Ten jis turi vaikščiot nelabai lengvai taip, tiksliau su ranka išvis nelabai pasijudint, tik su kvadratiniu įrankiu.
Su tuo guoliu įmanoma ir maklę padaryt yra, jei tik išdilę nuo adatėlių grioveliai, bet pačios adatėlės ir vamzdelis dar nėra surūdiję ir užstrigę. Vamzdelis - ašis, ant kurio ta koja sukinėjas, išsitraukia lauk. Ir guoliai ant jos gula nesimetriškai, o pati ašelė yra visiškai simetriška. Tai viską išvalai, prikrauni ten gerai tepalo, o ašelę apsuki atvirkščiai. Tokiu atveju adatėlės jau dirba nebe grioviuose, o maždaug puse ilgio gula ant lygaus ašies paviršiaus. To pakanka, kad guolis stovėtų pakankamai tiesiai ir nemestų diržo. Esu taip vienam 406 sutvarkęs, dar uždėjau naują dirželį ir kokius 4 mėnesius jau važinėja. Žmogus iš Vilniaus, bet skambino ir sakė, kad kolkas viskas gerai ir dirželis tiesiai stovi, koja irgi. Ir nereikėjo pirkt visos kojos už 160Lt (tiek kainuoja SKF). Jei ta koja vaikšto labai lengvai arba yra susistūmusi iki galo ir nejuda - tai lūžusi spyruoklė gali būti. Taip pas mano mamuko Xantiją yra, bet įdėjau trumpesnį dirželį ir įtempus vien su ekscentriku - kolkas laiko ir važiuoja, tik diržiuką sunešioja per maždaug metus, nes vibracijų niekas neslopina, bet ta mašina tiek diržiukų jau nesuvažinės, kad atsipirktų nauja spyruoklė, bo kaina jos baisinė

Bet kuriuo atveju, ten tas tempėjas nėra malonus reikalas, pas Xantia gal ir nusiims ir pasikeis, bet vienam Pežukui 306 su 1.9D DW8 varikliui keičiau ją, o tempėjas vis dar tokios pat konstrukcijos papuolė. Tai spyruoklę atleist priėjimas labai nepatogus, genero nuimt, kaip pas 406, neišėjo, trukdo ir nepasitraukia vairo siurblys, o ir pro radiatorių neprasitrauktų. Tai leidausi visą variklį žemyn ir šiaip taip ištraukiau ir naują sudėjau per apačią

Problema buvo tokia, kad jam irgi per dantį buvo peršokęs, o uždėjus naują dirželį, per mėnesį nutrūko. Senas buvo vos gyvas, bet matyt originalas, tai dar laikėsi, o naujas Dayco, ne toks ir krūtas, neatlaikė. Pakeitus koją nauja SKF - kolkas tylu ramu nuo Laprikčio
