Sauliau, būtent dėl to ir užleidom reikalą ACS'ams, nes jie tokias mašinas mato kas dieną, žino, kas kaip turi dirbti ir kokius parametrus rodyti, manau ne vieną ir ne dešimtį yra sutvarkę, o gal net ir kokį motorą pasižėrę donorinį turi. Plius turi Taurių, kaip kompiuterinių reikalų.
Jeigu jiems nepavyks, kuo visai abejočiau, arba nenorės įsigilinti, tai imsimės ir padarysim, bet tada jau, kaip ir sakiau - reikės ilgesnių terminų ir didesnių piGInų. O dabar mano misija kolkas atlikta - Liambda pakeistas galiausiai nauju, mašina prijungus atgal velenėlio fazių daviklį, kuriasi labai gerai, tik truputį mažokai traukia (vėlgi, reiktų palyginti, kad kartais traukia geriau, kartais silpniau, faktas, bet skirtumas ne toks pats, kaip dyzelio su pučiančia ir nepučiančia turba, bet jaučiamas) ir pulsuoja ant laisvų, bet lyg ir jau nebegęsta.
Vis dar įdomu, kodėl man tik pakeitus lambdą tuo ne visai tinkamu galiniu, dirbo puikiai ir 50km pravažiavus, ties kiekvienu sustojimu ir netgi šildant variklį, apie pusvalandį ar net valandą jis dirbo laisva eiga visiškai idealiai, be jokios pulsacijos.
Pedalo sensorius neturėtų būti kaltas, nes tas palietimas yra toks, kad jau fiksuoja, kad spaudžiamas gazas, ir apsukos pakyla nuo kokių 700-750, t.y. laisvų, iki apie 1000, ir švelniai prilaikant - abiejų lambda kreivės tampa idealios, o ties laivais sūkiais toli gražu. Faktas, jei jei truputį apsukas pakėlus, gaunasi taip, tai kad jis neišlaiko laisvos eigos. Tai arba tinkamai nesusigaudo, kad ją reikia laikyti, arba kažkas mažais sūkiais nepakankamai gerai dirba, pvz cilindrų kompresija, žvakės, VVT mechanizmas ar dar kas, kas ten gali būti.
Linkiu, kad ACSai suremontuotų

Beje, meistrai, kurie keitė kolektorių, pastatė jį ant hermetiko. Nežinau, gal tarpinę naują taip pat panaudojo, tikėkimės, bet faktas, kad hermetiko makaronai po kolektorium kabo ir faktas, kad kažkoks pūstelėjimo garsiukas ties kolektorium jau yra
