pikas rašė:
:labas: visa tiesa apie mūsų "Cepelinus". Dar pamiršai parašyti,kad stabilizatoriaus traukės nelaiko - į sezoną kartą reikalauja keitimo. Centrinis užraktas neprotingai padarytas - išimi akumuliatorių ir užrakint negali - spynelės užšąla, o ant durų užraktų nėra. Lieka tik salono erdvės ir važiavimo komforto privalumas.
Aš jau 6 metus pradėjau su šiuo auto.

Nereikia lialia. Nelaiko ne traukės, o gumos, kurios centus kainuoja, mažiau pas aferistus važiuok. 10 metų važiuoju, tikrai mažiau vargo negu su passatu, arba surūdyjusia honda. Kad nesugebi įlipti į mašiną ir užrakinti ją, po to išimti akumą ir išlipti pro vairuotojo duris ir jas užrakinti su raktu, tai tik tavo protinė ar kitokia bėda.
P.S bet kokią techniką reikia prižiūrėti, tepti, keisti dylančias dalis (citrinoms tikrai blogų labai sunku surasti) dažniausiai tinka tik originalai, o jie laiko puikiai. jei pirkai 10 metų mašina ir nieko nekeitei, nenorėk dar 20 pravažiuoti. Nervai ima pamačius tokių rašeivų komentarus, apie tokią nuostabią mašiną. Ne be reikalo pirmais metais jau virs milijono jų nupirko.
Spynelė - sugedo kondicionieriaus kontaktai ( genda po 100-130 tūkstančio kilometrų. Sujungiau "kondiškės" kontaktus su bendrais degimo ir veikia jau 8 metus. Keičiau gumas 2 kartus traukėm "balansinėm" rodos taip vadinasi, jos visom mašinom dyla, ne tik citrinom ir tam traukių tikrai nereikia keisti. Variklio pagalves keičiau, virinau duslintuvo "armonika" ( nes nuo pagalviu variklis kratėsi) Pakeičiau "pypinę", nes nebešnypštė (originalas nepasakyčiau kad maloniai signalizavo) - įdėjau dvigubą iš ebajaus pigiausias su rėle 2 garsų apie 4 $. Pakeičiau vairo stiprintuvo aukšto slėgio daviklį- jie turi savybę purkšti tepalą per plyšusią membrana 25 svarai. Deja Lietuvoje tik kinietiškas mačiau 25 atmosferų, originalas su mėlynu antgaliu laidams 35 atmosferų, pirkau Anglijoje per ebay. Ka tik pakeičiau atraminius guolius priekyje. Granatas, o gal ir ne jas bet "tratėjo" apvirino už centus, nes keisti pradėjus tratėti pirmą kartą nereikia, užtenka jas restauruoti, jos sakė brangios, nes keičiasi su šake, ar kažkas panašaus. Lemputes pakeičiau visas apie 2 kartus.
Viskas per 10 metų. Paskaičiuokit vokietį ar japoną, draugelis Rav4 pirko naują, jau sukišo apie 15 000 lituoklių.
Brangieji, kada važiuosite su 3-5 mašina, pagalvokite apie šitą. Prisiminimai tik geri turėtu likti, jei ten nepabuvojo albanai ar dar kokios tautybės "super" meistrai.