WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 17 2025, 10:47

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 21 2015, 21:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Rodykit tą guolį, nes mes neradom net jo kodo jokio.
O taupymas toks, kad visuotinai nemaži nusiskundimai LUK smagračiais. Bet velnias ten žino, nemačiau ir nedėjau, tik pardavėjai sako, kad daug su jais problemų turi, nes grįžta ir paskui prasideda kova tarp tiekėjo, gamintojo, pardavėjo ir pirkėjo.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2015, 21:06 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Bet kokiu atveju, sankaba papuola į nekeičiamų detalių sąrašą :mrgreen:

Tai šitoje vietoje nelabai yra ką taupyti, reik iškart bandyti pirkti brangesnę, kuri tikrai nepateiks stebuklų.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2015, 22:40 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
Jei VALEO falsifikatą gali nusipirkti, tai kodėl LUK'o kokiam rūsyje štampuoto nenusipirksi? Jei padirbtos detalės pardavinėjamos oficialiose parduotuvėse, o ne turguje iš po stalo tai taip išeina, kad bet kokias detales (nebūtinai sankabas)gali nupirkti sufalsifikuotas už originalių kainą... ir žinok dabar kur pirkti originalą :drunk: Esmė, kad sankaba mašinoje jau 2 mėn. veikia normaliai apart tų garsų, nekeisiu jos tikrai kol nesubyrės/nesusidėvės, tik įdomu kas tuos garsus skleidžia. Vat šiandien prasukau apie 100km mieste, ant laisvo nei karto nebarškėjo, akseleruojant žemuose sūkiuose barškėjimas visada yra.

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2015, 08:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
Pačipavus variklį pradėjo praslidinėti sankaba, bet ne visada, kol variklis nėra pilnai sušilęs, viskas veikia puikiai. Pilnai sušilus varikliui (iki darbinės temperatūros sušilus aušinimo skysčiui ir tepalui), pradeda praslidinėti sankaba 3, 4, 5 bėgiais, bet ne visada. Bandžiau 5 bėgiu pagreitėti, variklio apsukos 1800, duodu gazo, ties 2000 pradeda praslidinėti, ties 2500 nustoja ir apsukos krenta iki 2200 (gazo pedalo neatleidus), toliau bėgėjasi normaliai. Toliau numetus greiti bandau dar kartą (sankabos pedalo neliečiu), apsukos 1800, duodu gazo greitėja, sankaba nepraslysta. Išmynus sankabą ir vėl atleidus bandant pagreitėti, sankaba praslysta. Man toks jausmas, kad sankaba nepilnai atsileidžia, įmanomas dalykas? Dar bandžiau duoti gazo ir ciut ciut palietus sankabos pedalą (ne paspaudus, o tik prilietus) iš karto prasisuka. Eina ją kažkaip sankabą pareguliuoti ar ji nereguliuojama?
P.s. sankaba valeo su vienmasiu smagračiu, sudėta prieš ~pusmetį, alkūninio riebokšlis pakeistas su sankabos komplektu.

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2015, 10:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Taigi, nuorodą į guolį taip ir neatsirado.

O dėl sankabos - būtų įdomu pamatyti, kaip atrodo diskas.
Reguliuotis ten niekas nesireguliuoja - ten viskas vyksta hidrauliniu metoduku - kiek padyla diskas, tiek papildomai skysčio grąžina per skylutę cilindriukas, ir taip kiekvieną paspaudimą.
Sudėjau prieš pusantro mėnesio analogišką tokį pat komplektą į 406. Žiūrėsim, kaip pas aną dirbs ir laikys. Kolkas nusiskundimų jokių. Bjaurus reikalas tos sankabos, kai taip vyksta. Nepaimsi lengvai ir nepažiūrėsi, neperdarysi, nepakrapštysi...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2015, 22:00 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 09 2012, 18:59
Pranešimai: 96
Miestas: Kaunas
Sveiki, buksuoja sankaba nuo 3 begio, C5 X7 2008m. 2.0hdi 100kw, ar reikes keisti visa komplekta su smagraciu? ar tik sankabos diska? gal numanot kas kiek kainuotu toks remontas su dalim? jokiu barskesiu nera,tik buksuoja

