tadas1991 rašė:
Šitos ZX/Xsara/Berlingo važiuoklės atramos labai jautrios nukrypimams visokiems, net nedideliems. Dėdei vasarą kolega pakeitė abiejų pusių atraminius, ir viena pusė vistiek traškėjo.
Ir taip žiūrėjau, ir anaip, nu niekaip nesupratau. Galiausiai nuėmiau visą mazgą vėl, išardžiau, apverčiau spyruoklę, pradėjo gulti ir susispausti spyruoklė daug gražiau ir tiesiau, ir susitvarkė. Kas ten per bėda buvo, nežinau. Gal tiesiog ne taip įstatyta, o gal kažkoks ***, kažką ten keisdamas, ne ta puse spyruokles sudėjo...
lygiai tas pats garsas buvo ir pries keiciant guoli,keitimo procese pats dalyvavau spyruokles kita puse tikrai neidejo,nes ji net nebuvo nuimta nuo amortiko,kitas dalykas atsiminiau tas,traskesys atsirado po rato guolio keitimo, kazkur matomai pakale pastume ir to pasekoje atsirado pasipriesinimas spyruoklei,tik keista jog visas krumas vel buvo nuimtas ir atgal istatytas o garsas liko:(