na jau ne

Citroenas dar pas mane, net ir ji pardaves seimoj turesiu dar bent viena citroena- cia liga citrinlige kuria susergame ir neisgyjama

jei c5 butu gaminamas 400AG+ varikliuku tai butu man tobuliausia masina. vis dar viliuosi kad pirkejas persigalvos iki pirmadienio, uzstato neemiau. atvaziavo siaip paziuret, parodziau, davau pravaziuot ir pasiuliau kitus C5 apziuret. bet matyt padare ispudi. arba kitus jau buvo apziurejes. siaip tikiuosi pirkejas dar persigalvos-3 kart klausiau

pirksiu dabar jaguara xf supercharged smagumui ir kazkoki citroena c5 draugei(benzina aisku) tik pigesni ne toki upgreidinta su kuriuo ir as mieste pasivazinesiu (jaguaras mieste 20+ litru benzo

)
idomu tai kad jaguarai supercharged nuo paprastu skiriasi dar daugiau nei c5 paprasti nuo exlclusive- isbandziau 4 skirtingus auto ,ir cia ne sutapimas- du paprasti (ne premium luxury) arkos kaukia, kieti, nemalonu vaziuoti, atmosferinis 4.2 variklis traukia tik nuo 3500RPM, du supercharged(premium luxury) - net ir su 20 coliu ratais kitas reikalas -pas sias versijas pakaba pneumatine ar tai orine ir matomai pas juos papildomai garso izoliacija. na ir traukia nuo 1500rpm jau. isbandziau ir 5.0 supercharged jaguara(596AG 710nM) bet ten jau ne nekvepia kasdieniniu vazinejimu, masina raketa, kobis isvis bijojo prie gazo prisiliest
Is visu bandytu sedanu citroen c5 neitiketinai jauki, tyli ir maloni savo klaseje. ir viska ivertinus labai pigi. siekiant panasios kokybes perkant kitoki auto reikia 1.5-3kart daugiau sumoket. ir savo i paprasta jaguar xf( nesupercharged) nekeisciau. gal as tik prie savo priprates tiuningo jau , persedus i kobio paprasta exlcusive akis bado tos plastmases kur pas mane high gloss dazytos, drauges citriukui irgi dazysiu kai bus.
tai tiek, manes taip lengvai netasikratysit

o Tadas sake ir mano katina priziures jei ka-cia iki pirmo rimto gedmo,o tada kaip kobis megsta sakyt- ant kaladziu ir viskas

teks vel su citriuku vazinet.
o ir jaguaro forume nera ka rasyt ar skaityt- paskutinis postas 2012 metu
