Sankaba buvo susitvarkius ir pusę metų visai nebesuko. Galvojau, kad laikinai kažkas buvo sugrybavę ar kokio skystimo papuolę, bet matomai tai buvo tiesiog įspėjamasis manevras prieš baigtį. Dabar jau sukasi vėl.
Už tai sutvarkiau posūkių rankenėlę, kuri gliūčindavo. Dabar veikia praktiškai tobulai. Kadangi viso rankenėlių bloko, tinkančiomis jungtimis ir funkcijomis rasti nelabai sekėsi, tai išardžiau, pasinagrinėjau konstrukciją ir, gavęs, pakeičiau tik pačią rankenėlę iš gerokai naujesnio už patį automobilį COM2000 bloko.
Tuo pačiu sukalibravau vairo kampo daviklį ir nusiėmiau patį vairą. Nupirkau odos valiklio ir kondicionieriaus. Gal pavyks išvalyti kažkiek praeitų savininkų amžiaus naštą, kad būtų švarus ir bent truputį mažiau aptriušęs. Aptriušęs odinis vis geriau už plastmasinį

Pakeičiau langų apiplovimo siurbliuką ir dabar ant priekinio stiklo purškia iškart.
Įdėjau ir pririšau originalų magą.
Aptvarkiau tvirtinimus ir sudėjau variklio dugninę "2.2special" varianto.
Pakeičiau tepalus, nes jau norėjosi, kadangi tik nupirkęs jų nekeičiau, o tik kuro, oro ir salono filtrus.
Dabar praardyta centrinė konsolė ir laukiu, kol atvyks remontinis sklendės varikliukas, nes kartais sugrybauja standartiškai vairuotojo pusė.
Pakeisiu sankabą, uždėsiu TA legalias vasarines padangas ir gal pardavinėsiu.
Gal kam reikia už kokius 1500? Neskubiai, nes prieisiu tą sankabą pakeist gal tik po kokio mėnesio.
Dabartinis variantas 1200, bet nesmagu su prasta sankaba pardavinėti, nors realiai ne kiekvienas tokį dalyką net surastų, tikrindamas.
Mašina nebloga.
Hečbekas, tamsios spalvos. Nenublukusi, šiek tiek kampai pabraižyti, bet labai minimaliai. Salonas mėlynas.
Šiek tiek pasėdėtas vairuotojo sėdynės šonas laipiojant į/iš. Komplekte originalūs tvarkingi medžiaginiai kilimėliai.
Yra pribumbasų, kurie visi veikia. Tokie, kaip AC, Parkingas, ESP, galinis valytuvas (

),
Ekranas paprastas nedidelis, magas originalus. CD keitiklio nėra.
Lietaus daviklis kartais pagrybauja, bet šiaip veikia neblogai.
Stikle yra saulutinė nedidelė įdauža, bet ji nėra pikta ir manau sutvarkoma, o gal būt net ir TA nekliūtų, nes yra taškiukas, o iš jo siūliukai vos matomi prieš saulę. Bendras skersmuo gal apie 1-1.5cm.
Pakeistas paskirstymo dirželis (Dayco diržas, INA guoliai, Valeo vandens pompa), alkūninio veleno ir velenėlio riebokšliai (Elring), supiltas šviežias AD Extralife antifrizas. Kuro filtras įdėtas Mann, oro Bosch, salono Filtron anglinis, tepalo berods irgi Mann (o gal Knech, nebepamenu), supiltas Total Quartz 9000 5w40 tepaliukas, kuris šiuo metu pravažiavęs tūkstantuką.
Pakeistas generatoriaus dirželis ir jo tempėjas (Dayco), parazitinis guoliukas dar buvo geras. Pakeistas alkūninio veleno skriemulys (Corteco).
Uždėta nauja lenkiška kokybiška (Rezaw) variklio dugno apsauga.
Naujas galinis valytuvas Valeo. Pakeisiu dar ir priekinius, nes jau pradeda nebevalyti. Siurbliuką įdėjau pigesnį, gal Topran, jau nebepamenu. Tiesiog dėl to, kad lengvai keičiamas.
Rankiniam niekas nedaryta, bet veikia puikiai ir nestringa. Praeitą žiemą du mėnesius naudojau ir nestrigo prie -24C, kaip bus šią - nežinia.
Hidropneumatinė pakaba tvarkinga, važiuoja minkštai ir stabiliai, HA veikia irgi gerai. Kažkodėl pakabos kompas nemato vairo padėties daviklio, nors jis gerai veikiantis ir sukalibruotas, bet tai teko matyti ne viename pirmoke C5, ir nežinau, kaip tą išspręsti reiktų.
Mechaniškai irgi buvo tvarkinga, bet prieš kelias dienas išgirdau bilduką priekyje. Manau, kad stab.traukė arba šarnyras, pakeisim kažkuo neblogo.
EGR ir FAP sistemos atjungtos ir tvarkingai programiškai pašalintos pas Taurių, o mechaniškai pas mane. Katalizatoriaus, tiesa, nebėra, pasidarbavo praeiti savininkai arba pardavėjai. Taip jau radau. Tuo pačiu programavimu, pridėta truputį kilovatų ir niutonmetrų. Bet labai saikingai ir proto ribose, kad kuo minimaliau sumažinti mazgų patikimumą ir ilgaamžiškumą.
Sutvarkyti vakuumai. T.y. pašalintas visas nereikalingas vakuumų vamzdynas į regeneracines sklendes, EGR ir t.t. Paliktas vakuumas turbinos valdymui, stabdžių pūslei ir palikta užglušinta atšaka Swirlo valdymui, nes sklendė nestringa, pūslė nekiaura, bet kažkas nulaužęs vožtuvėlio vamzdelį ir vis neprieina rankos tą vožtuvėlį kažkur nupirkti ir pakeisti.
Dėžėj tepalo dar nepakeičiau, bet jei bus nauja sankaba, tai bus ir naujas tepalas, ir nauji pusašių riebokšliai, ir naujas galinis alkūninio veleno riebokšlis ir galbūt ir nauja kreipiančioji.
Kaip jau sakiau, ateina remontinis Valeo varikliukas salono šildymo sklendžių bėdai išspręsti. Sudėsim.
Dar reikia pakeisti paskirstymo diržo siurblio pusės dangtelį, nes yra nupjautas gabalas kažkokių *** meistrų, kurie nemokėjo dirbti prie šio variklio, ir diržo gabalas atviras. Pačiame viršuje, po variklio plastikiniu dangčiu, tad nepavojinga, bet negražu vistiek. Pakeisim, dangtelį turiu sveiką.
Ai, dar pakeista antena į kažkokią nesupuvusią ir suteptas sriegis. Nes sena tai buvo visiškai supuvusi ir teko atsukti jau tik rimtomis replėmis gabalais.
Gal tiek.