WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 04 2025, 09:50

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 221 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 15 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 25 2016, 08:11 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Elviukai123 rašė:

desim. pries yra ,po neuzilgo padarysiu.


Laukiam :taip:

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2016, 08:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:

sorry, bet taviskiui iki exclusive'o turbot toliau nei tam pilkam, anas bent jau hidrauline vaziuokle turi :mrgreen:

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2016, 18:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
exDalimis rašė:
sorry, bet taviskiui iki exclusive'o turbot toliau nei tam pilkam, anas bent jau hidrauline vaziuokle turi :mrgreen:


matai mano exclusive jau su istaisytom gamintoju klaidom (be hidraulikos ir be automatines pavaru dezes). Draugei pirksiu su hidraulika ir automatine ir net dyzeli. bet ji kaip ir jus(?) moteris- nemegsta junginest pavaru ir nemegsta kelio jausti :)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2016, 20:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
exDalimis rašė:
sorry, bet taviskiui iki exclusive'o turbot toliau nei tam pilkam, anas bent jau hidrauline vaziuokle turi :mrgreen:


matai mano exclusive jau su istaisytom gamintoju klaidom (be hidraulikos ir be automatines pavaru dezes). Draugei pirksiu su hidraulika ir automatine ir net dyzeli. bet ji kaip ir jus(?) moteris- nemegsta junginest pavaru ir nemegsta kelio jausti :)

o tu isivaizduoji esi protingesnis uz gamintojus ir istaisei ju klaidas? :shock:

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2016, 20:34 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 11 2008, 17:52
Pranešimai: 475
Miestas: Pakruojis
Viena is idomesniu temu! Kaip ir visi, labai laukiu palikusio is bjauraus anciuko, exclusiviu, foto! Mano nuomone anciukui uzdejus ant sparnu nikeliuotas blekas nepadarysi is jo exclusive. Ji reiktu kaip reikiant ant operacinio guldyti ir praktiskai viska pakeisti norint kad tikrai nesiotu ta varda.

_________________
Citroen C5 2001 2,0HDi manual parduota 4400LT
Citroen C8 2005 2,0HDi autom. parduodama 2€
Citroen C4 2011 1,6HDi autom.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2016, 21:30 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
grige rašė:
Viena is idomesniu temu! Kaip ir visi, labai laukiu palikusio is bjauraus anciuko, exclusiviu, foto! Mano nuomone anciukui uzdejus ant sparnu nikeliuotas blekas nepadarysi is jo exclusive. Ji reiktu kaip reikiant ant operacinio guldyti ir praktiskai viska pakeisti norint kad tikrai nesiotu ta varda.


grige, siai dienai jau pakeista
1)sedynes paprastu i odines su masazo dunkcija ir pasildymu
2) visos duru apdailos i exclusive juodo lakavimo, su judesio davikliais kisenese ir led apsvietimais
3)priekine panele i exclusive su led pasvietimu
4)Spidometras is paprasto i spalvota
5)slenksciai is paprastu i exclusive su aliuminio pagrazinimais
6)visi soniniai stiklai pakeisti i akustinius laminuotus
7)centrine pavaru konsole su aliuminio apdaila
8 )odinis porankis 2 padeciu
9) vairas is paprasto i exclusive slifuoto aliuminio apdailos
10)paprasta radija i 2014 navigacija rneg2 emyway(galbut keisiu i ng4 nes niekaip neprirantu kad pradingo garso rankenele )
11)Priekine slempos is seno tipo i 2013 su LED
12)galines lempos is seno tipo i 2014
13)Audio sistema ideta is exlcusive bet jau keiciama i 98db jautrio Beyma Pro garsiakalbius. po to bus galima duris surinkt iki galo pagaliau :-)

na dar einamas dalis (diskus,pakaba) pasikeiciau isimtas is kitu dvieju citroenu (~28 000km rida)

planuose dar priekiniai citroen kapoto ir bamperio apvadai i naujo topo, galiniai logotipai irgi i 2013metu, na gal padangu slegio daviklius. yra galimybe isideti kseonus su LED komplekte su apiplovimo moduliu ir vairo mechanizmu (kseonai turi sensoriu) bet kazkaip nematau prasmes,ir paprastos labai gerai sviecia.

