Aidas1 rašė:
taigi, i kiekviena klausima yra ir atsakymas ! siurblys, apie kuri tu kalbi yra veikiantis (tiksliau buvo kol i tamstos rankas nepakliuvo !) siaip as visas dalis stengiuosi patikrinti ir zinoti ar jos veikiancios ! jeigu to nezinau, ar nesu tuo ysitikines visada tai kliantui pasakau nes as nenoriu tureti bet kokiu nesusipratimu nei is savo puses nei is klianto ! jeigu jis veike pas mane masinoje, vadinasi jis veiks ir kitoje !
dabar del kito pasisakymo, seip jeigu jau prieina iki tokio pokalbio, galiu pasakyti tik tiek jog esi irgi nemazai pridares " KLIURKIU" su savais kliantais, nes jie juk taip pogi atvaziuoja pirkti daliu, ir esu girdejas apie tavus REMONTUS ! as suprantu ir toki dalyka, kas nedirba tas neklysta, bet kaip jau ir minejau is tavo klianto isgirdes buvau, jog ikemsi nagucius ir ten kur NEREIKETU !

Na, dėl siurblio veikimo, kad jis buvo veikiantis, tai juk nesiginčiju. Taip, jis tikrai veikė.
O kodėl tik tiek trumpai, tai juk parašiau ir paaiškinau, ką radau atsukęs siurblio variklio dangtelį.
Šiaip, įdomumo dėlei, tai po to teko panaktinėti dėl šito nepavykusio reikalo ir pabandyti surinkti iš dviejų neveikiančių siurblių vieną veikiantį, kad žmogus galėtų išvažiuoti sutartu laiku. Senojo siurblio problema buvo neveikiantis elektroninis siurblio įjungėjas (veikia panašiai, kaip relė, pvz starterio, tik be kontaktų, o žadinamas tuo plonuoju laideliu), bet šepetėlių ir inkaro būklė buvo gana geros. Iš Jūsų pirktam siurbliui, dėl trumpinančio kolektoriaus patrumpinus rotoriaus apvijoms, matomai viduje nudegė lakai, nes sumažėjo apvijų varžos. Todėl paėmiau tik rotorių tiesiog iš senojo siurblio, išvaliau viską ir sudėjau - variklis pradėjo birbti, ir birbė ilgai ir laimingai, bet mašinos taip ir nepakėlė, nei samatioku, nei padavus į bakelį slėgį. Todėl teko gesinti ir eiti užsiimti savais reikalais. Buvau išvykęs porai savaičių atostogų, mašina per tą laiką pastovėjo (žmogus lyg be didelių pretenzijų dėl to) ir, manau, kibsim žiūrėt, kame ta bėda iš tikro. Galbūt pasvilo ir tas įjungėjas, ir nebesuvaldo padoriai galios, nes sukasi lyg vangokai ir per lėtai, o gal dėl kokių nors kitų priežasčių, pvz pačios elektrohidraulinės dalies problemų, arba tiesiog kažinkodėl LDS pakankamas kiekis nepasiekia siurblio, bet pats variklis tai sukasi be problemų, ir hidraulinę dalį suka taip pat. Aiškinsimės šitai, bet būtent dėl to esu 100proc įsitikinęs, kad siurblio nesugadinau nei aš, montuodamas, nes jo neapliejau, nei mašinos elektrinė dalis, kadangi siurblys-frankenšteinas, surinktas iš dviejų lavonų dalių, prisikėlė ir sukasi.
O dėl kliurkų ir nagų kišimo, kur nereikia, tai aš esu linkęs pripažinti savo klaidas ir kaip išeina jas taisyti. Kartais būna netgi tokių situacijų, kur nesi tiesiogiai susijęs su kažkokia kliurka, bet vien tai, kad tuo metu mašina buvo pas tave, įpareigoja.
