Vilimantas rašė:
Spaudziu desine Tadui, pakeite c5 x7 trilitriui visus dirzus su kuo priklauso, dezes tepalus, antifreza, filtrus ir dar keleta darbeliu atliko. Masina vaziuoja puikiai. Ateityje mielai pas Tada kreipciausi dar ne karta! Viskas sauniai

CHa, po šito pagyrimo ėmė ir atsijungė priekinės galvos EGRo vamzdis į kolektorių. Pradėjo mašina švilpaut ir dūmyt po kapotu. Kas įdomu, trauka ne itin ir sumažėjus buvo, kaip supratau.
Buvau prie progos Vilniuj, tai susitikta ir sutvarkyta. Įdomiausia, kad atsimenu, kaip užseginėjau to vamzdžiu chamutuką. Vadinas arba nedasegiau, arba...
O šian pas mane kieme ir vėl vyksta šposai. Tokie iš brangiųjų. Pas mano pačio C5 2.2HDi yra nulaužtas diržo keitėjų paskirstymo diržo priekinio dangtelio didelis gabalas. Ten būna nulaužta arba nupjauta todėl, kad keitėjai nemoka jo nuimti... Pasiėmęs tą dangtuką jau seniai, bet vis neprieinu pasikeisti.
Žodžiu, šian kieme pabuvojo 607 su tokiu pat motoru ir tokia pat problema. Apie kurią sužinojau tada, kai jau klientas ruošėsi ateiti atsiimti mašinos, o man tereikėjo užvesti, patikrinti, ar viskas veikia (sulituoti xenonų laidai ir pakeistas parkingo daviklis, sužiūrėti antifrizo nuotėkiai) ir paleisti. Užvedus, padirbo 5 sekundes, pasipurtė ir užgeso. Ir nebeužsivedė.
Reziume - nuo variklio apdailinio dangčio nukrito ištęžusi laikančioji gumytė ir per tą didžiulę žiojėjančią skylę puikiausiai įkrito tiesiai į diržo patalpą, ten švelniai be pykčio atliko savo kruviną darbą. Diržas netrūkęs, bet peršoko per dafiga dantų. Dabar jau viskas atstatyta į savo vietas, o nuėmus dangtelį išmetimo karomyslai rasti sveiki. Kaip su įsiurbimo - pro ten nesimato, reiktų jau imti galvos viršų. Tikimės, kad likę 8 karomyslai irgi gyvi ir kad ant laisvų sūkių gal žvaigždučių neprasuko. Jei rytoj ar poryt, kada prieisiu, kursis ir dirbs, tai bus nauja dangtelio tarpinė ir naujas diržas sudėti. Aišku, ir tas mano rezervuotas dangtelis, kurio teks pačiam ir vėl dar vieno pasieškot.
O jei nesikurs arba nedirbs, tai tada jau nežinau...
Ar lindau prie to variklio dangčio, nuo kurio gumytė ten papuolė? TAIP, LINDAU. Žiūrėjau, kur bėga antifrizas, tad buvau nuėmęs priekinę dangčio dalį ir apžiūrėjau visus po ja matomus sujungimus ir žarnigalius, kurių ten nedaug. Tuomet paėmiau ir uždėjau atgal. Kad tos gumos ten nėra, ar kad ji yra, net ir nepastebėjau, kitaip sakant aš jos išvis nemačiau. Nes ji nelabai ir matosi, specialiai nekišant galvos žemyn ir į ją nespoksant. Gal ji nukrito šiandien, gal kažkada prieš tai, kai kažkas kitas ėmė tą dangtį. Bet į diržą ji įkrito šiandien, man pasukus raktelį į starterio poziciją.
Savininkas sakė, kad diržas buvo keistas kažkada senokai. Kas keitė, žinau, bet nesakysiu. Įdomu tik, ar jam buvo pranešta apie tokią dangtelio anomaliją. Jei pas mane toks variantas papultų, tai nepakeitęs dangtelio neduočiau jokios garantijos.
Kaip sakot, gerbiami kolegos, kas liks kaltas?
