arvistar rašė:
tadas1991 rašė:
Citroen BX TRD Turbo, arba kitaip sakant 1.7/1.8 TD 66kw varikliukui:
Purkštukų antgaliai DN0 SD289 arba jų analogai kitų gamintojų (tinka ir dtp, ir pan.)
Siurblio (Bosch variantas) rem. komplektas (sandarinimo)
Purkštukai arba Bosch (kaina apie 130/vnt), arba tipo Italų "SuperDiesel" kaina apie 28/vnt. Bet ir vieni ir kiti būtų tik keletos dienų laikotarpyje (pristatymas iš Lenkijos sandėlio).
Kas liečia Bosch k.s. remkomplektą, galiu pasiūlyti labai gerą variantą - mes patys komplektuojame iš atskirų gamintojų - pilno komplekto - su gazo įvore (Cargo), viršutinio dangtelio tarpine (Cargo arba Bosch) ir visais sandarinimo žiedais (tik vokiečių gamintojai) - kaina būtų 40 LT. Tai būtų tikrai kokybiški komplektai - mūsų servise juos naudojame jau daugiau nei 7 metus ir nebuvo nei vieno broko atvejo.
Komplektus galime tiekti ir labai dideliais kiekiais. Kainą tokiu atveju reikėtų derinti asmeniškai : 8 655 08171.
Rašau viešai, kad gal po to išliktų ateičiai.
Klausimas toks gan grubus, nes nežinau tikslių siurblių komponentų pavadinimų, nei oficialių, nei meistrų slengo.
Nupirkau jūsų rem. komplektą, viskas su juo yra normaliai, pradėjau ardyti ir rinkti siurblį ir iškilo klausimas. Ten, kur reikia spec. galvučių, viskas aišku - arba gaunu galvutes, arba nelendu. Pagrinde kur reikia spec. galvučių, nelabai guminių sandarinimo elementų ir yra, o metalas nejudinamas dirba savo be problemų ir senas.
Bet yra vieta, kur truputį neaišku, kaip patekti. Gal patarsite? O gal jūsų komplekte ir nėra numatyta gumelė būtent tai vietai sandarinti? Pas mane ten dar sausa, bet mačiau, kad su problema, kai ten bėga, susiduriama dažnai. Kalbu apie situaciją, kai pradeda bėgti per turbo slėgio reguliuojamo riebintojo membranos alsuoklį. Per alsuoklį pradeda bėgti tada, kai visa ta kamera užsipildo dyzeliu. Sudūrimas su siurblio karteriu ten yra, pro kur ir gali patekti kuras vidun, tik per vieną vietą - būtent riebinimo ašelė, plonas trumpas aštrus pypukas, kuris nuspaudžia kuro kiekio didinimo svirtelę siurblio viduje, o gal tiksliau - ją paleidžia į ten, kur ji ir nori būti. Prie tos ašelės prieiti nėra paprasta. Dangtelio šone yra aliumine šaibele sandarintas atsukamas kamštelis H5 galvute, po kuriuo yra ir ta ašelė. Išėmus membraną kartu su tuo strypeliu, kuris turi konusinį galą tai mažajai ašelei maigyti, tą ašelę, galima įkišti gilyn ir tuomet atsukti jos sandarinimo žiedelį (tikriausiai, jei jis ten yra, o turėtų būti) laikančią veržlę, kuri atsukama taip pat vidiniu šešiakampiu, tik nematavau, bet kažkas H3-H5 galvute. Problema - trukdo tos ašelės spaudžiama svirtelė, kurią ir atlenkus iki galo, įrankis vistiek niekaip netilps. Ta svirtelė sukinėjasi ant ašies, kuri yra įpresuota į dangtelį ir dar papildomai užkernota. Ta vieta remontuojama? Jei taip, kokiu būdu tą ašelę patartumėt išimti, kad nieko nesugadint? Ir ar jūsų komplekte yra elementas tos vietos sandarinimui?
P.s. originaliam komplekte degimo kampo reguliatoriaus dangteliai (kurie yra beveik vienodi siurblio prieky ir gale) sandarinami berods žaliomis panašaus į kvadratą skerspjūvio gumelėmis (šiandien rinkau vienam žmogui siurblio tik dangtelį, nenuėmęs siurblio, bet jis atsivežė visą originalų Bosch komplektuką, tai spėjau apžiūrėti). Ar jūsų komplekte esami paprasti O-žiedeliai tikrai pritaikyti ir tinkami? Nes priekis kaip priekis, bet galinis dangtukas visai ne toks mielas perdarinėjimui iš naujo