_________________
C5x7 exclusive


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 03 2015, 07:48 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 12 2013, 16:18
Pranešimai: 50
Sveiki, norėčiau ir aš paklausti. Būdavo karts nuo karto, kad parkuojantis pvz antru bėgiu labai lėtai, pradeda kažkas lyg mušti (nežinau kaip pavadinti tą garsą) dėžėje. Bet taip pasitaikydavo labai retai tas garsas, tai nei kam parodyti nei kaip nufilmuoti. Pirmą kartą nesupratęs kas pasidarė net užgesinau automobilį, nes išsigandau, nes garsas salone pakankamai garsus. O kitus kartus sankabos pedalą nuspausdavau ir jis dingdavo. Dabar ketvirtadienį buvo atsiradęs vėl tas garsas ir po jo dingimo atsirado kažkoks keistas garsas salone. Lyg būtų "tra ta ta ta ta"(nepyškina kaip iš kulkosvaiddžio :D bet panašiai). Kartais atrodo, kad į metalą kažkas trinasi. Iš karto užvedus jo kaip ir nėra, bet pavažiavus atsiranda. Galvojau, kad alkūninio veleno škyvas, bet jis keistas ir kai buvo jo kaltė, tai garsas buvo tik užkūrus. Nufilmuoti deja neturiu su kuo, nes naudoju legendinę Nokia C3. Nusiimti generatoriaus diržo irgi neturiu kur kol kas. Gal kam buvo ir žinote kas čia gali būti ? Gal jau sankabai mišias užpirkti ? :D
Video irgi internete nerandu panašaus. Būsiu dėkingas jei kas nušvies kuriuo keliu eiti :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 03 2015, 07:57 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 12 2013, 16:18
Pranešimai: 50
Pamiršau parašyti, o redaguoti nebeleido. Variklis 2.0l HDi 80 kW.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 03 2015, 19:05 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 06 2010, 21:32
Pranešimai: 15
audreeliss rašė:
Sveiki, norėčiau ir aš paklausti. Būdavo karts nuo karto, kad parkuojantis pvz antru bėgiu labai lėtai, pradeda kažkas lyg mušti (nežinau kaip pavadinti tą garsą) dėžėje. Bet taip pasitaikydavo labai retai tas garsas, tai nei kam parodyti nei kaip nufilmuoti. Pirmą kartą nesupratęs kas pasidarė net užgesinau automobilį, nes išsigandau, nes garsas salone pakankamai garsus. O kitus kartus sankabos pedalą nuspausdavau ir jis dingdavo. Dabar ketvirtadienį buvo atsiradęs vėl tas garsas ir po jo dingimo atsirado kažkoks keistas garsas salone. Lyg būtų "tra ta ta ta ta"(nepyškina kaip iš kulkosvaiddžio :D bet panašiai). Kartais atrodo, kad į metalą kažkas trinasi. Iš karto užvedus jo kaip ir nėra, bet pavažiavus atsiranda. Galvojau, kad alkūninio veleno škyvas, bet jis keistas ir kai buvo jo kaltė, tai garsas buvo tik užkūrus. Nufilmuoti deja neturiu su kuo, nes naudoju legendinę Nokia C3. Nusiimti generatoriaus diržo irgi neturiu kur kol kas. Gal kam buvo ir žinote kas čia gali būti ? Gal jau sankabai mišias užpirkti ? :D
Video irgi internete nerandu panašaus. Būsiu dėkingas jei kas nušvies kuriuo keliu eiti :)



O kokia pas tave mašina? ir kurių metų?
pirma karta škyvas kai pabiro, tai subyrėjo gabalais. Antra kartą kai reikėjo keisti tai tik dirželi nutraukdavo. Atrodė geras tai keičiau itempėja, ta guolį vadinama parazitu ir generatorių sukeičiau, nes atsargini turiu. Bet bėda dingo tik pakeitus škyvą.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 03 2015, 19:45 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 12 2013, 16:18
Pranešimai: 50
Vaidis rašė:
audreeliss rašė:
Sveiki, norėčiau ir aš paklausti. Būdavo karts nuo karto, kad parkuojantis pvz antru bėgiu labai lėtai, pradeda kažkas lyg mušti (nežinau kaip pavadinti tą garsą) dėžėje. Bet taip pasitaikydavo labai retai tas garsas, tai nei kam parodyti nei kaip nufilmuoti. Pirmą kartą nesupratęs kas pasidarė net užgesinau automobilį, nes išsigandau, nes garsas salone pakankamai garsus. O kitus kartus sankabos pedalą nuspausdavau ir jis dingdavo. Dabar ketvirtadienį buvo atsiradęs vėl tas garsas ir po jo dingimo atsirado kažkoks keistas garsas salone. Lyg būtų "tra ta ta ta ta"(nepyškina kaip iš kulkosvaiddžio :D bet panašiai). Kartais atrodo, kad į metalą kažkas trinasi. Iš karto užvedus jo kaip ir nėra, bet pavažiavus atsiranda. Galvojau, kad alkūninio veleno škyvas, bet jis keistas ir kai buvo jo kaltė, tai garsas buvo tik užkūrus. Nufilmuoti deja neturiu su kuo, nes naudoju legendinę Nokia C3. Nusiimti generatoriaus diržo irgi neturiu kur kol kas. Gal kam buvo ir žinote kas čia gali būti ? Gal jau sankabai mišias užpirkti ? :D
Video irgi internete nerandu panašaus. Būsiu dėkingas jei kas nušvies kuriuo keliu eiti :)



