Išvada teisinga

Patiko vieno kolegos idėja - apsišiltinti būdą putoplastu

Nieko, šilumos iš kažkur ištrauksim, arba savos kaip nors neišleisim, bi tik variklis birbtų ir ratai, jo varomi, suktųsi

Daros šalta jau ir Lietuvoj pamaži. Viena vertus, bus bjauriau dirbti prie šito projekto. Kita vertus, bus galima normaliai prabandyti, kaip mašina elgiasi ir šyla prie šaltesnio klimato. Pamenu, kai tik grįžom su šitu automobiliuku į Lietuvą, buvo Balandžio pradžia ir pavaryta sniego ir -5C. Kitą rytą buvo rimta dvejonė, ar užsives, bet užsivedė. Varikliai nuo šiaurietiškų niekuo nesiskiria.
Suradau dėžėj BX ventiliatoriaus termojungiklį. Anas trijų kontaktų, tai bus galima pajungti, kad veiktų ir antras greitis dabar. Na tai ir įsukau radiatoriun vietoj dvikontakčio.
Va tik pravodkę atsisekt reikia, kur kuris jungias laidas, nes schemas turiu, o ant pačio daviklio jokių užrašų su kontaktų numeriais ar kodais, bet manrods pas LeMans'ą irgi trikontaktis, tai pagal jo fiškę kažkas gausis.
Dėžė baigta sukraut su teisingu spidometro reduktoriuku ir padėta į krūvą paruoštų dalių.
Niekaip nekyla rankos varikliui pabaigt, reik atsakingo ir kruopštaus darbo - prisitrint ir susireguliuot tabletėm ir kaušeliais vožtuvus, na ir prisisukt galvą.
Padažėm aliejiniais dažais stogo bagažinę ir pagręžiojau skylių papildomam apšvieitimui. Dėsiu vieną mažą lešinį halogeniuką, iš kurio jau išimta pertvarėlė, kuri darė jį priešrukinuku. Dar turiu du bajavus maždaug GAZ 21 stiliaus rusiškus priešrūkinius geltonais stiklais. Reik irgi atvalcuot reflektorius ir išimt pertvarėles, turėtų gan paprastai susidėt H4 lemputės (originalios kaitrinės) ir bus geras fūrinis geltonos šviesos arsenalas ant stogo

Tikriausiai du tūmbleriukai salone ir pora relių kažkur po kapotu, o su laidais nežaisim ir pravesim išorėj, vistiek laikinai
