Kadangi po paskutinio keitimo, kurį pas Alvydą dar darė Dominykas, buvo jau išaušęs tepalų ir filtrų keitimų metas, tai išsileidau tepalą, nusukau super duper Filtron filtrą. Žinojau, kad saulynas kuro ir oro filtrus keitė, tai teoriškai lįsti nereiktų, bet mano naglos rankos įlindo ir nepasigailėjo.
Kuro filtras SCT - ar pigiau dar būna?
Oro filtras būtų viskas normaliai, jei nebūtų gražiai patupdytas tiesiai į šiukšlių centrimetrą.
Gėda Pelėda
Saulynai, tik nesugalvokit įdėt panašios kokybės filtro į savo HDi. Ten tik Bosch, Mann, Knecht, Purflux ir panašaus lygio gamintojai, ir dar prieš keičiant reikia kurą nusileist, būtinai išsivalyt bačkutę ir t.t. Slėgio reguliatorių ir purkštukų atsargų paskui neužteks. Šitiem BX ir panašių laikų seniem dyzeliam tai pofig, dirba jie ir taip, bet kažkaip ramiau man, sumokėjus tuo vienu euru daugiau, ir paskui kuro siurblį renkant - viduj mažiau šiukšlių būna

Įdėsim Purflux kuro filtrą, Bosch tepalo filtrą, supilsim Total 10w40 tepaliuką, o oro filtras bus arba Filtron, arba Purflux kempinė - reikia nueit pažiūrėt, kas ten gero atsargose mėtosi.
Atvažiuoja nauja vožtuvų dangtelio tarpinė, tiksliau iškart dvi

Ir dar paėmiau velenėlio riebokšlį, nes dėžės pusėj ten šlapoka, tai gali būti ne tik tarpinė.
Reikia sužiūrėt, kame bėda dėl slėgio reguliatoriaus per dažno intervalo - kapoja gal kas 2-3s. Noriu minimum 20s. Siurblys pavargęs, tai ties tam tikrom apsukom (apie 2.5K) važiuojant, labai nemaloniai suvibruoja ir nueina per visą kėbulą, kai kitais sūkiais dirba gan tyliai. Padidinus intervalą, tas ne taip bjauriai jaustųsi. Nors siurblį aišku turiu geresnį, bet gaila gadint, kol šitas veikia, puikiai ir greitai kelia ir vairas irgi neblogai veikia.
Tai pirmi įtariamieji aišku centrinė sfera, tuomet visokie ten vidiniai nuotėkiai, tuomet gal dar patikrinsim ir slėgio reguliatorių. Turi jis man dirbt normaliai. Stabdžių kraną ar taip, ar anaip, teks pasikeist, nes ne tik baisiai šnypščia, bet ir stabdymo jėgą sunku reguliuot. Ta prasme galit man nepasakot, kad pas BX ir taip ją sunku reguliuot, aš tai žinau, bet šitam bolide tai jau tikrai labai sunku reguliuot.
Gal Saulynas turi tikrai gerą ir nešnypščiantį kraną nuo kokios 00tųjų Xantijos? Reik aišku sužiūrėt, ar tinka, bet jei vamzdelių išdėstymas tas pats, tai įsidėčiau ir būtų ramu, ir nereiktų savo tikrai gero BX žaliojo krano (nešnypščiantis ir intervalas 35-45s būdavo) tokiam bolidui aukot.
Beje, Sauliau, ar keitėt nors kartą LHMą, ar dapylinėjot, ar taip ką? Nes pamenu, kad Dominykas avariniu atveju, kai dingo vairas ir stabdžiai, buvo dyzelio įvaręs ir tas BX taip ir išvažiavo su pusiau dyzeliu sistemoj, tai ar po to buvo visas skystis pakeistas, ar ne? Nes jei ne, tai keisiuos.
Vakar plovykloj pasėdėjom ilgą laiką ir nemažai nuprausėm išorę, dabar laukia vidaus eilė. Kadangi savo LeManui turiu pasidėjęs juodą veliūrinį saloną, o šitas yra tikrai baisuokliškas ir čia jam jau padėtų tik geri cheminiai plovimai, o ten, kur paplyšę sėdynės, nebepadėtų ir jie, tai įtariu, kad bent priekinės tikrai eis tiesiai šiukšlynan, kilimukai irgi. Panelės keist jau manau neužteks jėgų, tai bus pakeisti bardačiokai ir kelios plastmasėlės ir judės vieton. Su salono valymu žada padėt mergaitė.
Dar reikia pasikeist mano turimu sutvarkytu arba susitvarkyt priekinio valytuvo variklį, nes klibėjimas įvorės tragiškas - garsai sausos ašies - irgi.
Galinio lango apiplovimo nėra, po kapotu mėtėsi purvini ir turbūt kelis metus nenaudoti visi komponentai, o siurbliukas ir miręs. Nuėjau į krūvą ir atsinešiau švarų bakelį su veikiančiu siurbliuku, nepagailėjau kelių eurų ir užmoviau naują originalų (ne BX, bet tinka nuo naujesnių tip top) kamštį, mėlynos spalvos, su Citroen ženkliuku. Fiškėj 12 radau, žarnelė prasipučia iki pat galinio stiklo, gal tik tiek ir užteks. Aišku po bakeliu staigmena - skylutė į ratą
