Damušėm.
Pakeistas kairės pusės šarnyras ir "skaudulys". "Meilučio" (mažojo sailenbloko) nelietėm, nes dar gyvens kažkiek, o kol neišplyšęs - labai nemalonu su juo dirbti.
Užmauta vairo kolonėlės nusimovusi guma ir užtvirtinta chamutu. Kažkiek laikysis, kiek - neaišku.
Pakeičiau generatoriaus dirželį trumpesniu nauju - nebečirpia. Reikia rinkti hidrosiurblį, bet šaltyje tas labai nemalonu, tad tik pakeičiau priekinio didžiojo kamščio gumytę nauja, per ten daugiausiai bėgo.
Sutvarkiau gesinimo vožtuvo elektrą, buvo prijunginėta su buitiniu laidu, du kartus jungtu. Padaryta tvarkingai tiesiai iš elektros dėžės prie kompo. Uždėjau gazo potenciką. Senas buvo sulūžęs ir nuimtas, dabar gavau dovanų įtariu irgi ne iki galo gerai veikiantį, nes sukiojant varža truputį grybauja, bet vis kompui labiau patiks, gal su ankstinimu draugiškiau tvarkysis ir kuro sąnaudos dar truputį pamažės

Sudėjau žieminius ratus prieky (gale ir taip žieminiai) su P406 lietiakais, kuriuos mama pasiskolino iš brolio

Pakeičiau galinio dangčio amortikiukus gerais naudotais - prie nulio laikos, reik tikėt ir prie -10C dar bent viršuj pakėlus laikysis.
Priklijavau ventiliatoriaus paėmimo plastmasę - tinklelį, priklijavau valytuvų plastmasę, sukeičiau valytuvus vietomis, nes buvau sumaišęs su visomis kojelėmis

Suklijuota pavarų bumbulo gabaliuks išlūžęs.
Tvarkingai prisukau variklio skyriaus tekstolitinę dugninę ir uždėjau dešinį posparnį.
Automobilis daugmaž tvarkingas ir paruoštas žiemai

Ačiū Dominykui už pagalbą.