Elviukai123 rašė:
Tadai,koks tikslas kelt dyzelio apsukas iki ribotuvo? trecia diena droziu astra H 1.7cdti traukos iki 1900rpm nera , traukos po 3500 irgi nera.

pradeda slopt net toks pojutis. idomiausiai kuro sanaudos. ramiai vazinejant mieste be kamsciu 4.2-4.4 litro, smagiau- 5 litrai

buvau prates prie dvizenkliu skaiciu , tokiu kaip sios astra nemates net su savo c4 coupe 1.6 hdi (mieste budavo 7 uzmietis 4.5-5)
Tai kad apie skirtingus variklius šnekam

Kas, kad dyzelis ar benzas, jei variklio konstrukcija ir esmė visai kitokia. Ir dar apie seną dyzelių 2.2HDi, pas kurį didelė kompresija ir didelė stumoklio eiga. Tai jei kalbam apie ribotuvą, tai jam kompas nukerta kuro didinimą (nebumpsi, kaip benzinas, tiesiog nebekyla apsukos daugiau) jau ties kažkur 5200 apsukų. Benzinas, ypač mažalitražis, nuo tiek važiuoti normaliai tik pradeda
O tas 1.7cdti, ypač jei pats slobniausias 59kw versijos, aplamai netraukia. Teko pernai rudenį kelis šimtus kilometriukų su tokia pat Astra H 2004 nuvažiuot, būtent su 59kw versija. Tai na tikrai nieko įpūdingo, nenustebino visai. Teko pavažinėt apytiksliai tuo metu visokiom Via Baltikom su darbiniu 2014 Rapidu 1.6TDI 66kw, tai spragumo lenkimuose gal dvigubai turėjo.
Ten labai geras Isuzu japoniškas dyzelius, bet jis nėra skirtas performansui, jo darbas vežioti užpakalius. Turbė ten pati primityviausia, save valdanti ir su paprastu wastegate'u.
Pas 2.2HDi yra dvigubai daugiau vožtuvų ir kintamos geometrijos vakuuminio valdymo turbė, ir jei Swirlas normaliai dirba, tai tikrai gerai kanialina tas motoras ir įsuktas.
Šiaip, kol mūsų liaudis pila pigiausius tepalus, nekeičia diržų ir bijo gazuoti bet kokį dyzelį virš 2500rpm ir kaupia suodžius duslintuvuose, mes, kaubojai, per šoną duriam, mojuodami lasu, vyniodami ne tik senus HDinus, bet net ir senus traktorinius dyzelius palei keturis tūkstančius apsukų. Dar nei vienas variklis neužsilenkė būtent nuo tokio važinėjimo.
O kiek dyzelių duslintuvų išpūsta klientų mašinoms, kai po variklio remonto reikia pragazuot ir sužinot, ar viskas gerai ir veiks patikimai, o ten nuo žemasūkio važinėjimo viskas užnešta tiek, kad vos pagazavus dūmas iš kamino toks, kad susidaro atominis debesis-grybas.
Dėl sąnaudų, tai su 1989 metų BX, su 1.7TD 66kw varikliuku mieste turėdavau apie 6 litrus, o užmiesty negazuojant visada tilpdavau į 4,5-5.
Pas tą seną variklį redline'as prasideda jau ties 4000, bet galiu pasakyti, kad tą redlainą jis dažnai ima ir pasiekia. Bent jau iš klausos. Nes perkėlus variklį iš BX kėbulo į C15 kėbulą, teko atsisakyti tachometro ir kitų kaubojams nebūtinų patogumų. Juk nei vienas kaubojus neturėjo laikrodžio, kuris rodytų žirgo širdies plakimo dažnį. Tiesiog jojo, muojuodamas lasu ir isteriškai tampydamas vadžias, besivydamas traukinį...