O kokia pas tave mašina? ir kurių metų?
pirma karta škyvas kai pabiro, tai subyrėjo gabalais. Antra kartą kai reikėjo keisti tai tik dirželi nutraukdavo. Atrodė geras tai keičiau itempėja, ta guolį vadinama parazitu ir generatorių sukeičiau, nes atsargini turiu. Bet bėda dingo tik pakeitus škyvą.


99m Peugeot 406. Bijau ir aš, kad vėl bus tas nelemtas škyvas. Net nusipirkus automobilį atsimenu buvo dirželis labai sudriskęs, bet tada nežinojau nei jokių sankabų nei škyvų, o pagal poperius ką tada keitė matau, kad keistas įtempėjas, guolis ir dirželis. Nieko daugiau nepasakojo, turbūt todėl, kad arba galvojo dzin pavažinės, arba nebuvo generatoriaus sankaba neužsikirtusi. Bandysiu nusimesti dirželį ir pasižiūrėti kaip ten kas. O kokie požymiai, kad įtempėjui šakės ? Sukantis jis nešokinėja, diržas eina tiesiai. Nelabai čia į smagračio temą, bet nežinau už ko kabintis. O tas garsas iš dėžęs? Suprantu, kad tai nesusiję, bet kas tai galėtų būti ? Prasidėjo po priekabos patampymo ir karts nuo karto išlenda. Daviau pusbroliui auto pavairuoti, galvojau išlįs tas garsas. Nes tada labai dažnai atsirasdavo. Bet neatsirado. O tau sukeitus generatorius ar dėjai be sankabos? Ar neužstrigo sankaba, kol susigaudei, kad škyvas irgi kaltas ? Nesugadino naujo įtempėjo ?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 03 2015, 20:25 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 06 2010, 21:32
Pranešimai: 15
audreeliss rašė:
Vaidis rašė:
audreeliss rašė:
Sveiki, norėčiau ir aš paklausti. Būdavo karts nuo karto, kad parkuojantis pvz antru bėgiu labai lėtai, pradeda kažkas lyg mušti (nežinau kaip pavadinti tą garsą) dėžėje. Bet taip pasitaikydavo labai retai tas garsas, tai nei kam parodyti nei kaip nufilmuoti. Pirmą kartą nesupratęs kas pasidarė net užgesinau automobilį, nes išsigandau, nes garsas salone pakankamai garsus. O kitus kartus sankabos pedalą nuspausdavau ir jis dingdavo. Dabar ketvirtadienį buvo atsiradęs vėl tas garsas ir po jo dingimo atsirado kažkoks keistas garsas salone. Lyg būtų "tra ta ta ta ta"(nepyškina kaip iš kulkosvaiddžio :D bet panašiai). Kartais atrodo, kad į metalą kažkas trinasi. Iš karto užvedus jo kaip ir nėra, bet pavažiavus atsiranda. Galvojau, kad alkūninio veleno škyvas, bet jis keistas ir kai buvo jo kaltė, tai garsas buvo tik užkūrus. Nufilmuoti deja neturiu su kuo, nes naudoju legendinę Nokia C3. Nusiimti generatoriaus diržo irgi neturiu kur kol kas. Gal kam buvo ir žinote kas čia gali būti ? Gal jau sankabai mišias užpirkti ? :D
Video irgi internete nerandu panašaus. Būsiu dėkingas jei kas nušvies kuriuo keliu eiti :)



O kokia pas tave mašina? ir kurių metų?
pirma karta škyvas kai pabiro, tai subyrėjo gabalais. Antra kartą kai reikėjo keisti tai tik dirželi nutraukdavo. Atrodė geras tai keičiau itempėja, ta guolį vadinama parazitu ir generatorių sukeičiau, nes atsargini turiu. Bet bėda dingo tik pakeitus škyvą.


