Kauną pasiekėm kartu, o toliau išvažiavo dviese su mergaite, vairuojančia jaunesnį brolį (XM), būsimų namų link.
Čia foto tarpiniam punkte prie mano chatos
https://drive.google.com/open?id=0B2Sau ... 9wT2Y2VWE0Rėmas ir kėbulas praktiškai lediniai, šiek tiek menkų rūdelių. Nesu gyvai čiupinęs nei vieno kito CX, bet iš kolegų pasakojimų, kokie jie būna, tai čia pasaka.
Na o visokie įlenkimai ir pabraukymai prancūziškam automobiliui - eilinės gyvenimo kovos žaizdos. Jokių ten lyginimų ir perdažymų, juk dažų danga originali

Dugnui antikorozija perspektyviai praverstų, nes prancūzas juk, ir tai rinkai skirtas, tai ten padažyta ir viskas. Lietuviškas vasariškas lietutis jau ten graužia tuos dažus, tai ims ir pragrauš dar

Ir kuo greičiau į sausą gerai vėdinamą garažą

Nupirkta su šviežiai be pinigų pravaryta lietuviška TA.
Diržiukus ir ir visus skysčius tik pasikeist, nes mašina kelią paskutinįkart mačiusi prieš 18 metų, o velniai žino, kada tai buvo daryta prieš tai

O dėl benzino tai dabar jau velnias žino. Gamyklinėj vartotojo knygutėj, kuri mėtosi bardačioke, prie vokiečių kalbos parašyta Kraftstoff: Benzin Super.
Super, kaip jau visi žinote, pas vokiečius vadinasi mūsiškis 95tas. Prie to super kaip priklausytų, kad jis bešvinis būtų, bet velnias žino, ar pavadinimui nesikeičiant, nesikeitė ir pati benzino sudėtis per pastaruosius 37 metus...
O dėl registravimo į istorinių TP registrą, Tomai, primityviai gali pasiskaityti čia
http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/ ... d=68045494Tas CX pilnai atitinka Autentiškos transporto priemonės kriterijų. Na, gal kelios smulkmenos, kaip tas langų apiplovimo varikliukas prichaltūrintas, bet iš esmės gal ir ten neužklius. Yra ir sąrašas vertinimą galinčių atlikti įstaigų. Paprastai ten būna ne kokia valstybinė įstaiga, o toks pats senų automobilių gerbėjų klubas, kaip ir klubas Citrina. Taigi, su draugiškais ir įdomiais žmonėmis. Tai nemanau, kad ten problemų daug kilti gali dėl to
