Filtrus išsiplaukit, LHMą pakeiskit, nes garantuoju, kad pastaruosius 5 metus nekeistas, o keitimas 5metai(Ar tai 3 metai, nebepamenu jau. Seniau kartą į mėnesį keisdavau vis kamnors, dabar paskutiniai kokie 3 kartai tik saviems bolidams) arba 60kkm. Yra ir kas metus keičiančių vis dar, kas normaliai XMus ir Xantijas vaiko po Lietuvą ar Europas.
Jei nepadės (o greičiausiai nepadės, nes BXui normalus vairas būna ir su dyzeliu sistemoj) - normalus sistemos plovimas su Hydraurincage skysčiu, geriausiai prieš ir po išplaunant ir aukščio korektorius, nes ten juose brudo bus kilogramas, jei niekad nelįsta ir skystis geltonas arba jau rudas. To rinsažo gaut jau nebėra taip lengva, bet dar galima rast arba užsakyt

Jei nepadės, arba iš lempos keisti srautų skirstytuvą naudotu žinomai geru, arba ardyti esamą ir valyti visus viduriu, galbūt keisti sudilusius ar parūdijusius plunžerius.
Čia būtų normali procedūra, jei sistemoj senas LHM ir norima padaryt rimtai.
Esu su stringančiu vairu turbodyzeliui važinėjęs gana ilgai, ir 170, ir 180 nebuvo problema, tik reikia būt įpratus

Pikčiausia vieta būdavo, kai stipriai ir staigiai numynus stabdį iki dugno, stiprintuvas dingdavo išvis. Bet man pilnai ir stipriai užkaitinus kaip tik atsileisdavo ir veikdavo, kaip naujas. Norvegijoj kalnuose kažkada paraliavau prieš vietinį senolį su Golf mk1 GTI, tai pusę valandos vienu pirštu vairą sukinėjau
