WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lie 22 2025, 03:11

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 29 30 31 32 33 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 04 2016, 22:16 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 27 2014, 21:10
Pranešimai: 117
Miestas: TAURAGE
normaliai to kuro ryja , mano 2.0 hdi 80 kw ziemos metu 8 litrus kazkur, o del sunkaus kurimosi kita karta buna kaltas starteris, man taip buvo , as prie minus 12 be pakaitinimo zvakiu be problemu uzkuriu


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2016, 09:04 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 06 2014, 19:16
Pranešimai: 32
Miestas: Kretinga
suka mano starteris tai liux. jokio sunkumo. tik nepagauna ir viskas... nors šįryt jau visai normaliai buvo prie-10


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2016, 10:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
korny rašė:
suka mano starteris tai liux. jokio sunkumo. tik nepagauna ir viskas... nors šįryt jau visai normaliai buvo prie-10

-10 :? ,pas mumis -23 :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2016, 11:35 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Manau, kad nuo šitos plastmasės krūvos pavadinimu CėPenki reikia laikytis kuo toliau :evil:
Ba jau nelaiko nervai.
Vakar sugedo šalto/karšto oro srauto reguliavimas keleivio pusėj, taigi dabar salonas šyla lygiai perpus :mrgreen: Debilizmas...Gamint mašiną ir taupyt ant tokių smulkmenų, kaip kažkokios sklendės...

Nekantriai lauksim sekančių plastmasinių francūziško avtopromo perliukų...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2016, 12:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
valdas 76 rašė:
Manau, kad nuo šitos plastmasės krūvos pavadinimu CėPenki reikia laikytis kuo toliau :evil:
Ba jau nelaiko nervai.
Vakar sugedo šalto/karšto oro srauto reguliavimas keleivio pusėj, taigi dabar salonas šyla lygiai perpus :mrgreen: Debilizmas...Gamint mašiną ir taupyt ant tokių smulkmenų, kaip kažkokios sklendės...

Nekantriai lauksim sekančių plastmasinių francūziško avtopromo perliukų...

Mhm, apie šitą bėdą aš jum pasakojau berods, kai skambinot paklaust apie pagrindinius gedimus. Palaukit, dar FAP, EGR, Smagratis išlys :)

Perkam už apie 80 eurų remontinį sustiprintų sklendžių komplektą, lupam panelę, skeliam perpus pečių ir keičiam. Na arba skerdžiam pečiaus šoną ir keičiam/klijuojam alternatyviais rusiškais metodais.
Beje, lūžinėja sklendės ne tik citroen, ir ne tik prancūzams :) O plastikinės sklendės naudojamos labai seniai, nuo kokių 80tųjų, tik tuomet dar nebuvo naudojami tokie galingi varikliukai, kad jas sulaužytų, o dažniausiai ir rankinis valdymas būdavo.
Esu jau remontavęs sulaužytas sklendes ir savo 89tųjų Citroen C15 :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2016, 12:55 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
valdas 76 rašė:
Manau, kad nuo šitos plastmasės krūvos pavadinimu CėPenki reikia laikytis kuo toliau :evil:
Ba jau nelaiko nervai.
Vakar sugedo šalto/karšto oro srauto reguliavimas keleivio pusėj, taigi dabar salonas šyla lygiai perpus :mrgreen: Debilizmas...Gamint mašiną ir taupyt ant tokių smulkmenų, kaip kažkokios sklendės...

Nekantriai lauksim sekančių plastmasinių francūziško avtopromo perliukų...

Tai tik dabar supratai :) ,kuo naujesnė mašina -tuo daugiau jinai nervų atima ,finansų jau nešneku ,kokybė ir patvarumas baigėsi apie 2000 metus

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2016, 12:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
valdas 76 rašė:
Manau, kad nuo šitos plastmasės krūvos pavadinimu CėPenki reikia laikytis kuo toliau :evil:
Ba jau nelaiko nervai.
Vakar sugedo šalto/karšto oro srauto reguliavimas keleivio pusėj, taigi dabar salonas šyla lygiai perpus :mrgreen: Debilizmas...Gamint mašiną ir taupyt ant tokių smulkmenų, kaip kažkokios sklendės...

Nekantriai lauksim sekančių plastmasinių francūziško avtopromo perliukų...

