Kadangi tema skirta visokiom ivairenybem ir pasigyrimam tai pasigirsiu ir as.....Labai senai svajotas dalykas turbinine activa....Atsirado pas mane ne visai paprastai. Istorija tokia kad kaune islindo skelbimas uz labai pigei, bet nupirkt nespejau, paeme kazkoks, kaip issireiske pardavejas "bachuriukas is slabotkes".. Iskart supratau kad perekupas ir skelbimus visus imanomus sekiau jau kita diena ir neprasoviau. Imesta su tom paciom fotkem kaip ir praeito savininko bei aisku pazymeta jog labai geras automobilis

Paskambinus iskart sutariau kad atvarau dabar,o ne vakare ar rytoj, apziurejus paaiskejo kad bus reikalu sociai su masina nes daaaaug defektu,apleista ir svarbiausia iskastruota activos pakaba

Bet jei tai nebutu turbininis motoras nebuciau pirkes.... Suderejus kaina gana sekmingai, zinojau kiek jis uz ja mokejo, leidau ir jam truputi uzdirbt, kitaip tiesiog neisejo, toks gyvenimas....parsivariau ja pas save.
Defektai:
Barskanti vairo kolonke
pulsuojancios apsukos
Dujos itin blogai dirbancios
Kiauras radiatorius ausinimo
Vietomis prasisunkiantis LHM (raudonos spalvos, panasu kad kazkoks brudas supiltas)
Rekiantis hidrosiurblys(perekupas sake kad dirzas bišky cypia

)
Iskastruota activos pakaba(nera hidrostabilizu, kryzminio korektoriaus, ir visu traukiu jam valdyt, galinio vamzdelio einancio i stabilizatoriu).
Privalumai:
4x airbag
4x el. langai
el.liukas
krituliu daviklis
klimatas
originalus activos lieti ratai
kaip bebutu keista bet visiskai viskas veikia is privalumu
Planai:
Stabdziai nuo P406cuope (brembo) geriausiu atveju P407 brembo
Didesne turbina
Visas ismetimas 60mm
Nasesni purkstukai
200-230Ag is variklio
Isrinkt beveik visa salona, kondiske ir dar kas nereikalinga bei suteikia papildomo svorio
Sportine sedyne(pradziai viena)
Gera technine bukle
Prisiminus viena zmogu kuris restauruoja savo pora senu opeliu ir bumeri radom bendra kalba. Paaiskejo kad jis turi nupirkes activa del variklio kurio jam reikejo,norejo det i savo P605 kadangi tai buvus seimos masina,daug prisiminimu todel norejo atstatyt, nes senasis uzkale. Sutarus kad jam perduosiu visas savo zinias bumerio variklio restauravimo klausimu(o as tam reikale praejes jau daug

) jis man perdave likusia activa su likusiais mazgais,beveik viskas isskyrus varikli. Tad iskart emiausi reikalo ir parsiveziau savo busimam bolidui donora

Issirinkau jau beveik viska ko gali prireikt ir kibau i darbus.

Pirmas dalykas tai buvo isimtos lauk tiesiogines dujos, perduotos Dominykui uz pakalba prie masinos. Man duju nereikia kadangi su ja kasdien nevazinesiu,o tai bus tiesiog mobilis lengvam adrenalinui pajust kacergines nemuno ziede ir laikui praleist garaze
Viskas ismontuota, perlituota purkstuku pravodke ir isiurbimo kolikas uzteptas skystu metalu kad galetu variklis dirbt iki panasiai pilno masinos sutvarkymo,paskui pakeisim i tvarkinga.
Toliau buvo imtasi hidrosiurblio...plunzeriai kale kaip geniai ir viskas cype todel is saulyno paimtas kitas siurblys ir pakeistas, ziuresim kiek gyvens didelem apkrovom
Variklio pulsavimas laisvom apsukom nedave ramybes,megstu kai technika dirba kaip priklauso,o ne tik kad dirba.... Isimta droseline sklende,isvalyti viduriai, isardytas LEV ir isplautas,surinktas,sureguliuotos apsukos, variklis dirba,o bet taciau vibracija per visa kebula.....surasta kad negyva tepaline pagalve, greit uzsakyt is kokono ir aisku pakeista....pasirodo jog senoji dar neplysus, tepalas neisbeges,bet taip issitampius ir sukritus kad metalas i metala remesi ir vibracija buvo,po pakeitimo viskas stojo i savo vietas.
Sekantis etapas buvo ausinimo radiko keitimas, bala po masina,ausalas juodas....bandyta det gera naudota,bet nepasiteisino, o ir jungtis radiko prakeikiau juodai nusprendziau sugrust kazka kito su normaliom jungtim ir panasiu matmenu....geras vakaras prie pc ir radau 2.2HDi, kaina dvigubai mazesne nei originalaus priklausancio,idejimas lengvesnis, lieka daugiau vietos kitiem darbam. Turejau dar minti nuo bmw 740 igrust, bet pasirode per didelis vargas,jis dar didesnis nei originalus ir trukumas vietos. Nuspresta det 2.2HDi(dekui kokonui).
Tvirtinimai aisku netinka todel sukonstruotas is nerudijancio plieno naujas apatinis laikiklis,paskaiciuota kad neissikistu zemiau traverso ir pastatytas, tuo paciu nupirktos ivairios slangos jo pajungimui,nes originalios visai netinka, sukonstruoto jungtys tarp slangu ir radiatorius jau savo vietoje


Nuo praeito savaitgalio su dominyku islupom kolonke ir dejom kita nes esama leido tepalus per reduktoriu ir barskejo...nauja(naudota) buvo sausa tai pakeitem tik apsaugines gumas ir sugrudom atgal, ratai vietoj,vairas sukasi pagaliau...

Toliau laukia activos traukiu montavimas su hidrostabilizais.....papildysiu nuotraukom...