WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 05 2025, 15:06

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 543 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 23 24 25 26 27 ELLIPSIS 37 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Gru 24 2014, 10:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Sukrautas į krūvą su nauju remontiniu komplektu (membrana, vožtuvėliai ir dar šis tas, bet vistiek ne iki galo sandaru ir atbulinio vožtuvo funkcija veikia nepilnai, nes komplekte trūksta vienos labai svarbios gumos) rankinis kuro siurblys - filtras, prisukta nauja filtro kasetė Mann filter (10Lt, galima keist kas mėnesį :D ). Pastatytas į vietą automobilin.
Išvalyta oro filtro dėžė, įdėtas naujas UFI porolonas, tvarkingai suteptas dvitakčių variklių tepalu. Jam dar reiks prikonstruoti protingą ir sandarų išėjimą variklio alsuokliui ir vakuumo pompai. Originale vakuumo pompa jungiasi tiesiai į įsiurbimo kolektorių. Čia taip nepajungsi, nes kolektoriuj - slėgis. Tad reikia jungti dar prieš Turbo.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 08 2015, 16:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Patingėjau, galvą atidaviau vožtuvus pritrint specialistams. Ryt pasiimsiu ir prasidės darbai su varikliu rimtesni, t.y. galvos surinkimas (teks prireguliuoti velenėlio įveržimą arba dėti kitą velenėlį su visais laikikliais), uždėjimas, variklio pabaigimas rinkti,. Ratai jau uždėti, mašina po 15 mėn įaugimo vienoje vietoje, buvo nuleista ant ratų ir kieme pajudėjo link garažo. Galiu pasakyti kolkas tiek, kad ratai sukasi, rankinis veikia gerai, na o vairas sukasi taip smagiai, kaip dar niekad nesisuko.

Kuro siurblyje, naudodamas pardavėjų instrukciją, pakeičiau labiausiai nerimą kėlusią gumelę - liko dabar tik tos vietos, kur jau esu lindęs ir padaręs.

Uždėjau dar kelias dalis ant variklio.

Viskas optimistiškai :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 08 2015, 22:05 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Spynos eina kartu su galva, o ne su velenėliu, todėl jų nuo kitos galvos nepaimsi.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 08 2015, 22:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Na tamsta, kaip visuomet, teoretiškai.
Taip, laikikliai eina kartu su galva, net neturi savo atskirų kodų. BET...
Šimtai ir tūkstančiai Lietuvoje ir kitose panašaus automobilizmo lygio šalyse važiavo ir dar nemažai vis dar važiuoja su ne gimtaisiais velenėliais ir laikikliais. Kodėl? Todėl, kad trūkus dirželiui (o taip nutikdavo labai dažnai, viršijus dirželio resursą, ypač BXams, kur velenėlio galas suka hidrosiurblį, taip pat ir 205, 309, C15 su vairo stiprintuvais, kur velenėlio galas suka ne tik vakuumo pompą, kuri mažai apkrovos kelia, bet ir vairo siurblį, kadangi dėl mažai erdvės po kapotu jis priekyje variklio netelpa) ir ne tik linkus vožtuvams, bet standartiškai lūžus ir velenėliui, ir jo laikikliams, toks automobilis keliaudavo į Lietuva ir čia vietinių auksarankių būdavo daromas. Keičiami reikalingi vožtuvai, dedama galvutė su nauja tarpine, dedamas šrotinis velenėlis su šrotiniais laikikliais. Ką gaunam? Jei velenėlis laisvas, gaunam nieko baisaus, pašveičiama super tolygiai darbinė plokštuma ir gaunam gerą prispaudimą. Jei tai kraštiniai laikikliai, tai po jais turi būti dar ir super sandaru, bet naudojant gerą hermetiką, manau turėtų neprasiskverbti net ir ranka be staklių pašveitus. Jei gaunam, kad velenėlis persiveržia - rodžiau, kaip galima padaryti. Pakaišiota folijos gabaliukų po laikikliu. Tokiu atveju su kraštiniais jau problematiškiau, bet aš turėsiu pasirinkimą iš 2-3 komplektų, tai gal atrasiu gerai prispaudžiančius.
Pas mane buvo padaryta su pakaišiojimais. Mašina nuo pirkimo, be lindimo į variklį, važiavo apie 100kkm ir tarnavo su protarpiais 10 metų. Jei nesueis, padarysiu su ta pačia folija, nes kitaip, iš esmės, reiktų ieškotis visos galvos su labai miglota garantija, ir dar jai niekad nebuvo lūžęs velenėlis ir sulaužęs laikiklių :D
O mano galva senesnio tipo be gumelių, tai tokią noriu ir palikti :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 08 2015, 23:21 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Cituoti:
Teorija, brolau, sausa šaka,
Užtai gyvenimo vaisingas medis žydi


