WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 14 2025, 15:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 34 35 36 37 38 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 17 2016, 20:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
jis be derybu siule imt uz 1k e, ant daliu gal uz kokius 500e apsimoketu imt,vistik privalumai tai kogero kad visi imanomi kiek isciupinejau :)

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 17 2016, 20:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Vycius rašė:
jis be derybu siule imt uz 1k e, ant daliu gal uz kokius 500e apsimoketu imt,vistik privalumai tai kogero kad visi imanomi kiek isciupinejau :)

Už tiek -taip

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2016, 09:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Kiek skiriasi C5 l atnaujinto universalo kuro sąnaudos tarp 1,6 HDi ir 2 HDi? Kuris iš šių motorų patikimesnis, kelia mažiau problemų? 80% bus važinėjama po Vilniaus miestą. Noras lenktyniauti seniai išblėsęs.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2016, 09:51 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Sąnaudos bus 1.6 naudai. Patikimumas 2.0 naudai. O bet tačiau, kadangi perki gerokai naudotą automobilį, tai loterija, kaip ten seksis.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2016, 13:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Bivainis rašė:
Kiek skiriasi C5 l atnaujinto universalo kuro sąnaudos tarp 1,6 HDi ir 2 HDi? Kuris iš šių motorų patikimesnis, kelia mažiau problemų? 80% bus važinėjama po Vilniaus miestą. Noras lenktyniauti seniai išblėsęs.

Pirma tai parašykit, apie kurį čia tiksliai kalbat.
viewtopic.php?f=35&t=33282

Įsivaizduoju, kad 2004-2007, nes pas pirmuką 1.6 dar nebuvo.
Pas antrą seno dvilitrio irgi nebėra, tik RHR 100kw.
1.6HDi tylesnis, taupesnis, sąlyginai ir paprastesnis. Bet RHR kelia mažiau problemų. Jam ir žvakės atsisuka, ir turbinos ne taip kemšasi ir byra, ir grandinėlės velenėlių kažkaip laiko ir t.t.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2016, 14:18 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Painiava buvo ir bus, nes pats PSA ją sukūrė, sumanę tą patį C5 po atnaujinimo (facelift) kažkodėl vadinti antra karta.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2016, 14:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Toks terminas, kaip Restyling (jūsų minimo feislifto atitikmuo), naudojamas Peugeot markės automobiliuose.
O numeracija I ir II, įvertinant skirtingas išvaizdos ir iš dalies techninės dalies kartas, paliekant principe tą patį arba labai panašų kėbulą, yra naudojama nuo seniausiai ir buvo pritaikyta AX, BX, CX, XM, Xantia, Xsara, ZX, o ir taip pat C3, C5... Remiantis oficialiais šaltiniais.
O painiavą susikūrė galvose patys žmonės, nes nesusigaudo taip pat, kaip HDi variklių gausoje

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2016, 14:49 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Generacion - karta yra visoms markėms bendras terminas. Europoje paprastai tos pačios kartos (generacion) modelis gaminamas 7 - 10 metų ir viduryje šio periodo būna atnaujinamas pakeičiant išvaizdą, variklių gama, spalvos ir t.t. Nuo to karta nepasikeičia. Jeigu C5 yra trijų kartų, tai tada pirmos ir antros kartos gamybos periodo trukmė buvo rekordiškai trumpa, kas neatitinka visoms kitoms markėms įprastos vienos kartos gamybos periodo trukmės. Jeigu yra trys C5 kartos, tai pirmoji ir antroji nepatyrė įprasto atnaujinimo gamybos periodo viduryje. Painiava gal būt yra todėl, kad C5 II yra traktuojama kaip kita karta (generacion) nors to nenorėjo pasakyti nei pats PSA.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2016, 15:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Galiu pasakyti, kad atvirai sakant man pofig, kaip ten yra su dauguma kitų gamintojų. Remiuosi oficialiu šaltiniu, o jūs remkitės kokiais norit kitais arba numeruokit pagal savo galvą.
Atvirai sakant, tai aišku, kad kiekvienas gamintojas renkasi savo numeraciją, kaip jam patogiau ir kaip atrodo, kad daugiau uždirbama ir geriau parduodama.
Audi savo 80, 100 numeraciją laikė gal 50 metų, dabar belekiek laiko savo A raidės numeraciją. Pasatai, Golfai, Sunny, Camry, Astros, Thunderbirdai, Mustangai ir kiti reikalai gaminami po 40 metų ir niekas nesuka galvos, tik keičia raidę ar skaičių ar taip ten ką dar keičia.

Citroen niekada kito automobilio nevadindavo tuo pačiu vardu, tai jokių GENERATION ir nebūdavo. Ir pradėjo tai daryti būtent nuo C serijos, ir ne nuo pradžios, o kai ji jau buvo gerokai įsibėgėjusi. Taip C3 ir C5 dar sulaukė atnaujinimo tam pačiam kėbule, o kitiems jau buvo lemta gauti kažkokius kitokius kodus ir jūsų vadinamus GENERATION.

kiek dabar prisimenu iš galvos, galiu ir klysti:

CX gamybos metų neatsimenu, bet dėl jo sėkmės, jis buvo gaminamas itin ilgai, bet 16 metų, o universalas gal ir 18? Taip pat buvo dvi laidos, iš išorės gan aiškiai atskiriamos.