99m Peugeot 406. Bijau ir aš, kad vėl bus tas nelemtas škyvas. Net nusipirkus automobilį atsimenu buvo dirželis labai sudriskęs, bet tada nežinojau nei jokių sankabų nei škyvų, o pagal poperius ką tada keitė matau, kad keistas įtempėjas, guolis ir dirželis. Nieko daugiau nepasakojo, turbūt todėl, kad arba galvojo dzin pavažinės, arba nebuvo generatoriaus sankaba neužsikirtusi. Bandysiu nusimesti dirželį ir pasižiūrėti kaip ten kas. O kokie požymiai, kad įtempėjui šakės ? Sukantis jis nešokinėja, diržas eina tiesiai. Nelabai čia į smagračio temą, bet nežinau už ko kabintis. O tas garsas iš dėžęs? Suprantu, kad tai nesusiję, bet kas tai galėtų būti ? Prasidėjo po priekabos patampymo ir karts nuo karto išlenda. Daviau pusbroliui auto pavairuoti, galvojau išlįs tas garsas. Nes tada labai dažnai atsirasdavo. Bet neatsirado. O tau sukeitus generatorius ar dėjai be sankabos? Ar neužstrigo sankaba, kol susigaudei, kad škyvas irgi kaltas ? Nesugadino naujo įtempėjo ?


Generatoriai pas Xantia be sankabos, pas naujesne C5 jau su. Itempėjas biški cypaudavo, tai nesigailejau kad pakeičiau. Ne tik 3 lygtai dirzelius suėdė, apie 1k km nuvažiuoju ir suplyšta. Man irgi normaliai ten škyvas atrodė, dar ir dabar garaže mėtosi. Va kai smagratis pas C5 pradėjo byrėti, tai po truputi atsirado vis garsesnis bildėjimas ir vis garsėjo. Kol vieną rytą bekuriant taip bilstelėjo kad iš mašinos norėjosi iššokti :) Pakeičiau i Valeo monolitą beveik gerai tik truputi vibracija ant 2000-2200 apsukų atsiranda.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 04 2015, 12:05 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 12 2013, 16:18
Pranešimai: 50
Dėkui už info. Ir aš nusipirksiu atsarginį dirželį :) Nes viskas kaip ir normaliai ten sukasi. O po to gal ir tuos mazgus pasikeisiu. O kažin labai sunku pritaikyti dirželį, kad nesuktų kondicionieriaus siurblio ? Nes vistiek niekada jo nenaudojau. Ir jis tuščias, be tepimo tai, kad neužstrigtų. Nes kiek girdėjau jį tepa freonas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 04 2015, 12:11 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Niekas to kondicionieriaus siurblio pas tave nesuka, neprisigalvok ten jokių konstrukcijų.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 04 2015, 12:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Jei guolis sveikas, tuomet palik ramybėj. Jei jau guoliui kapiec, tuomet galima ir išmest, bet klausimas, ar paprastai pritaikysi dirželį, nes be AC yra reikalinga 1-2 papildomi guoliukai ir skiriasi generatoriaus kronšteinas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 04 2015, 13:29 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 12 2013, 16:18
Pranešimai: 50
Labai dėkingas už patarimus. Iš karto atšoko noras kažką taikyti :D Nes pagal autodata matau, kad taip paprastai užmausi ir važiuos nebus. Nes kur nėra kondicionieriaus dar vienas guolis stovi po dirželiu. Dabar kitas klausimas. Ar ilgai važiuosiu jei škyvas parėjo vėl ? Kokios pasekmės varikliui. Be to, kad nutrūkti gali dirželis ir palįsti po pagrindiniu ? Ar tik tas tarškėjimas ar dar kas nors ? Nes kai nusipirkau auto, kiek atsimenu buvo labai sumaltas dirželis. Pagal popierius matau, kad keistas visas įtempėjas ir parazitinis guolis. O apie škyvą ir generatoriaus sankaba nieko nebuvo parašyta. Tai arba buvo viskas gerai ir dirželis sutrintas buvo nuo amžiaus. Arba pagalvojo laikys ir bus gerai ir taip, todėl nieko ir nesakė. Vienintelė problema kol kas, kad barškėjimas nemalonus ausiai yra.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007