Visiškai sutinku, kad turint iš ko rinktis, davedant, įsitikinant tarpo teisingumu, viskas bus puiku.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 09 2015, 12:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Tamsta, gal neteisingai mane supratot. Anot gilių praktikų, ar pats esu teoretikas, ir dar didelis, ir juo išvadintas nekart esu. Bet yra vietos, kur galima remtis ilgamete praktika, tai mano nelabai didžiu įsitikinimu, ilgametė praktika taip pat yra savotiška teorija, tik dar įdomesnė :D

Kablius jau garaže, tikėjaus po tokios ilgos prastovos ant lauko baisaus dugno. Nes ne, dugnas tikrai labai gražus. Tai palopyt minimaliai teks tik slenksčius. Yra keletas kiauryminių nesąmonių, bet ten tokiose vietose, kad neįsivaizduoju, koks TA tikrintojas prisikabintų :D Ir aš pats, netgi siekdamas didelio kokybiško lygio, gal ten rimtai netvarkyčiau. Čia kaip galinių lempų apsauginės nuo purvos skardos. Ten yra skylučių, kur tik smala likus, bet jos jokios funkcijos tvirtumui neatlieka, o kad būtų aštri briauna - riekia giliai giliai kišt ranką, kad pasiekt, manau net nepamatys :)

Nusiėmiau kolkas duslintuvą ir jo gumas - pakeisiu naujomis. Nors ir visai gyvos, bet paskirdusios, o ten tos baronkos kainuoja po 3Lt, tai na... keista būtų čia taupyt. Dar yra tokia varžtais priveržiama gumos juosta - žiedas. Tą nežinau ar gausiu, bet tikiuos rast kažką panašaus ir jei kas, pamodifikuot, nes ji labiau paskirdus. :) Duslintuvo būklė labai nebloga.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 09 2015, 17:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Baronkos nupirktos dvi už 1.16E, o ta super guma su skylėm užsakyta - 1.5E.
Duskit visi, kurių duslintuvų gumos po 10-30 Eurų :D
Na, lenkiškos jos, lenkiškos, bet tos brangios irgi būna lenkiškos. Šiuo atveju, nėra kito pasirinkimo, nes Bosal, Walker ir t.t. kitos rimtos kompanijos nebegamina ir nebetiekia, o lenkai dar gamina, nes pas juos jų ir buvo, ir yra, ir dar vis kažkiek važinėja.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 11 2015, 18:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Lupau vakar panelę, tai darbo trukmė gal apie 30min, neskubant :D
Beje, panelė pagaminta simetriška, tai būtų buvus pasakų pasaka vairo perkėlinėtojams, nes tereikia skydelį sukeisti su apdailine plastmase ir vairo strypą su jo apdailomis sukeisti su kita apdailine plastmase. Viskas ant varžčiukų arba spyruoklinių skardelių. Pačio vairo strypo laikantį rėmą gal jau reiktų ir pervirinti, bet nelabai ten giliau lindau, gali būti ir ant varžtų.
Pakeista posūkių rankenėlė iš medinės į normalią. Po TA eis atgal medinė. Na ir dar kelios elektros nesąmonės sužiūrėtos. Reiks sutvarkyt laidus ir reles po vairu, nes viskas kabo plikai ir laidai visur liečiasi į metalą, tai bent apsukt izoliacija, kad neprasitrintų.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 12 2015, 14:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Surinkau su remontiniu komplektu kuro siurblį. Uždėjau ant variklio taip, kaip buvo. Žiūrėsim, kaip veiks. Veikė gerai, tai turėtų ir toliau taip daryti :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 13 2015, 03:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Salono laidų kamuoliukai, kuriuose viskas susukta persukta per tuos 26 metus, virsta normaliomis pynėmis, apsuktomis izoliacija ir daug tvarkingiau sudėliotomis :) Randu nemažai laisvų laidų. Tikiuosi, taip ir turi būti. Vien po vairu 2 laisvuoliai, paprastomis 1 kontakto plokščiomis jungtimis. Gal diagnoZtikaJ :doom:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 14 2015, 13:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Kadangi būna susidomėjusių, rodau, kaip suprasti, kad vožtuvai be gumelių.
Suprasti va taip:

Naujesnių 1.9D ir 1.9TD motoriukų vožtuvų kreipiančioji:
Paveikslėlis
Aiškiai matoma vieta gumelei.

Senesnių 1.7D ir 1.7TD, taip pat senesnių 1.9D variklių vožtuvų kreipiančioji:
Paveikslėlis
Užmaukite ant jos gumelę, kad norit. Turiu komplektuką, galiu kam pigiai parduot, už 2eurus, arba padovanot geram pažįstamam žmogui :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 14 2015, 13:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
O vakar surinkau velenėlį, pažiūrėjau, kad lengvai suktųsi. Vidurinį laikiklį, kuris buvo pakaišiotas folija, nuėmiau nuo kito turimo 1.9TD variklio ir tinka beveik idealiai - priveržus tik jį vieną, kliba, bet priveržus du gretimus - vos vos. Senieji priekinis ir galinis laikikliai turi truputį klibėjimo; tas, kur prie diržo, 3, niekinį, paliekam. prie smagračio, 1, nemažai, tai pabandžiau truputį patrinti, bet reiktų labai daug nuiminėti, o gaunasi kažkokia nesąmonė - trinant, spaudžiasi šonai, ir reikia nuiminėti darbinės vietos, nors logiškai tokia situacija nėra įmanoma. Susiparinau, kad čia kažkas visai ne taip, kosmosas, gal jie iš labai minkšto aliumo ir zulinant ranka lankstosi, ir truputį patrynęs, palikau. Judėjo daug daugiau surinktas, kaip buvo, negu dabar. Reziume velenukas be vožtuvų sukosi labai lengvai, sudėjus vožtuvus jau nebetaip lengvai, bet garantuotai prasidirbs, nes tas vidurinis laikikliukas beveik idealus, o mano velenėlis - toli gražu, tai greit griovelius sau pasidarys kur jam norėsis.
Susucharinau, patikrinau skysčiu - keturi idealiai sausi, per kitus keturis, pagrinde išmetimo, truputį prasisunkia. Šiandien buvusiam galvistui dėdei parodysiu, kad įvertintų, ar ten yra daug, ar visiškai nesvarbu. Nes sakė, kad jie dažniausiai netgi skysčio nepildavo, pagal takelį viskas būdavo pakankamai gerai, o ir dėl nedidelio prasisunkimo galvos nesukdavo. Susidėjau tabletes, stumokliukus kaip buvo. Tarpeliai visiškas kosmosas, nors tendencija suprantama. Įsiurbimo vienas apie normą, netoli didžiosios ribos, vienas ant mažosios normos ribos, kai dar mikronas ir pradėtų deginti, o po kitais dviem net nelenda tarpumatis :D
Išmetimo visų keturių tarpeliai 1.50-2 kartus didesni, nei prirklauso. Matuosim, rankiosim tabletes, kažką išbezdėsim su esamomis gal, kažką gal teks nupirkti. Su tabletėmis problemų nėra, yra rinkoje nuo 1.62mm iki 3.62mm, tai diapazonas sotus. Reiks tik pasimatuoti, kad nebūtų kokių nesutapimų, kad pvz reikia didesnės ar mažesnės, nei yra :)