Tai tik dabar supratai :) ,kuo naujesnė mašina -tuo daugiau jinai nervų atima ,finansų jau nešneku ,kokybė ir patvarumas baigėsi apie 2000 metus

Prieš tai taip sakydavo apie iki 95tų, prieš tai iki 90tų, paskui bus 05, 10, 15 :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2016, 13:02 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Bus dar visaip Tadai ,bet man tai nuo tada,o ir avatamabiliai kažkokie bedvasiai ,bet ką darysi ,reiks ir man jau imt kažką ,nes šeima atsisako važiuoti su mano grabais :mrgreen: ,oi dasidės žilų plaukų :evil:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2016, 13:13 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Ponai, aš visada sakiau, kad akmens amžius baigėsi ne todėl, kad baigėsi akmenys.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2016, 15:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
valdas 76 rašė:
Manau, kad nuo šitos plastmasės krūvos pavadinimu CėPenki reikia laikytis kuo toliau :evil:
Ba jau nelaiko nervai.
Vakar sugedo šalto/karšto oro srauto reguliavimas keleivio pusėj, taigi dabar salonas šyla lygiai perpus :mrgreen: Debilizmas...Gamint mašiną ir taupyt ant tokių smulkmenų, kaip kažkokios sklendės...

Nekantriai lauksim sekančių plastmasinių francūziško avtopromo perliukų...

Tai tik dabar supratai :) ,kuo naujesnė mašina -tuo daugiau jinai nervų atima ,finansų jau nešneku ,kokybė ir patvarumas baigėsi apie 2000 metus

nesamone, dabar 2 metu dyzeliniai masinai 200 k km yra normali rida, o kai nusiperki 5-6 metu tai ji dazniausiai jau buna pravaziavus daugiau nei dauguma 85 metu silkiu esanciu ant lietuvos..todel natural kad jos luzta...o tie kurie perka 10 metu pilka dyzeli su 160 k km paskui dejuoja kokius lauzus dabar gamina

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2016, 15:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
exDalimis rašė:
saulynas rašė:
valdas 76 rašė:
Manau, kad nuo šitos plastmasės krūvos pavadinimu CėPenki reikia laikytis kuo toliau :evil:
Ba jau nelaiko nervai.
Vakar sugedo šalto/karšto oro srauto reguliavimas keleivio pusėj, taigi dabar salonas šyla lygiai perpus :mrgreen: Debilizmas...Gamint mašiną ir taupyt ant tokių smulkmenų, kaip kažkokios sklendės...

Nekantriai lauksim sekančių plastmasinių francūziško avtopromo perliukų...

Tai tik dabar supratai :) ,kuo naujesnė mašina -tuo daugiau jinai nervų atima ,finansų jau nešneku ,kokybė ir patvarumas baigėsi apie 2000 metus

nesamone, dabar 2 metu dyzeliniai masinai 200 k km yra normali rida, o kai nusiperki 5-6 metu tai ji dazniausiai jau buna pravaziavus daugiau nei dauguma 85 metu silkiu esanciu ant lietuvos..todel natural kad jos luzta...o tie kurie perka 10 metu pilka dyzeli su 160 k km paskui dejuoja kokius lauzus dabar gamina


Nereikia tokios propagandos, kad VISI dyzeliai ten po 100K per metus suka. Dėl komercinių auto tai suprantu, bet paprastas pilietis 300km per parą net Vokietijoj tikrai ne kasdien važiuoja. Už tai reikia gerai rinktis ir kainą žiūrėt, o gaut 30kkm per metus važiavusią mašiną yra labai realu, jei moki didesnes babkes, nei vidutinė rinkos kaina, ir perki užsieny iš pačio buvusio savininko.
Tos mašinos, kurios tiek važiavę, iškart ir matosi. O normali lietuviška žiema, ypač jei kaime, prideda mašinai tiek pat amžiaus, kiek kokie 4-5metai prancūziškam ar olandiškam klimate.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2016, 16:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
valdas 76 rašė:
Manau, kad nuo šitos plastmasės krūvos pavadinimu CėPenki reikia laikytis kuo toliau :evil:
Ba jau nelaiko nervai.
Vakar sugedo šalto/karšto oro srauto reguliavimas keleivio pusėj, taigi dabar salonas šyla lygiai perpus :mrgreen: Debilizmas...Gamint mašiną ir taupyt ant tokių smulkmenų, kaip kažkokios sklendės...

Nekantriai lauksim sekančių plastmasinių francūziško avtopromo perliukų...