masina tokia susikomplektavau ne del exclusive zenkliuko - nes tokios kokios norejau pirkti tiesiog nera - visi geros komplektacijos dyzeliai, automatai ir hidropakaba - vienintelis alternayvus variantas buvo pirkti 2013 c5 1.6thp isimti varikli ir ideti normalu ew7/10 su greiciu deze bet darbo ir laidu keitimo daugiau nei viska ka sudejau. nors dabar kai paskaiciavau turbut panasiai. :)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2016, 21:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
Didelis kolonėlių jautrumas neišgelbės sistemos su originaliu grotuvu, bandžiau pats tą pačią sistemą tos pačioj mašinoj su originaliu rt4 grotuvų ir neoriginaliu seno modelio tačiau aukštos klasės, skirtumas milžiniškas.
Yra tokia modifikacija kaip 3.0 benzinas ir visiškai neįsivaizduoju kuo pakankamai nepatikimas, edrus ir šiltas 1.8 gali jį lenkti? Gal kažko nesuprantu?

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2016, 22:24 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
exDalimis rašė:
Didelis kolonėlių jautrumas neišgelbės sistemos su originaliu grotuvu, bandžiau pats tą pačią sistemą tos pačioj mašinoj su originaliu rt4 grotuvų ir neoriginaliu seno modelio tačiau aukštos klasės, skirtumas milžiniškas.
Yra tokia modifikacija kaip 3.0 benzinas ir visiškai neįsivaizduoju kuo pakankamai nepatikimas, edrus ir šiltas 1.8 gali jį lenkti? Gal kažko nesuprantu?


kadangi mano darbas tiesiogiai susijes su high end akustiniu sistemu (namams) gamyba galiu pasakyti kad masinoje gero garso pasiekti nemimanoma, pagrindine problema slypi ne magnetoloje net ne garsiakalbiuose- o vibracijose ir faziniuose iskraipymuose.
idomumo delei atsinesiau iranga ir ismatavau c5 gamyklines audiosistemos slegio priklausomybe nuo daznio- netolygumas sieke 18db ,o pereinamijei/slopinimo procesai, kaip ir tikejausi-tragiski- po garsinio signalo seka ne tyla,o rezonansai. jokie garsiakalbiai stiprintuvai/magentolos to nepakeis. nebent duris is aliuminio isliet 12mm storio :)

bet uztai c5 galima turet LABAI kokybiska telefono rysi. istaisius daznineje viduriniu dazniu isskobima 3khz ir idejus jautresnius garsiakalbius kelionese galima kalbeti ir kalbet :)

na kas nori ispudingesnio garso i c5 -ju premium sound subwoferis nieko vertas- tiesiog baubadeze, bet i galines duris puikiai telpa 8 coliu dideles eigos subwoferiai , salia i tas pacias duris sumontavus 12>24 itampos kelikli ir juo besimatinnanti skaitmenini mazyti 120w monobloka stiprintuva su 65Hz low pass filtro nustatymu galima pagriaudet. ir jokiu stiprintuvu ar deziu bagaznese. taip pat i c5 dedasi kokius 3x geresni aukstadazniai(plug'n/play) is peugeot. yra pirkti RCL.


V6 benzina exclusive nusipiro forumietis kobis- ir labai nebrangiai. Mielai pirkciau toki ir dar liktu puse pinigu jei tik butu pirkti exclusive v6 su mechanine pavaru deze. deja tokiu tiesiog nera :(

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2016, 23:46 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
su mechaninemis dezemis 3L nebuna. Siaip nera masinu C5 su 3L varikliu bet kazkaip islindo sitas dinozauras ant Lietuvos zemeles.