BX I 82-86, BX II 87-93 (universalą gamino iki gal 95tų, nes vėlavo Xantijos universalo išleidimas) 11metų.
Keitėsi sandūroj išvaizda ir varikliai - atsirado turbodyzelis, atsirado įpurškimai kai kuriems varikliams, pasibaigė monoblokinio variklio gyvenimas.

XM I 89-94, XM II 95-00 - 11metų
Keitėsi išvaizda ir varikliai - turbodyzelis gavo kitą siurblį, atsirado 2.5TD, pasikeitė V6 variklis, atsirado 16V benzinas.

Xantia I 93-96, Xantia II 97-01 - 8 metai.
Keitėsi išvaizda ir varikliai, antrokėj atsirado OBDII sąsaja.

ZX I 91-94, ZX II 95-98 - 7 metai.
Keitėsi išvaizda ir varikliai. Ant 1.4 benzino uždėjo pilną purškalą vietoj mono, Furio tapo Volcane. 1.9 16V variklį galutinai pakeitė 2.0 16V.

Xsara I 98-00, Xsara II 01-06 - 8 metai.
Keitėsi išvaizda ir varikliai. Pasikeitė dyzeliai iš senų mechaninių forkamerinių į naujus DW serijos forkamerinį DW8 ir DW10 serijos HDi variklius. Benzinai XU galutinai pasibaigė ir buvo pakeisti EW serijos varikliais.

C5 I 01-04, C5 II 04-07 - 6 metai.
Keitėsi išvaizda ir varikliai. EW serijos varikliai liko ir toliau sėkmingai naudoti, bet dyzeliai atnaujinti į naujos kartos. Atsirado 1.6HDi galimybė, dvilitris gavo antrą velenėlį ir kintamos geometrijos turbiną ir tapo 100kw, 2.2 gavo antrą turbiną ir tapo 125kw. 2.9 V6 variklis gavo naują japonišką automatą AM6, vietoj senos atgyvenusios 4HP20.

Iš šito matyti tik tiek, kad metams bėgant, modelių gyvavimas trumpėjo, kas atitinka šiuolaikinės rinkos dėsnius. Trečias arba X7 C5 modelis, yra nauja GENERATION, ir būtent taip ir vadinasi - C5 X7. Jei pažiūrėsit, tai ir naujieji C3, C4, Berlingo ir t.t. turi savo kažkokius kodukus, o nebe I ar II numeraciją.

Kaip ir sakiau - kaip norit, taip vadinkit, bet su teisiais žmonėmis sunku bendrauti, ir tą jau supratau seniau iš Mfilter, kurie perkami už Mann kainą.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2016, 15:37 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Dafiga tas dvilitris RHR ima, ypač žiemą, nes gamyklinė Webasto pastoviai įsijunginėja. Šyla greitai, čia jau be variantų. Su pilnu baku 1000 km nenuvažiuoju, o tai nėra taip jau gerai. Vienskablisšeši niekad nebuvo aktualu, tokios kubatūros variklis šitam modeliui yra akivaizdžiai per mažas, IMHO.

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2016, 16:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
1.6HDi 80kw versija tiek ir turi - 80kw. Tai jis labai panašiai važiuoja į senąjį 2.0HDi 80kw variklį, traukos atžvilgiu, gal net geriau.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2016, 16:01 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 18:25
Pranešimai: 101
Miestas: Vilnius
1000km su baku ? oho oho :) 700km šiaip ne taip. "Gamyklinė webasto" turima minty elektrinį pašildymą?

_________________
Paveikslėlis C5 2.0HDi Break 2005m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2016, 16:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Mariuss rašė:
1000km su baku ? oho oho :) 700km šiaip ne taip. "Gamyklinė webasto" turima minty elektrinį pašildymą?

Pas jus automatas, ir važinėjat didmiesty :)
Valdas tarptautiniais ir tarpmiestiniais reisais pagrinde, kiek pamenu, važinėja :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2016, 16:10 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Mariuss rašė:
1000km su baku ? oho oho :) 700km šiaip ne taip. "Gamyklinė webasto" turima minty elektrinį pašildymą?


Pašildymas kūrenasi mašinos dyzeliu, atskira krosnelė stovi prieš kairį sparną, įjungta į mašinos aušinimo sistemą.

Kaip Tadas ir sakė, mano atstumai ilgi :) Kartais per parą 1000 km gaunasi...
Pripratau prie Jumpy, kur užsipylei ir užmiršai :mrgreen: Su tuo vasarą apie 1400 km pravažiuoju, na bet jo bakas virš 80 litrų.

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2016, 16:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
tadas1991 rašė:
1.6HDi 80kw versija tiek ir turi - 80kw. Tai jis labai panašiai važiuoja į senąjį 2.0HDi 80kw variklį, traukos atžvilgiu, gal net geriau.


Na, aš galiu palygint tik senąjį čipuotą 2.0 HDi (originale buvo 69 kW) be visokių EGRų, FAPų ir kitokios brudstvos, ir naujesnį standartinį 100 kW dvilitrį, senukas geriau :)

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 34 35 36 37 38 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007