Gal tada aprasysiu visa istorija, nes ir temos pavadinimas tam tinka

Pries apsisprendziant, kad pirksiu butent C8 (dar ir pezus 807 ziurejau, nors asmeniskai man C8 isorinis dizainis labiau patinka) konsultavausi su draugais kurie dirba technikais skirtinguose servisuose ir vazineja arba susidure su pezu ir citroenu 2.0 ir 2.2 hdi varikliais.
Surinkau stai kokia informacija:
1. Dazniausi variklio defektai, tai turbina ir purkstukai.
2. Atkreipti demesi i FAP filtra - yra, ar nera, uzsikimses ar ne ir t.t.
3. Kazkodel labai daznai pas juos nutrunka paskirstymo dirzai. Jie laiko butent savo numatyta laika (100 000 km.), o jeigu bando zmogus vazineti daugiau tada ir atsitinka taip.
Kiek apziurejau masinu per savaite, apie 80% arba turbo defektas, arba FAP ussikimses, arba keistas variklis. Dazniausiai pardavejai net telefonu tai sakydavo, kai sakiau kad vaziuosiu virs 100km apziureti.
Paskutine vieta kur ziurejau masinas (ir isigijau) buvo Kauno turgus. Ten buvo 5 tokios masinos (C8, 807, ullyse).
C8 kuri isigijau, ant kolektoriaus buvo uzrasyta dazais -C8 2.0 ir t.t. Draugas technikas pasiziurejas i varikli ir palindes po masina pasake kad jo, variklis keistas. Bet taip pat pranese ir geraja zinia, kad sis variklis be FAP. Nors pries tai as isvis net nezinojau kad buna tokiu 2.0hdi modifikaciju, bet realiai skiriasi jie tik 1kW. Su FAP 79, o be 80kW.
Patikrinom turbina, pucia gerai, be jokiu nereikiamu garsu, kompas rode viska ok. Purkstukai irgi ok. Pravaziavom, sankaba ne nauja, bet dar metus ar net pora tikrai atlaikis, deze tvarkoj.
Is privalumu, joje el.langai, veidrodeliai (uzsilenkia nuo signalizacijos), borto komp., autopilotas, klimato kontrole , gamykliskai tamsinti stiklai, uzuolaideles, nesudraskytas svarus salonas (o tai tikrai privalumas pasiziurejas kitas auto), parktronikai gale, krituliu daviklis (kuria veikia netaip kaip noretusi, tik lasas nukrenta, iskart braukia per stikla).
Xenonu, elektra slenkanciu duru ir liuku deja bet nera. Nors tiesa, ziurejau viena peza 807, kuris buvo prikaisiotas viskuo kas tik imanoma, bet puse to neveike.
Beje, jeigu kas nors iesko su automatiskai slenkanciomis galinemis durelemis, tai zinokite, kad jos turi tureti galimybe buti atidaromos ir uzdaromos ne tik migtukais, bet ir patraukus rankenele jos pacios turi vaziuoti. Nes sitame pezo taibirgi buvo viena is problemu neskaitant turbinos, nesilaiknciu slono apdailos detaliu ir t.t.
Ir zinoma, tik nusipirkes masina, kita savaite iskart nuveziau pakeisti pagrindini dirza su vandens pompa, na ir tepalus filtrus. Kad neiskiltu problema nr.3 apie kuria rasiau

dabar ruosiames kelionei i Estija. Tebeliko kondiske uzpildyti.