Vienąkart po mano galvos tarpinės keitimo, varikliui po kelių valandų darbo laisvomis apsukomis, prašoko diržas ir lūžo velenėlis. Paskui paaiškėjo, kad galvistai, darydami galvą (tuo rūpinausi ne aš, o pats klientas - pasiėmė ir parvežė jau sutvarkytą, paruoštą montavimui), sumaišė velenėlio laikiklius (viskas paprasta, nes jie sunumeruoti), dėl ko užgnybo velenėlį, bet tą radome tik su pačiu klientu, ardydami. Taigi už darbą nepaėmiau nei cento ir paskui dar tikrai nebrangiai pakeičiau jam variklį, kartu su juo pačiu, jo garaže, nes pas mane tuomet nelabai buvo vietos, o galbūt ir norėjo.
Buvo kartą, kad keičiau 2.1TD vandens pompą. Diržo žmogus keisti nenorėjo, keičiau tik pompą ir jo pačio paduotą parazitinį guolį, kurio sakė praeitą kartą nekeitė, o keitė tik diržą ir tempėją. Taigi po kelių dienų grįžo su keistu garsu iš variklio. Nurinkau dangtelius ir radau gerokai laisvą diržą. Tempėjo varžtai buvo priveržti, bet diržas tiesiog neįtemptas. Taigi, tuomet išmokau, kad pas tą variklį diržo įtempimas yra truputį su kabliukais ir ne visai pagal knygą, reikia labai gerai žiūrėti tempiant, ar niekas niekur nestringa ir nekliūna ir t.t. Pertemptas iš naujo jau nebegrįžo. Gerai, kad dirželis neperšoko ar nenutrūko, nes būtų tekę už dyką keisti karomyslus.
Buvo, kad po atraminės gumos keitimo, po dviejų dienų grįžo žmogus su keistais garsais iš važiuoklės. Ir radom laisvus rato varžtus. Kadangi akyse stovėjo vaizdas, kaip tikrai tuos varžtus užveržiau ir kartą patikrinau, tai taip tada sužinojau, kad čia ne pasaka, ir aliumininiai ratai kartais sugalvoja taip padaryti. Ir todėl pas montuotojus visur ant sienos didelėmis raidėmis rašoma (lietų ratlankių varžtų užveržimą po 100km privaloma patikrinti), ir nuo tada šiek tiek stipriau veržiu lietus ratus ten, kur naudojami ne konusiniai, o šaibiniai varžtai, nors ir kataloguose rašoma atvirkščiai.
Buvo, kad keičiau 2.0HDi paskirstymo dirželį. Praeitą rudenį. Žmogų įspėjau, kad užstrigusi generatoriaus sankabėlė ir reiktų pakeisti, ir kad kalena skriemulys, todėl irgi gali tekti pakeisti, jei pakeitus sankabėlę nenutils. Taigi, po kelių mėnesių, žiemą, pakeičiau ir sankabėlę, ir jau lavoną skriemulį. Šiandien paskambino kolega šiaip pasikalbėt ir iš kalbos išėjo, kad taip tik ta pati mašina dabar pas jį atsidūrus ir jis jam atstatė prašokusį paskirstymo diržą. Diržas prašoko dėl subyrėjusio skriemulio ir prilindusių po dangteliais gumų. Skriemulį rinkau ir pirkau aš, taigi teoriškai reiktų atsakyti, BET... Toliau pasakoja, kad variklio nėjo prasukti net raktu, kol nenuėmė generatoriaus diržo. Tuomet rado, kad mirtinai strigęs AC kompresoriaus laisvos eigos guolis ir jo škyvo neina prasukti. Keisdamas žiemą generatoriaus sankabėlę ir skriemulį, žmogui paminėjau, kad reiktų pasirūpinti AC kompresoriaus tuo guoliu - pakeisti nauju guolį, pakeisti šrotiniu kompresorių su geru guoliu, arba išoperuoti visai ir kitaip sudėlioti diržą. Paskui jis man berods birželį ar liepą skambino, kad situacija po pusės metų jau visai bloga, ir garsai nekokie, ir ar negaliu kažko padaryti. Kadangi pats tuo metu neturėjau laiko artimomis dienomis, o ir šiaip realiai tegalėjau pasiūlyti pakeisti šrotiniu, kas nėra itin super, nes dauguma jų būna jau su tokiu pačiu puslavoniu guoliu, tai pasiūliau kreiptis pas Sargėnų Romą, kuris turi įrankius, žinias ir patirtį tam reikalui ir ne tik pakeis tą guolį nauju, bet jei neveikia, tai ir AC sutvarkys. Berods ir numerį gal daviau, o gal pasakiau, kur susirasti. Tai švariom rankom šįkart, nes apie viską buvo pasakyta ir pranešta, kas gali atsitikti. O atsitiko ne pats blogiausias, nes variklis išgyveno, bet ne pats geriausias, nes diržas šoko, nes skriemulys dėl perkrovos, bandydamas prasukti tą strigusį AC, neišgyveno.
