Kazkur matyt netaip paziurejau. Zodziu tech pase raso D.2 - R*RFJ* / RCRFJ*/ RCRFJF 103kW 2.0L
-norejau ikelt grafika, bet kazko keikiasi kad pasiekta diskkusiju lentos kvota

Virsutine lambda kaip ir graziai su sinusoide begioja, o antra nestabiliai. kai gaztelnu tai antros lambdos po gazo kritimo kreive stipriai krinta, praktiskai iki nulio, beliau po biski vel pakyla. bet jos kreive labai jau padrika, negrazi, netolygi. Dar pasimokysiu su lexia daugiau zaisti tai gal pavyks kur tai i youtuba ikelt geresne kokybe.
Man toks vaizdas kad kai motoras dreba tai tuom metu neatsidaro droseline sklende tiek kiek reikia. Ziurejau dar siandien jos parametrus t.y. kiek jji atsidaro tai man pasirode kad pricentaliai su gazo padetimi biski mazoka. Ryt lupsiui nuo jos zarna ir ziuresiu purtymosi metu kas su ja darosi.
Dar idomus dalykas. Susiremontavau gazo mygtuka, buvo supuvusios visos jame varzos o dar ir fyske nekontacino nes kai paklebindavau su jau suremontuotu mygtuku tai ismesdavo "open circuit"
Kompas gyvate jaucia, jei tik ta kickdauna nuspaudi ne tuomet kai gazo pedalas yra pilnai nuspaustas -is karto klaida. O ir jei varza biski nepataikai uzlituot- is karto klaida. tai va nebaigiau apie idomu dalyka - ogi pataisius gazo mygtuka, dar deaktyvavau faru apiplovimo mechanizma (neveikianti), klaida dingo ir kartu issitryne klaida vairo padeties sensoriaus. Kiek kartu as ji ir kalibravai ir ardziau. o dabar jis veikia. Tik kazkodel vistiek kampa rodo kazkoki idijotiskai is daug skaiciu. Gal tai programinis gliukas....
Na tai va tiek ispudziu. Uzpyliau purkstuku praplovejo, i tepala ipyliau kompensatoriu ploveja, pasistaciau kuro filtra. Lakas parodys kiek dar reiks ieskot bedos.