Valdai, keista nekart senam 2.0HDI 80kw į vienmasį, ir jokių problemų, praktiškai važiavimas nesiskiria, gal kiek garsiau (už tvarkingą naują dvimasį, o ne seną barškantį klaksintį) dirba ir šiek tiek vos juntamai didesnė vibracija. Prieš kelias dienas uždėjau ir savo pirmą dvimasį tokiam varikliui (tik ten Evasion, tai 16V variklis, bet irgi 2.0 80kw), tai viską tvarkingais momentais susukus - viskas irgi liuks, tik neaišku, kiek ilgai laikys. Žmogus nusipirko LUK smagratį ir LUK sankabos komplektą.
Dėl 100kw variklio, tai žinau, kad žmonės daugiausiai deda dvimasio komplektą. Nors vienmasis, bet su atsiliepimais nekažką, trūksta jų. Šiaip galima būtų traktuoti, kad 100kw varikliui galbūt dar tinka ir vienmasis, nes 120kw varikliui jau vienmasio komplekto nebegamina, per didelė galia. 2.2HDi varikliui, pas kurį irgi kintamos geometrijos turbina, panaši galia (98kw) ir panašus momentas, tai gaminamas taip pat pakaitinis komplektas, ir žmonės sako, kad labai gerai, nes skirtumas darbe vos juntamas, o tas komplektas ne tik pigesnis, bet ir laiko belekokius momentus ir galias, ir negenda. Kai dvimasis smagratis šiaip labai didelių galios šuolių nemėgsta. Yra žmogelis, pasičipavęs iki 140kw tą 2.2HDi, ir jau gal porą metų nelabai sugeba nusukt tą vienmasę sankabą.
Tai čia teoriniai pamąstymai tik, realiai.
Jei kas praktikos turės, lai reiškiasi irgi