Šį pavasarį vienai mašinai, garaže pakėlus ant domkrato tiek, kad nusiimtų ratas, ir palikus ant atramos, nusinešiau prie spaustuvų perrinkti suportą naujom gumelėm. Grįžęs su perrinktu suportu, radau skilusį priekinį stiklą. Jame jau buvo kelios akmenukų įdaužos, tiesiog nuo vienos įdaužos, kuri buvo palei kraštą, perkreipus mašiną, atsirado ir itin negražiai nubėgo siūlas. Nesugebėjau pripažinti savo tiesioginės kaltės dėl įvykio, bet atsakomybę tenka vistiek prisiimti, nes mašina pas mane buvo, ir ją kėliau aš. Kadangi mašina buvo drausta Casco, tai žmogus suderino su draudimu ir nuvariau mašiną iki stiklistų, kurie tą stiklą pakeitė. Sutarėme bendrai, kad padengsiu draudimo pabrangimo išlaidas.
Buvo, kad keičiau stabdžių diskus ir kaladėles naujais, ir žmonės paskambino iš užsienio, kad stringa ir kaista kairys ratas. Aišku, skubėjo apkaltinti mane. Kadangi žmogus elementarias žinias turi, nes ratus ir bako siurblį pasikeisti moka, tai pasiūliau patikrinti rankinį ir gal užteks tiesiog atleisti ir nenaudoti, ir pavyks normaliai parvažiuoti. Aišku, netikrino, pargrįžo taip, stodami atsiaušinti. Tai aišku radom strigusį trosą ir keitėm abu naujais. Matomai, kol nepavarčiau suportų, keisdamas stabdžius, trosas dar judėjo, nors ir prieš išleisdamas patikrinau, nestrigo.
Šiuo metu kieme stovi C5 su 2.0HDi 79kw. Žmogui užlinko turbina, lūžo ašelė. Pakeičiau dėvėta dar neblogos būklės. Aišku, kadangi mačiau, kad sena turbina irgi buvo judintais varžteliais, vadinasi kažkas irgi daryta kažkada, o gal irgi keista, tai teko patikrinti tepalo slėgį, ir jis buvo geras. Dabar nebepamenu, bet atjungta turbina turbūt apie 2,5bar ant laisvų ir gazuojant net iki vožtuvo nukirtimo ties 4bar. Tai sudėjau tą turbiną, išvaliau ir išploviau šlangas, daviau prasidirbt ir išvažiavau pavaikyti. Pradžioj dūmino, paskui dūminimas dingo ir liko gražus važiavimas su gražia trauka. Grįžinėjant pradėjo pamažu kalenti variklis, paskui jau visai užkaleno, galiausiai užgeso ir ant laisvų nebedirbo. Partraukėm, tai taip ir stovi jau kelintas mėnesis kieme. Žmogus armijoje, tai sunku susisiekti, o mašinos skubiai ir nereikia, kol tie mėnesiukai dar nesibaigė. Sakė, kad arba keisim variklį, arba priduosim į šrotą.
Pasišnekėjau taip pat su variklistais, kas ten galėjo nutikti, tai pritarė mano nuomonei, kad dėl turbinos niekaip taip negalėjo nutikti, nes variklis turi interkūlerį ir net jei nulūžtų kokia sparnuotė, ji iki cilindrų ir net iki vožtuvų nedaeitų. Iškėlėm mintį tik tokią, kad arba žmogus nesakė, kad buvo pagavęs raznosą, arba dėl tepalo, paduoto cilindran, gavosi hidrosmūgis, ir linko švaistiklis, pagraužė gilzę ir t.t. Arba kita mintis - kad variklis buvo užpildytas medumi, nes po turbinos keitimo aišku supyliau šviežią Total 9000 5w40 tepalą.