Beje, labai svarbu velenėlio laikiklius veržti su dinamometriniu raktu, nes tai labai įtakoja jo prispaudimą. Priverži lengva ranka iki atsirėmimo ir dar truputį, atrodo sukasi normaliai, dameti dinamometru iki reikiamos ribos, ir užgnybia taip, kad ranka paėmus už abiejų velenėlių galų be skriemulių - nepasuksi, reikia stipriai suspausti ir įsirėžus sukti. Priveržimo momentas - 20Nm.

Jei viskas su tais vožtuvais gerai, šiandien/ryt veržiu galvą.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 14 2015, 13:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Kadangi būna susidomėjusių, rodau, kaip suprasti, kad vožtuvai be gumelių.
Suprasti va taip:

Naujesnių 1.9D ir 1.9TD motoriukų vožtuvų kreipiančioji:
Paveikslėlis
Aiškiai matoma vieta gumelei.

Senesnių 1.7D ir 1.7TD, taip pat senesnių 1.9D variklių vožtuvų kreipiančioji:
Paveikslėlis
Užmaukite ant jos gumelę, kad norit. Turiu komplektuką, galiu kam pigiai parduot, už 2eurus, arba padovanot geram pažįstamam žmogui :)

A tai kaip taip :? ,ryt pilsiu senolį 1,9 ,reiks užmest akį

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 14 2015, 14:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Nebuvo gal iki kokių 90tų metų. Pas kolegą Assembled variklis naujesnis AJZ, todėl sakė, kad gumelės jau yra. Maniškis senasis A8A, gumelių nėra.
Kodėl jos nereikalingos - todėl, kad ten tepalas nepatenka, arba neturėtų patekti. Kai savo variklį ardžiau, radau ten beveik sausa, vos plona tepalo garų plėvele pasidengus. Išvada - neprasiskverbia tepalas per nuspaudimo kaušelius. Pas naujesnius variklius gal ten drėgniau, bet jei ne - gumelės dirba sausai vadinas.
Tikiuos problemų neprisidariau, nes nesu garantuotas, kad tų kaušelių nesumaišiau vietomis kelių, o jie vistiek per amžių prisidirbę prie savo lizdų...
Beje, jei galva jau naujoviška, su naujoviškomis išmetimo angomis, tai tikrai bus su gumelėmis. Pas seną variklį skylės po dvi greta ir dedasi dvi dvigumos tarpinės, galvoje skylės dvi, o kelnėse - tik po vieną didelę. Naujo motoro išmetimo skylės atskiros ir kolektoriuj, ir galvoje. Bent jau kai būna EGR, tai tikrai, o iki tol - nežinau, nes dar neteko matyti gyvai :)
Kalba aišku apie TD variklį. Kaip su D - nežinau. Mačiau pas Dominyką D su EGR, bet kaip ten su skylėmis - nežinau.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 15 2015, 04:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Užsandarintos šoninės salono apipūtimo angos, į kurias oras paduodamas tik iš lauko. Kai važiavom su mašina 2012tais metais iš Ispanijos namolio, mergaitė tuomet labai šalo, nes ten buvo nesandaru ir pūtė vėsokas vėjelis, kadangi išskrisdami Lietuvoj palikom +10C, o grįžę po savaitės radom -5C, tai su neveikiančiu termostatu buvo šiaip sau :)
Dabar turėtų ten jau šaltas vėjelis neprasiskverbti, o jei prasiskverbs - kamšysim skudurais :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 543 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 23 24 25 26 27 ELLIPSIS 37 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007