WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:47

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 04 2015, 14:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Laimės ir dalių kokybės reikalas...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 04 2015, 14:35 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 12 2013, 16:18
Pranešimai: 50
Sutinku su tuo :) Tik įdomiausia, kad va pora ratų prasukau. Dingo tas barškėjimas. Atsidariau kapotą, pagazavau atsidaręs kapotą su trosu. Nebeatsirado tas garsas. Tai kaip ir gerai viskas. Nors užkūrus buvo. Nieko nepribursiu, reikės numesti diržą ir pasižiūrėti kaip ten kas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 09 2015, 18:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 12 2013, 16:18
Pranešimai: 50
Kalimas dingo, laiku išsiaiškinau, neužsisakęs naujo škyvo. Pasirodo slėgio reguliatoriui kuris yra ant rail'o. Kur stovi iš apačios. Nulaužti fiškės laikikliai, ir laikosi fiškė užtempta ant užtraukėjo. Motoras dirba gražiai. Ir tikiuosi tiek tos bėdos bus. Traukia irgi smagiai, nes ankščiau buka tokia buvo. Kankinausi nuo žiemos. Jau buvau susitaikęs su bukumu. Bet kažkaip pastebėjau, kad nevisada tas baisus kalimas buvo. Tikiuosi dabar bus gerai :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 17 2015, 16:03 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 01 2015, 08:59
Pranešimai: 171
Miestas: Klaipeda
Gal kas turejot reikalu su robotizuotos dezes sankaba? Tiksliau, reikia keisti smagrati. Bet pasidomejus, robotizuotai dezei visas komlektas zymiai brangesnis nei paprastai mechaninei.

_________________
Peugeot 508
EX C4 GP 07' 2.0hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2016, 12:15 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Atnaujinsiu temą.
Po truputį ateina laikas dėžės nuėmimui ir sankabos/smagračio defektavimui/keitimui.
Sankaba nuo pat pirkimo buvo gerokai sunki, po čipavimo pradėjo nežymiai praslydinėt, staigiau duodant gazo aukštesnėm pavarom (4-5-6). Dėžė taip pat triukšminga, triukšmingiausia iš visų trijų mano turėtų Citroenų, kažką reiks daryt su ja. Mašina (C5 II 2007m., 2.0HDi 100 kW, dėžė ML6C) nuvažiavus 217 000 km ir abejoju, kad kas nors iš aukščiau paminėtų mazgų yra keista.
Klausimas naudotojams-kas esat keitę DMF į paprastą smagratį ir kokie įspūdžiai/atsiliepimai?
Radau porą komplektų palyginimui, dažnai perku iš šitos kontoros. Vienmasio komplektas http://www.bildelaronline24.se/valeo/1110368
ir dvimasio http://www.bildelaronline24.se/luk/7008705

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2016, 12:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Valdai, keista nekart senam 2.0HDI 80kw į vienmasį, ir jokių problemų, praktiškai važiavimas nesiskiria, gal kiek garsiau (už tvarkingą naują dvimasį, o ne seną barškantį klaksintį) dirba ir šiek tiek vos juntamai didesnė vibracija. Prieš kelias dienas uždėjau ir savo pirmą dvimasį tokiam varikliui (tik ten Evasion, tai 16V variklis, bet irgi 2.0 80kw), tai viską tvarkingais momentais susukus - viskas irgi liuks, tik neaišku, kiek ilgai laikys. Žmogus nusipirko LUK smagratį ir LUK sankabos komplektą.

Dėl 100kw variklio, tai žinau, kad žmonės daugiausiai deda dvimasio komplektą. Nors vienmasis, bet su atsiliepimais nekažką, trūksta jų. Šiaip galima būtų traktuoti, kad 100kw varikliui galbūt dar tinka ir vienmasis, nes 120kw varikliui jau vienmasio komplekto nebegamina, per didelė galia. 2.2HDi varikliui, pas kurį irgi kintamos geometrijos turbina, panaši galia (98kw) ir panašus momentas, tai gaminamas taip pat pakaitinis komplektas, ir žmonės sako, kad labai gerai, nes skirtumas darbe vos juntamas, o tas komplektas ne tik pigesnis, bet ir laiko belekokius momentus ir galias, ir negenda. Kai dvimasis smagratis šiaip labai didelių galios šuolių nemėgsta. Yra žmogelis, pasičipavęs iki 140kw tą 2.2HDi, ir jau gal porą metų nelabai sugeba nusukt tą vienmasę sankabą.
Tai čia teoriniai pamąstymai tik, realiai.