Ai, dar buvo, kad atitempė ant šniūro Renault Megane Scenic su 1.9dTi nesikuriančiu. Diržas palaidas. Generatoriaus diržas sudriskęs ir aišku po dangteliais krūvos jo atplaišų. Nuėmiau dangtelius, nuėmiau velenėlio skriemulį ir radau nulūžusia šponkytę. Paskambinau kolegai, kuris šitų motorų daug remontavęs ir jis man pasakė, kad 95proc, kad vožtuvai sulankstyti. Kadangi tarėmės, kad variklio remontu, jei bus sulankstyti, neužsiimsiu, tai paskambinau žmogui ir pranešiau gerąją naujieną. Bet jis užsimanė patikrinti, ar tikrai linkę tie vožtuvai. Tai kadangi velenėlio ardyt ir sandarumo tikrint noro buvo mažai, tai nupirko jis naują skriemulį, kurį pakeičiau, sudėjau viską į vietas su senu diržu ir pasukus variklis užsikūrė ir pradžioj dirbo baisiai, o paskui prasidirbo ir jau buvo viskas gerai. Tai pakeičiau naują diržo komplektą ir išleidau. Po metų trasoj Vilnius - Kaunas įvyko babach ir variklis sustojo. Kas ten atsitiko, neaišku, nes taip ir nepamačiau ir nesužinojau. O apie šitą nelaimę sužinojau tik iš draugo, nes pats žmogus man nepaskambino ir nesikreipė. Draugas pasakė, kad matė po kapotu, kad nulūžęs kuro siurblio kronšteinas ir siurblys visas persikreipęs, todėl matomai ir sugedo. Savininkas prieš išleidžiant buvo įspėtas, kad generatoriaus sankabėlė užstrigus ir reikia pakeisti, ir kad jo diržo tempėjas prastos būklės ir kreivas, todėl irgi reiktų pakeisti, bet sakė palikti, kaip yra, ir kad susitvarkys pats, jei pablogės, nes kolkas viskas gerai, nes sudėjus su nauju generatoriaus dirželiu sukosi tiesiai ir be vibracijų. Paprašiau to draugo, kad sekantį kartą, kai matys, perduotų, kad gali į mane kreiptis ir ardysim/žiūrėsim, kas ten nutiko, o jei kaltė mano - aiškinsimės reikalus. Gavau atsakymą atgal, kad pretenzijų nėra. Tai taip ir liko.
Ai, dar buvo, kad keičiau draugo tėvukui kaladėles C5 priekines. Kadangi tuo metu garaže buvo užsukęs Dominykas, tai kartu tą darbą ir padarėm. Aš keičiau dešinę pusę, o jis kairę. Tai paskui po mėnesio pradėjo strigti dešinio suporto rankinis standartiškai. Tai aišku tėvukas sakė, kad va Dominykas darė ir stringa, o kur Tadas geras meistras, tai nestringa. Tai aš jam priminiau, kad Dominykas tai tikrai geras meistras, nes dešinę pusę tai BŪTENT Tadas keitė

Tai tądien nuėmiau trosą jam nuo suporto, o paskui kažkada prireikė praeiti TA, tai paėmėm iš Aido šrotinį suportą ir TA praėjom. Po to po pusės metų tas suportas irgi užstrigo, nes natūraliai irgi buvo toks pats senas, kaip ir anas suportas, ir jam jau irgi atėjo laikas. Tuomet jau teko nusipirkti įrankius suporto ardymui ir išmokti jį remontuoti.
Tai va tiek tų įvykių. Galėčiau dar kažko papasakoti, nes visokių smulkmenėlių ir gal stambenėlių yra dar buvę, bet turbūt užteks tiek tuokart.
Tai dabar atviromis kortomis prašom į sceną, kas ir ką apie mane ten pasakojo, kur aš ten pas ką įlindau ar kur įkišau nagus.
Nes jei bus teisybė, tai galėsiu paaiškinti savo tiesos pusę, arba prisipažinti klydęs, arba galbūt sužinoti, kas ten ir kodėl mano darbu skundžiasi kitiems, tik ne man pačiam.
Kitaip viso labo ir liks pletkais
