Ajukreizy rašė:
Rozetė 7inių kontaktų. Greičiausiai ir bus nupuvęs kontaktas, nes 2 tech apžiūrose nebuvo problemų.

Dabar klausimą turiu dėl būgninių stabdžių cilindriukų. Apsimoka bandyt dėt remontinį riebokšlių komplektą ar nežaist? Nes leidžia tik vienas cilindriukas ir tai nežymiai.
Ps pakeisčiau pavadinimą temos, bet nerandu kaip

Nezaidziam su gumytem, ypac jei spiziniai cilindriukai. Nes nuo lietuvisko klimato ir geros prieziuros, t.y. nuo gamybos nekeisto stabdziu skyscio (DOTas puikiausiai sugeria aplinkos dregme ir jei lenktynininkai privalo ji keisti del virimo temperaturos kritimo, tai eilinis pilietis del to, kad neputu stabdziu sistemos kisenes). Isvis dazniausiai isardai ir randi ten viska jau supuvusioj buklej, kalades, reguliatoriai, cilindriukai. Imi visa pilna TRW komplekta uz kazkur 60-75eur (pagal versija). Jei reikia, naujus trw trosus po kazkur 10-13eur arba lenkiskus po kokius 6eur ir turi naujus stabdzius ilgam ilgam. Jei reguliatoriai dar gyvi, tai vienintelis variantas, kada finansiskai verta zaisti gali but.
O cilindriuko komplekta galima det tada, jei nera rudziu, isgrauzu ir oksidu. Nes suportus remontuojant, keiciamos ne tik gumeles, bet ir pazeistu darbiniu pavirsiu stumokliai. Pas bugniniu cilindriuka darbinis pavirsiy yra pats cilindriukas.