Mino rašė:
Sveiki,
Idomu koks skirtumas pramoniniu hidrauliniu irenginiu ir citro - hidraulikos principai ir taisykles galioja visur tos pacios.
Gaila, kad tik permetet teksta bet neperskaitet.
As nesakiau, kad ploviklio naudot isvis negalima, as tik pasakiau, kad jei jis yra, tai nereiskia kad ji reik pilt bet kur ir bet kada ir paaiskinau kodel. O kad pats LHM tampa plovikliu irgi parasiau, bet turbut neskaitei.
Taipogi pasakamymas: As taip darau 10 ar 15 metu. dar nereiskia, kad tu darai teisingai. tai dazniausiai kaip tik reiskia nezinojima.
As paprasciausiai, nieko nenoredamas izeisti, padariau isvada kad daugelis toki dalyka kaip hidraulika pazysta tik citroene ir tik tiek kiek ja pats buvo isrinkes isardes apziurejes ir pan. Zinoma, pagarba tokiem zmonem, kurie stengiasi ir daro, bet as nusprendziau paklaust tu kuriems hidraulika yra kasdienybe ir ju duona.
Taigi paprasciausiai pasakyt, kad as parasiau nesamone, mazu maziausiai netaktiska.
Bet manau forumas yra ne vieta kur reikia lygintis kiausiais - pas kuri didesni.....
Na aš tai čia nenorėjau nei jokių nepagarbių išsireiškimų, ne jokių nedraugiškumų, bandau tik diskutuoti. Tuo labiau ir patirties nedaug turiu tame, o rašau savo nuomones ir pastebėjimus iš realios situacijos.
Parašėt viską labai gražiai, bet ir labai teoriškai. Ar pats buvote išardęs, suplovęs ir surinkęs atgal bent kelis citrohidraulikos mazgus? Jei ne, tai pabandykit. Viskas yra gražu, kol nesusiduriama su praktika. Su hidraulika susiduriu ne tik Citroen, bet daugiausiai juose, ir nuo pramoninės hidraulikos veikimo principu tikrai nesiskiria, bet skiriasi įgyvendinimo sprendimais, suspaustumu ir labai stipriai - eksploatacijos sąlygomis. Pramoninėj hidraulikoj priėjimai ir ardymas dažniausiai daug paprastesni, arba bent truputį. Jei ne paprasčiau, tai dažniausiai bent jau švariau ir mažiau agresyvi aplinka.
Jei kalbat apie restauruojamus bolidus - tai žinoma, kodėl gi nepasirūpinus nepriekaištinga hidro sistemos švara ir visko neišvalius iki sausumo ir sutepimo šviežiu LHM, taip paruošiant sistemą nepriekaištingam darbui. Bet kalbant apie nuvargėlius kasdieninius bolidus, tai dažniausiai žmogui pačiam, kaip savininkui arba atliekančiam darbą, atrodo greičiau ir pigiau už kelis šimtus išplauti sistemą plovikliu, išplauti filtrus ir pakeisti LHM šviežiu, negu už 5 kartus daugiau, ar dar daugiau, atlikti rankinį plovimą.
Dėl plovimo pakaitintu LHM, būtų ir man įdomu. Jei darysit tam taške kokių tai bandymų ar turit tikrai patikrintos medžiagos - būtinai pasidalinkit
