Na, nors ir sakiau pažiūrėsiu, bet normaliai nepažiūrėjau ir dėmesio neatkreipiau dirbdamas. Šalta buvo, kitkas rūpėjo.
Vis dėl to, kadangi katalogai ir schemos ten rodo parazitą vienu varžtu priveržiamą paprastą guolį, ir tą varžtą M10 sriegio, tai paprasčiausiu atveju bandyčiau tieisog įdėti tempimo guolį nuo 1.9/2.1TD, 2.0,2.2HDI ir pan su AC.
Štai tokį
http://manodalys.lt/product.php?id_product=1051910011 Tik aišku, bent dvigubai pigiau naują, arba šrotinį iš dėžės ar saulyno

Na ir, aišku, paderinti naujo dirželio ilgį, kad normaliai įsitemptų. Nes mašina su elektriniu vairo stiprintuvu, tai ir generatoriaus ne vaikiškas, ir netgi su sankabėle, dirželis jam reikalingas normalus ir gerai įtemptas.
Bet aš taip daryčiau tik iškilus bėdai, pvz kai pametamas, išsitampo arba nutrūksta dirželis, arba kai pradeda ūžti guolis. Kad būtų ne bereikalingos, o aktualios investicijos į sistemą, kuri, sakykim, namų vartotojui ir remontuotojui lengviau prieinama.
Kadangi mėgstu keliauti, man labai aktualu, kad dirželį būtų galima pakeisti be specialių įrankių, geriausiai iš viršaus, arba bent jau pasikėlus mašiną ir įkišus po ja rankas. O su tokiu be duobės gali tekti ilgokai pavargti, arba daryti dviese

Šiaip kuo ir skiriasi sistemos senųjų bolidų, kur tas dirželis suka tik generatorių, ir naujųjų bolidų, kur tas dirželis suka tik generatorių:
1.Generatorius dvigubai didesnis
2. Dirželis ne keturių, o šešių dantų
3. Generatorius su sankaba