Praeitą vasarą buvo aptvarkyta. Pakeistas vienas guolis, kuris paskui Lenkijoj sugedo vidury nakties ir teko sudėt beleką, kas papuolė, tai iš BX, tai dingo ABS, bet važiavo.
Pakeitėm diržus, tepalus varikly ir dėžėj ir visa kita, tipo antifrizą. Genero diržiuką, tempėjui guoliuką kažkokį iš Saulyno geresnį uždėjau, nes naujas tempėjas per brangus, ir netiktų į šitos mašinos specifikaciją. Kadangi čia nėra AC siurblio, o niekas kita neperdaryta, tai labai gerai, kad lūžus tempėjo spyruoklė ir jis pasisukęs iki galo. Telpa trumpesnis dirželis ir įsitempia vien ekscentriku, kuris dar geras.
Pakeitėm vieną suportą ir naujas priekines kalades, kad veiktų visi stabdžiai ir rankiniai normaliai.
Ir dar ten daug ką sutvarkiau ar sužiūrėjau ir išvažiavom su mama dviese Kroatijos link, pasivažinėti. Tiksliau, aš ją pavežiojau, nes jai ten įdomiau buvo, o man buvo sunku susitaikyti su tuo, kad niekas daugiau su ja nevažiavo, tai aš važiavau. Per 7kkm buvo vienas gedimas - Makarskoj nukrito galinė aukščio traukutė. Su rankena pasikėliau viršun ir užgesinau. Nusileidau slėgį su 12mm, kad antisinkas įsijungtų. Taip ramiau, kai lendi prie aukščio mechanizmo gulėdamas po mašina... Nors vistiek nelabai ramu, tai pasikišau po kablio rėmu domkratą. Traukė užsimovė pirštais, tai pavyniojau maišelio ir laikė puikiausiai. Daugiau nesugedo. Tik Budapešto kamščiuose atsisėdus pusantros valandos, paskui labai uždūminau tiltą tarp Budos ir Pešto. Tai turbūt turbinai jau artėja agonija. Bet puikiai traukia ir važiuoja, ir šiaip dūmingumas puikus, tai niekas jos nekeis. Nes...
Nuo pavasario nebenaudojama, nes mama paėmė C5 2,2HDi ir pastatė šitą kieman. Liepą baigėsi TA. Tai perėjau per visą šeimą. Niekam jos nereikia, pasirodo. Tai bus mano vėl, po penkių metų.
Laukia:
Slėgio reguliatoriaus perrinkimas, nes lašas nukrenta kas 5 sekundes dirbant motorui. Tikiuosi pono D pagalbos

Vairo kolonėlės maukšlės keitimas (deja, dešinė). O gal nekeisiu...
Variklio ir dėžės apiplovimas ir dugno apsaugos dėjimas. Nevarva ten niekas rimtai, bet šiaip dėl savęs ir dėl TA.
Važiuoklę reik pažiūrėt, nes ten kažkas laisva. O gal tik suvedimo reikia, nes padangas labai graužia, o suvedimo jai niekas niekad nėra daręs.
Stiklas atsisluoksniavęs abiejose pusėse palei kraštą. Ir gan stipriai. Bet gal kaip pavyks nekeist, labai priklauso nuo TA žmonių. Jei reiks, teks kažką padaryt. Prieš du metus buvo dar mažiau atsisluoksniavę, tai nuvažiavau purviniausią įmanomą dieną pataškęs per balas ir purvynes. Labai nepatiko kontrolieriui varvanti mašina, bet tada neužkliuvo nei lašantis kuro siurblys, nei patrūkinėjusios stabdžių žarnelės (kurias paskui pakeitėm), nei stiklas, nes nelabai matėsi trūkumai.
Gal ką padaryt su tuo pūnančiu slenkčiu po durelėm. Jei neatidarys, tai neklius ten niekas, bet greičiausiai atidarys (nes dabar jau visom lenda diržus čiupinėt). Tai ten nepatiks ne kad sulūžt gali, nes negali, o kad aštrūs kampai ir pėstysis avarijos metu gali susižeisti į aštrų kampą. Tipo, jei trenksies į pėstyjį šonu, ir prieš smūgį kažkodėl atsidarys durelės, o pėstysis bus susmukęs. Bet tai įmanoma juk

Tai ten laikraščių, lipnios juostos, plėvelės, dažų, ir turėtų būt gerai.
Ai dar guolį atkeist į ABSinį, kad vėl veiktų ABS ir nedegtų lemputės. Turbūt tas pats dar puikiai tinkamas, o ten magija kažkokia yra su tais guoliais, kad jau nekart keisdami pastebėjom, kad papuola kartais siauresnis, kartais platesnis guolis. Ir nesuprasi, gamintojas rodo ir tiek. Tai va ten buvo uždėtas naujas, pasirodo siauresnis, baigėsi sriegis ir veržlė nepriveržė iki galo. Klibėt pradėjo tik tada, kai nuo apkrovos pasislinko presuota guoliavietė gilyn, t.y. po 400km kelio. Sudėtas naujas vėl buvo per siauras, tai su šaiba tokia kažką pribūrėm ir laiko puikiai, bet reikia atkeist į ABSinį. Anas taip nuvažiavo ne daugiau 50km, tai neturėtų būti išgriaužtas dar

Na ir bus geras darbinis bolidas, gana tvarkingas. Turi kablį ir didelę bagažinę, ir gerą motorą, kuriam jau prieš penkis metus buvęs savininkas pranašavo mirtį, o jis kaip važiuoja, taip važiuoja, ir kuriasi prie -25C, ir traukia kaip jokia Xantia netraukia, ir dūmingumo pripučia nuo 0 iki 0,3, kaip ten jie begazuotų.
O gal ką domintų pavasarį tokia pilnai saugiai važiuojanti Xantia su TA pusantrų metų?
Ai, tiesa, pavarų dėžės niekas taip ir nepakeitė per penkis metus, tai antras jungiasi su Čirkšt, arba reikia palaukti dvi sekundes prieš jungiant, tada tyliai. Situacija per penkis metus nepablogėjo. Būčiau keisdamas sankabą žinojęs, būčiau pakeitęs kartu dėžę, o paskui ją vėl imt...
Sankaba, beje, nors ir penkiametė, bet nuvažiavus bus kokius 50kkm. Įdėjau naują, ORIGINALĄ (t.y. OEM Citroen). Vis dar puikutė.
Gates diržo komplektas pakeistas prieš 10kkm, o gal ir tiek nebus.
Žodžiu automobilis buvo prižiūrimas, bet važinėjo moteris ir jaunimas. Tai patys suprantat
