Na, anot Citroenet - DSų Amerikėj per 1970-1976 parduota net dvigubai daugiau už SM. O buvo juk dar ir kiti metai, kai jis dar nebuvo seniokas

Smagu, kad ne visur amerikonai kiša savo pick-up truck, o kažkur va tokių bolidų parodo ir net solidžiai parodo
Taip, kad tikriausiai panašu, kad lyg ir buvo beveik sutinkamas gatvėje automobilis...retkarčiais.
Šiaip čia dėl įdomumo apie citroen aukso amžių Amerikėj.
Nuo tada, kai uždraudė eksportuoti hidropneumatinius bolidus dėl priimtų ar pradėtų paisyti kažkokių saugumo straipsnių, kad stabdžių, vairo ir pakabos sistemų negali maitinti vienas siurblys - Amerikė užrišo Citroen pardavimą, o Citroen matomai išvis užrišo eksportą net ir spyruoklinių bolidų į ją. Dar ir dabar ant Xantijų ir XMų priekinių balkiukų matau tuos užrašus, kad in USA draudžiama parduoti, o nupirkus ar net nugabenus iškart dingsta visos įmanomos gamintojo garantijos.
Skaičiau USA Citroen gerbėjų forumuose, kaip jie vargsta, norėdami legaliai įregistruoti savo eisme paprastą Xantia. Ne vien dėl žibintų, bet būtent pakabos reikalų kliūna visom valdžios įstaigom, tai yra kelios valstijos, kuriose ar atlieka eskpertizę ir kadangi nenumatytas tikslus draudimas - praleidžia, ar tai tiesiog leidžia tokį įregistruoti kažkaip panašiai, kaip pas mus ilgai buvo registruojami keturračiai - kaip savaeigis mechanizmas, tuomet keičiama paskirtis ar pan, o tuomet jau kitoj (savo) valstijoj jau galima perkelti ant registro arba lieka toj valstijoj ir registruota. Tam reikalingi pinigai ir nemažai popierizmo bei laiko...