Žinot tai žinau, bet kompensatorių keitimas arba vožtuvų pritrynimas, juk nėra reguliavimas? Ar yra? Nes mes su Dominyku procedūrą, kai bulgarke, kirstuku ir kitais išmaniaisiais įrankiais nuo seno mechaninio Bosch arba Lucas kuro siurblio nukrapštomas imobilaizerinis elektroninis prietaisas ir 12 paduodamas tiesiai į gesinimo vožtuvą, irgi vadinam "imobilaizerio išprogramavimu"
O reguliuot aš moku, ir varžteliais, ir tabletėm daryta. Nors, tiesą sakant, kai kurie seni varikliai yra linkę dirbti su didesniais tarpeliais, nes pastačius pagal gamyklinę normą - variklis traukia geriau, bet laisva eiga turim kalenimą. Tą pastebėjau tiek su ZX, tiek su BX 1.4 TU3 motorais, nors kai tokiam pat, tik žymiai naujesniam varikliui 306tame su jau pilnu purškalu, sureguliavau, tai kaip tik užtilo ir žmogus išvažiavo su šypsena

Kompresija, sėdant vožtuvams arba dylant jų reguliavimo tabletėms ar karomyslams, arba parėjus hidrokompensatoriams, gali ir visai nekristi, jei vožtuvas lieka sandarus. Kas tikrai atsitinka bjauraus, kad tas vožtuvas būna arba ilgiau, arba trumpiau atidarytas, negu inžinieriai sugalvojo, o tai, net ilgesnio atidarymo atveju, be eilės kitų tiuningų, nėra gerai.