Tu gal visgi pirma Tauriui paskambink ir paklausk apie tą čipavimą. Nes kad jis naujus ir apynaujus dyzelius daro, tai nereiškia, kad ir seną benzą darys
Nes ką netiesioginiam benzui galima reguliuoti, tai didinti kuro kiekį purkštukų atidarymo laiku arba dažniu ir ankstinti/vėlinti kibirkštį, ten daugiau juk jokių parametrų nėra. Na, taviškiam turbūt dar turbą gali priversti daugiau pūsti, o tas jau daug keičia

Bet esu girdėjęs, kad šitam varikliui jungdavo tiesiog vakuumą tiesiai prie turbės ir wastegate'as visada uždaras, o ta turbė tiek nesugeba pripūsti, kad žarnas ar tarpinę prasprogdintų. Na aišku tokiu atveju dar padidinus kuro kiekį, būtų dar kažkiek geriau. Jį galima padidinti ir be čipavimo - ant temperatūrinio užmetus nuosekliai arba lygiagrečiai (reikia žiūrėt, kokia priklausomybė nuo temperatūros) potencą.
Vienas žmogus iš Peugeot forumo domėjosi dėl 106GTI atmosferinio kompo čipavimo (ten Magnetti Marelli pas jį), tai kiek pamenu, Taurius jam nedarė. Derinosi per Startline ar panašiai.
O vožtuvų kad nelanksto, esi 100proc garantuotas? Paprastam dvilitriui lanksto 100proc, o šitam Autodata rodo, kad irgi turėtų lankstyti. Aišku ji būna meluoja

Bet kas ten tame variklyje skiriasi? Stumokliai? Tarpinė storesnė? Galvoj gilesnės degimo kameros?