Prie to pacio pasidalinsiu patirtim ir noriu isgirsti jusu nuomone:
Turu c6 2007metu, 2,7 vazioja gerai

Bet taciau: salta uzvedus lengvai vaziuojant - netolygiai vaziuoja, lyg trukcioja, paskui viskas ciki, aisku uzsidege info kad yra tas gedimas air polution faulty ar panasiai, kuri laika padege, pavazinejau, praejo vazioja normaliai... Prijungem prie kompo: egr voztuvo beda.
Na bet isvaziavau i ilgesne kelione, reikejo ir palekt, pagainiot, vieno lenkimo metu uzsidege ispejimas kad gali uzsikist ta oro tersimo - valymo sistema (na kazkas panasaus), cyptelejo, bet traukia gerai, vazioja gerai...
Na o griztant (buvo vakaras, tamsu) uzsivede ta regeneracija - pastebejau tai degalinej - ziuriu variklis dirba ramiai, jokiu ispejimu, o dumai ruksta... O linksmiausia, kad is po dugno raudonai sviecia... Na gerai kad zinojau kad tokis dalykas gali but, bo kitu atveju buciau ir gesintuva bandes

, bet paruko, duslintuvo bakelis atveso ir viskas ciki.
Beje, po sios proceduros, net ir saltu varikliu is karto vaziuoja normaliai, jokiu netolygumu, (aisku noredamas pasigirt dar sakyciau kad ir traukia geriau

).
Buvau planaves mest ta dumu perdirbimo fabrika (Na ta fap egr...), isprogramuot ir uzmirst.
O klausimas - ar verta tai daryt dabar (ypac kad prasideda isterija del dyzeliniu varikliu tarsos), ar laukt kol vel prades gliucint?
Aciu
Jonas