimtai pedalą ir pakyla apsukos normaliai. Gal ten ir vožtuvai, bet jaučiu, kad gali būti ir pats siurblys (juk Lucas) ar kažkas bloke. Bet juk pravažiuota taip jau 5000km, o ne vos keli km, ir būna, kad dėl linksmumo užgrežiama ir iki raudono, kaip kad TA daro.
Kai Xantia su ne pirmos jaunystės motoriuku variau, tai padariau taip, kad bake buvo gal 5l dyzelio, degalinėj per kelis šimtus metrų nuo TA stoties dapyliau kelis litrus benzo, o išvažiavęs ir laimingai praėjęs - iškart ant viršaus dar 15-20l saliarkos

Tai tuo trikampiniu kuro kiekis ir reguliuojasi?
