Užmovėm tą dėžę dar praeitą savaitgalį, prieš pat ralį, užtai į ralį važiavom mažiau miegoję
Nors ir tryse, vis dėl to po užmovimo ir pirmų varžtų vistiek prisėdom pasėdėti. Nu i nafig, gargaras, ir dar į guoliuką įtaikyk, o sankabos išmynimo šakutę į guolį irgi įtaikyk.
Atrodė jau viskas gerai, bet paskutinės varžtų vijos sunkiai sukosi. Pasakiau kolegai viršuje, kad sužiūrėtų vamzdelius ir laidus virš dėžės, nes ten jų ne vienas tiesiai virš, kai kurių kronšteinai prisisuka prie dėžės varžtų ar šalia. Galiausiai jau visai sunkiai ėjo, tai užlipau viršun pats ir atleidęs varžtus atgal - ištraukiau iš tarpo tarp dėžės ir variklio - vairo stiprintuvo vamzdelį. Visai sugniuždytas.ų
Bandysim iškirpti gabaliuką ir į vidurį super jungtis iš Hansaflex, nes tą vamzduką atjungti ir pakeisti - reikia nuimti įsiurbimo kolektorių, o jis irgi TOOOOOKS didelis.
Juda darbai toliau, visokių čia įdomybių kasdien matau. Prie XM Automatic kasdien toliau krapštomės ir šalinam praeitų meistrų paliktus arba senatvės įtakotus bugus, kartais laukiam detalių ir darom ką kita, tada vėl krapštomės. Pora pežų išleista po profilaktikos. Pabandžiau ir pakeičiau garsųjį 2,1TD termostatą, bet kadangi varžtai buvo gerai įmirkę ten bėgančiam tepale, tai viskas ėjo kaip per sviestą. Zafirai 2,0dti keičiau alkūninio veleno riebokšlį. Darbo gera valanda, nes nėra paskirstymo diržo - riebokšlis iškart po škyvu.
Dabar išleidžiu Renault Master, kurio citroeninis hidroopneumatinis galinis tiltas nekilo dėl prakiurusio vamzdelio ir vėl toliau kimbu naršyt XM automatic.