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 26 2016, 00:04 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
mazose sudetingose erdvese elitinio garso niekada nebus ir cia faktas. bet toj pacioj prastoj erdvej galima gauti visai srudina garsa su originaliu bet kokiu ng rneg ir organas grotuvu ir bele kiek db jautrumo kolonelem ( jos tik garsiau groja del didesnio jautrumo jei ka) arba galima gauti beveik padoru garsa su pvz JVC SH99 senuku grotuvu uz keliasdesimt euru ir eilinio jautrumo kolonkem
siaip jau high end akustiniu sistemu gamyba prasideda ten kur prasideda class A, ir jokios koloneles neisgelbes jei to nera. todel apie tai neturejai pradet snekos


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 26 2016, 08:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:

kadangi mano darbas tiesiogiai susijes su high end akustiniu sistemu (namams) gamyba galiu pasakyti kad masinoje gero garso pasiekti nemimanoma, pagrindine problema slypi ne magnetoloje net ne garsiakalbiuose- o vibracijose ir faziniuose iskraipymuose.

viskas prasideda nuo grotuvo, kiekvienas grotuvo sukuriamas netikslumas geometrine progresija atskrenda I musu ausis, todel yra visiska nesamone teigti kad pakeitus grotuva I kokybiskesni, su laiko korekcijom ir t.t. bei sureguliavus garso kokybe nepasikeis...aisku buna isimciu...jei klausytojas apsistoja ties Ruki vverh ar Vladimir Visocky tada tavo tiesa, grotuvas kaip ir visa sistema reiskia labia mazai
dar rasei del stiprintuvo 24v...kokio velnio???? negi yra problema su 12v garso stiprintuvais, kad reikia ivesti I sistema papildoma trikdziu saltini? normalus stiprintuvas be problem tilps po keleivio sedyne ir nereik cia isradinet dviracio kisant juos I dureles, ypac zinant priezasti del ko trukineja langu pakeleju troseliai :wink:

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 26 2016, 09:22 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
kobis rašė:
su mechaninemis dezemis 3L nebuna. Siaip nera masinu C5 su 3L varikliu bet kazkaip islindo sitas dinozauras ant Lietuvos zemeles.


Aha, isvis cia tik pirmas mano matytas c5 v6 benzinas, dar viena toki maciau mobile.de. pries tai jau tavo turetas c5 5 buvo retas paukstis, sitas tai jau ptereodaktilis :)

p.s. pdangu dar nekeiciu- minusas, kai pasikeisiu prileksiu su lexia ir padangom senom.





nerimka rašė:
mazose sudetingose erdvese elitinio garso niekada nebus ir cia faktas. bet toj pacioj prastoj erdvej galima gauti visai srudina garsa su originaliu bet kokiu ng rneg ir organas grotuvu ir bele kiek db jautrumo kolonelem ( jos tik garsiau groja del didesnio jautrumo jei ka)


Hm.. na OK pabandom atsakyti, gal kam ateityje pravers forume skaitant.

jautrenes koloneles ne tik gors garsiau- jei taip butu visi detu jautresnes koloneles- didesnio jautrumo garsiakalbiai turi maza nominalia eiga(del rites aukscio ir magnetinio tarpelio santykio) , tokiu garssiakalbius CMS buna mazas, o Fs didelis, ko pasekoje zemuju dazniu praktiskais nera. gamtoje nieko nebuna uz dyka.




nerimka rašė:
galima gauti beveik padoru garsa su pvz JVC SH99 senuku grotuvu uz keliasdesimt euru ir eilinio jautrumo kolonkem


o kam apsiriboti SH99 ir ka tai pakeis? galima deti kita senuka pvz Alpine 7909-kaip tik toki turiu kolekcijoje, arba galima makintosha, galima deti “nauja” Alpine F1 cdd7990(masinine technika neuzsiimu bet teko derinti krosoverius alpine f1 maga+procesoriu+ alpine f1 scan speak trijuoste+ 2 x brax stiprintuvai- zmogus baltijos saliu pro klaseje uzeme 1 vieta)

isvis jei jau kabinetis prie saltinio tai naudojimas mago( su 250ps+ jiterio) nesamone imi gera transporta pertaktuoji generatorium, tada signalas eina I normalu balansini DAC) o tada jau balansiniais laidais I normalu A klases stiprintuva kuris ramybeje ima 800W/kanalui tik va beda kada) masinoje nera dvipolio maitinimo ir b) su tokia masina teks but prijungtam prie el tinklo- toli nenuvaziuosim :)

exDalimis rašė:
viskas prasideda nuo grotuvo, kiekvienas grotuvo sukuriamas netikslumas geometrine progresija atskrenda I musu ausis, todel yra visiska nesamone teigti kad pakeitus grotuva I kokybiskesni, su laiko korekcijom ir t.t. bei sureguliavus garso kokybe nepasikeis.


