sveiki,
prieš porą sav. įsigijau antrą xm'ą. neišvengiamai turėsiu klausimų, bet nenoriu teršti forumo krūvele temų, tad tebūnie ši vieta ta, kurioje juos visus užduosiu ir, laikui bėgant, papildysiu.
pradžiai apie mašiną: xm 2.0 TurboCT, 2000m, automatas ZF 4HP18, hečbekas
1. pradžiai nerimtas klausimas dėl salono temperatūros sensoriaus. to, kuris virš galvos zyzia. ar jis turi visą laiką zyzti, t.y. visą laiką propeleris turi suktis? garsas kaip transformatorinės. išėmiau, nuvaliau, dulkes suspaustu oru nupūčiau, jokio efekto.
2. rimtesnis klausimas. kartą per savaitę atsitinka toks dalykas, kad švelniai gazuojant mašina pradeda tampytis, trūkčioti. atleidus gazą, iškart nustoja. dažniausiai nutinka 40-70 km/h diapazone. paprastai užtenka prie raudono artimiausio šviesoforo 'restartuoti' mašiną ir susitvarko penkioms dienoms. o kartais nesusitvarko ir kokius triskart per dieną taip nutinka. trūkčiojimo metu apsukos nekinta. nuo ko pradėti - pavarų dežė, kuro padavimas, dar kas nors?
3. kolkas paskutinis klausimas. įjungus ŠALTĄ mašiną, kad ir po nakties, keičiasi šitie pranešimai: ENGINE OIL PRESSURE, STOP IMMEDIATELY bei WATER TEMPERATURE HIGH, SLOW DOWN. rodo juos apie dvidešimt sekundžių, kol galas pasikelia, tada išsijungia. Po šaltos nakties tokie pranešimai kažkaip nelogiškai atrodo.
ačiū
_________________ XM 2.0 Turbo CT 2000 ex XM V6 1993 ex XANTIA 2.0i 1997 ex XANTIA 1.9 Turbo D 2000 ex XANTIA 2.0i 1994
|