Yra dar keli variantai to 1.6HDi, 66 ir 80kw. Tik manrods silpnesnio pas C5 nebuvo.
Bet pas 66kw-atinį smagratis paprastas, tai turėtų geriau laikyC tiuningavimus. Na tik tiuningavimas tikriausiai iki tų pačių 80, ne labai daugiau

Tikriausiai ir be interkūlerio, ir be kintamos geometrijos turbinos jis dar bus, panašiai kaip senieji 2litriai 66 ir 80.
Tas ir įdomu, kad pvz meistrai bent 1.4HDi motoriukais daug labiau patenkinti, nors jie iš tos pačios DV šeimos, o su 1.6 truputį keikiasi. Man nieko ypatingo neteko jam daryt, keli dirželiai, tepalai, filtrai, žodžiu aptarnavimai. Kas susidūrę rimčiau, lindę į galvą, bloką, keikiasi dėl nelabai malonaus darbo prie jų ir dauguma atveju, nors tai gal ir prietarai girtų dėdžių pletkai, bet jau iš kelių meistrelių girdėjau, kad tie varikliukai nemėgsta būti remontuojami, ir pvz, jo galvutės nuėmimo, išardymo, remonto ir uždėjimo dažnai nebedirba taip gerai, kaip dirbo prieš tai. Faktas, kad kažkas ne pagal technologiją padaryta, bet tikriausiai ta technologija nuo labai stiprių know-how ir get-tools priklauso. Turbinos irgi jų superinės, nes mėgsta pamaitinti variklį sparnuotės gabaliukais