Jei kas praktikos turės, lai reiškiasi irgi :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2016, 13:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Tai vat, pas mane Jumpy irgi senesnis 8 ventilių HDi su viemasiu smagračiu(originaliai stovi toks), motoro galia jau nebe originalūs 69 kW, o šiek tiek daugiau, ir nieko tam smagračiui anei sankabai nesidaro... Ir nepasakyčiau, kad kokių ypatingų vibracijų iš to mazgo jaustųsi, na nebent kol šalta, šiek tiek sudreba pajudant iš vietos, bet čia natūralus nusidėvėjimas ir nieko daugiau.
Teko išgirst kelias nuomones, kad atseit jei variklis gamykliškai numatytas naudoti su DMF, tai, pakeitus jį į viemasį, papildoma apkrova tenka alkūniniam velenui ir pan. Nu bet blin, jei tas smagratis tinkamai išbalansuotas, neperkaitintas, nesutrūkinėjęs ir nesusikraipęs- koks skirtumas? Nebent alkūniniai dabar iš chetaisko žvaigždžių metalo su šikpopierio priemaišom, nežinau...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2016, 15:10 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
valdas 76 rašė:
Tai vat, pas mane Jumpy irgi senesnis 8 ventilių HDi su viemasiu smagračiu(originaliai stovi toks), motoro galia jau nebe originalūs 69 kW, o šiek tiek daugiau, ir nieko tam smagračiui anei sankabai nesidaro... Ir nepasakyčiau, kad kokių ypatingų vibracijų iš to mazgo jaustųsi, na nebent kol šalta, šiek tiek sudreba pajudant iš vietos, bet čia natūralus nusidėvėjimas ir nieko daugiau.
Teko išgirst kelias nuomones, kad atseit jei variklis gamykliškai numatytas naudoti su DMF, tai, pakeitus jį į viemasį, papildoma apkrova tenka alkūniniam velenui ir pan. Nu bet blin, jei tas smagratis tinkamai išbalansuotas, neperkaitintas, nesutrūkinėjęs ir nesusikraipęs- koks skirtumas? Nebent alkūniniai dabar iš chetaisko žvaigždžių metalo su šikpopierio priemaišom, nežinau...

Dėl alkūninio gali būt ,žinai kokia dabar kokybė :twisted: ,bet manau nedraginant vistiek turi laikyt

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2016, 15:19 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Jei pirksi dvimasi orginalu, dezeje guli Luk. Mane tik veze ,salia sedejau jokiu vibraciju nesijaucia su vienmasiu. Sau pirkaus, dar guli dezeje, luka dvimasi pilna komplekta. 500€. Su salnikais ,tepalais, sakutes kreipianciaja, molykote tepalu slicam.Pirkau is kokono, nes pas pliki brangiau gaunas. Kokonas sake kad su isminamais guoliais pas valeo nekas, pradeda garsus rodyt. Nors jei ir sumontavo sausai, be tepalo uzdejo tai gal ir greit stimpa skersuojas nuspaudimo metu kas ten zino kaip keite ir t.t nzn.Robete buvo orginalus dvinasis smagratis kainavo 300€. Bet man jis netiko, jis eina po 2006m, o man iki tu metu ir kainuoja orginalus jau 800€. Taip kad nepirkau ,nevertas tiek grabas, kad tiek pinigo kist ir pasirinkau Luka.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2016, 19:08 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Arthur rašė:
Jei pirksi dvimasi orginalu, dezeje guli Luk. Mane tik veze ,salia sedejau jokiu vibraciju nesijaucia su vienmasiu. Sau pirkaus, dar guli dezeje, luka dvimasi pilna komplekta. 500€. Su salnikais ,tepalais, sakutes kreipianciaja, molykote tepalu slicam.Pirkau is kokono, nes pas pliki brangiau gaunas. Kokonas sake kad su isminamais guoliais pas valeo nekas, pradeda garsus rodyt. Nors jei ir sumontavo sausai, be tepalo uzdejo tai gal ir greit stimpa skersuojas nuspaudimo metu kas ten zino kaip keite ir t.t nzn.Robete buvo orginalus dvinasis smagratis kainavo 300€. Bet man jis netiko, jis eina po 2006m, o man iki tu metu ir kainuoja orginalus jau 800€. Taip kad nepirkau ,nevertas tiek grabas, kad tiek pinigo kist ir pasirinkau Luka.

Ok, turėsiu omeny. Manau, sekantį mėnesį griausiu saviškį bolidą, tada ir bus aišku, ko konkrečiai reikia.

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007