zr teksta auskciau.


nerimka rašė:
siaip jau high end akustiniu sistemu gamyba prasideda ten kur prasideda class A, ir jokios koloneles neisgelbes jei to nera. todel apie tai neturejai pradet snekos


hm.. cia jus vyrai teoriskai ar praktiskai kalbat? nes as gaminu high end akustika , ir manau pradeti reikia nuo konkurentu koloneliu isigijimo- nuo nulio padaryti nepavyks, reikia atskaitos tasko ir desimtmeciu patirties. lengva diskutuoti teoriskai apie mago pakeitimo svarba , bet kai iseini is studijos kur vien uz koloneliu laidus Nordost mokejau daugiau nei uz savo C5 :) ilipus I masina Mahlerio ar Sostakoviciaus nebepaklausysi- nera nei naturaliu tembru, nei trimates erdves nei mikrodinamikos- prie gero , naturalaus ausys labai greit pripranta..

Kad jau apie A klases stiprintuvus prakalbom tai kol padarysiu Citroeno foto prisegu savo studijos foto – didesnysis kambarys- Pass labs A klases stiprintuvai-sildytuvai (~20 000eur /vnt ) ir dar brangesnes Wilson Audio ir Focal utopia koloneles. Mark Levinson/ Ayre DAC, Nordost/Furutech laidai. Ziema buna silta. :)

Paveikslėlis

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 26 2016, 09:30 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
exDalimis rašė:
viskas prasideda nuo grotuvo, kiekvienas grotuvo sukuriamas netikslumas geometrine progresija atskrenda I musu ausis, todel yra visiska nesamone teigti kad pakeitus grotuva I kokybiskesni, su laiko korekcijom ir t.t. bei sureguliavus garso kokybe nepasikeis...aisku buna isimciu...jei klausytojas apsistoja ties Ruki vverh ar Vladimir Visocky tada tavo tiesa, grotuvas kaip ir visa sistema reiskia labia mazai
dar rasei del stiprintuvo 24v...kokio velnio???? negi yra problema su 12v garso stiprintuvais, kad reikia ivesti I sistema papildoma trikdziu saltini? normalus stiprintuvas be problem tilps po keleivio sedyne ir nereik cia isradinet dviracio kisant juos I dureles, ypac zinant priezasti del ko trukineja langu pakeleju troseliai :wink:


aha , pas mane jau abu pakeisti -I kokybiskesnio nerudyjancio plieno- prisiekiau kad duru daugiau nebeardysu-nutruks- priklijuosiu loctite klijais stiklus prie gumu ir viskas :)

su 12v stiprintuvais yra problema -dydis,laidu vedzojimai- skaitmeninis stipr uzima 3x5cm dydi- apliejai derva ir pritvirtinai prie duru. salia garsiakalbio. tik jam reikia itampos ausktklio. irrgi maz0 kompaktisko moduliuko. saujoj telpantis komplektas- mazas, galingas ir neuzimantis jokios vietos.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2016, 22:58 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 28 2013, 08:27
Pranešimai: 261
Miestas: Klaipėda
Ačiū Dievui mano tikrai exclusive :) Patikrinau orginalius dok., sąskaitą.. Nors pavarų dėžė mech. ir nėra navigacijos. Visi kiti fintai apie ką rašote šitoje temoje lyg ir yra.
Pasisekė, kad nereikėjo visko pačiam montuoti, kaip kai kam iš mūsų ratelio :)

_________________
Citroen C5 X7 '08 Exclusive


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 28 2016, 19:45 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Elviukai123 rašė:
grige, siai dienai jau pakeista
1)sedynes paprastu i odines su masazo dunkcija ir pasildymu
(...)


Nepyk, kolega, bet ar su ta mašina važinėti ruošiesi, ar šiaip, kad kieme stovėtų ir akį džiugintų?
:)

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 221 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 15 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007