Nenusimink dar liko pasikeist galiniu sakiu guolius,priekiniu sakiu sailentus suplysusius, visas keturias variklio paduskas ir sankabike ir daug maz galesi dziaugtis pirkinuku. :D

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2016, 22:34 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Remontavom sklendes ir 2013 metų Audi A8 :)

Remontavosi keitimo būdu.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 06 2016, 09:53 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
tadas1991 rašė:
Mhm, apie šitą bėdą aš jum pasakojau berods, kai skambinot paklaust apie pagrindinius gedimus. Palaukit, dar FAP, EGR, Smagratis išlys :)

Perkam už apie 80 eurų remontinį sustiprintų sklendžių komplektą, lupam panelę, skeliam perpus pečių ir keičiam. Na arba skerdžiam pečiaus šoną ir keičiam/klijuojam alternatyviais rusiškais metodais.
Beje, lūžinėja sklendės ne tik citroen, ir ne tik prancūzams :) O plastikinės sklendės naudojamos labai seniai, nuo kokių 80tųjų, tik tuomet dar nebuvo naudojami tokie galingi varikliukai, kad jas sulaužytų, o dažniausiai ir rankinis valdymas būdavo.
Esu jau remontavęs sulaužytas sklendes ir savo 89tųjų Citroen C15 :)


Tadai :) viskas kuo puikiausiai veikė tiek pirkimo metu, tiek užvakar rytą, vakare sėdau važiuot-viskas, dešinė pusė kaput.Panašu, kad prancūzai turi savo supratimą apie klimato zonas, subtropikų tarp Sacharos ir Antarktidos nerasta :mrgreen: O kadangi galinis stiklas išdužęs ir vietoj jo preskartono gabalas, mašinos salone pastoviai jaučiamas lengvutis vėjelis...Būtų gerai, jei ne -20 lauke :lol:
Gal šitam prancūzų tvariniui būtų buvę geriau ne lygiuotis į aukštesnę klasę dešovno plastiko pagalba, o padaryt paprasčiau, bet kokybiškiau? Nepamenu, kad Xantioj per aštuonis metus būčiau turėjęs bent kokią menkiausią problemą su šildymu ar ventiliacija...O dabar, škias, perki mašiną ir dar reikia ją tvarkyt-perdarinėt, kad veiktų šildymas...
Turbūt jau nelauksiu sekančių fintų, kuriuos man iškrės šitas grabas :evil:

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 06 2016, 10:14 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
exDalimis rašė:
saulynas rašė:
valdas 76 rašė:
Manau, kad nuo šitos plastmasės krūvos pavadinimu CėPenki reikia laikytis kuo toliau :evil:
Ba jau nelaiko nervai.
Vakar sugedo šalto/karšto oro srauto reguliavimas keleivio pusėj, taigi dabar salonas šyla lygiai perpus :mrgreen: Debilizmas...Gamint mašiną ir taupyt ant tokių smulkmenų, kaip kažkokios sklendės...

Nekantriai lauksim sekančių plastmasinių francūziško avtopromo perliukų...

Tai tik dabar supratai :) ,kuo naujesnė mašina -tuo daugiau jinai nervų atima ,finansų jau nešneku ,kokybė ir patvarumas baigėsi apie 2000 metus

nesamone, dabar 2 metu dyzeliniai masinai 200 k km yra normali rida, o kai nusiperki 5-6 metu tai ji dazniausiai jau buna pravaziavus daugiau nei dauguma 85 metu silkiu esanciu ant lietuvos..todel natural kad jos luzta...o tie kurie perka 10 metu pilka dyzeli su 160 k km paskui dejuoja kokius lauzus dabar gamina

Deja, taip yra.
Dauguma naujesnių mašinų yra absoliutus šūdas.
Girdėjai kada apie suplanuotą senėjimą? Dabar kaip niekad aktualu :)
Vidutinė statistinė privačiai naudojamos mašinos rida paprastai būna 20-30 000 km, taigi turbūt yra skirtumas tarp 85 ir 2012 metų mašinos? Va kai dabartinės naujos mašinos sulauks tokio amžiaus ir pravažiuos tiek, kiek visokios silkės ir bulkos, tada apie jas ir bus padiskutuot-JEIGU SULAUKS...Nes naujų auto kokybė ir patikimumas, įvertinus šiuolaikinę technikos ir mokslo pažangą, dabar yra apgailėtini.

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 29 30 31 32 33 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007