xiux rašė:
tadas1991 rašė:
Pradžioj išmesk tą filtrą sportinį (tiesiai į kontiką, nebent jei koks K&N arba PiperCross ar kažkas kito normalaus, bet nesu matęs, kad Citroenui kas tokį uždėtų, visada būna šūdas iš turgaus ar ebėjaus, kartais dar ir su lemputėm...) ir pasikeisk kuro filtrą į normalaus gamintojo. Sužiūrėk, kad kuro sistemoj iki pat siurblio nebūtų oro, kad nebūtų sietka bake užsikimšus. Jei ir tuomet blogai - EGR, įpurškimo kampas, purkštukai, fazės, kompresija, ir viskas tikrinama mechaniniais metodais. Niekas čia daugiau šitam senoliui negali būti. Nebent jei siurblys lenkiasi ar pats orą sriaubia.
senute ,bet berudziu

trauka narmali kuresi ir is puses raktelio pasukimo,na matysiu bandysma ziureti aciu uz patarima

Aš senutes ir pats myliu ir su jom kasdien važinėju net ir su surūdijusiom ir kartais su skylėm dugne, tai nereikia čia teisintis. Negenda joms varikliai dyzeliniai, nes ten visko per mažai ir per daug iš metalo pagaminta, kad gestų. Dažniausiai "genda" todėl, kad variklis jau antrą pusę limono suka ir tiesiog susidėvėjo arba todėl, kad kažkas į kuro baką tepalo ir šilumvežių kuro pylė. Tu irgi susidėvėtum, jei kasdien suktumeis 22 metus iš eilės tokiu greičiu arba tepalą gertum.
Reikalas tas, kad naujesnį variklį dažnai lengviau diagnozuoti, nes galima pasinaudoti kompiuteriu, bet sunkiau remontuosi, nes sudėtingas ir įmantrus surinkimas, trapios detalės ir t.t.