Ir įdėjau. Nissens
Dar įdėjau naują Valeo (Sofica-Brevet, žodžiu originalas) pečiuką ir naują padielkinį pečiuko vandens sklendyną. Naujas Wahler termostatas. Išplauta aušinimo sistema, supiltas geltonas antifrizas, patikrintas ventiliatorių ir kamščio veikimas. Vienas ventiliatorius klibėjo, buvo išsimalus sparnuotės tvirtinimo vieta pačioj sparnuotės stebulėj. Pakeičiau sparnuotę gera veikiančia. Aušina ir šildo dabar puikiai.
Paskirstymo diržo komplektą pamainiau, Gates'inį. Alkūninio riebokšlis buvo jau įtartinokas, tai pamainiau profilaktiškai. Velenėlio jau išmokta, kad kol sausa, pas šitus nelįst, nes kokybiškų jau nebegamina, būna pradeda bėgti po keitimo, nors nebėgo

Generatorių suremontavo Dagas, pakeitėm guolius ir šepetėlius. Norėjau keisti ir žiedus, bet žmogus, pamatęs, kad atnešiau senovinį Bosch, pasakė, kad dar mėsos tų žiedų pagal nudilinimą dar tiek pat yra po apačia, tai pasakė, kad geriausia išeitis - nutekinti griovius ir palikti originalą - taip ir padarė. Atsivežęs buvau naują krovimo reguliatorių Hella ir naują Bosch kondensatorių, bet pasiūlė prie jų nelįsti taip pat, geriau pakeisti tik šepetėlius, o tuos nebent turėti kaip atsarginius. Patikrinom veikimą - krauna puikiai.
Dar pakeičiau palūžusį akumuliatoriaus padą geresniu, dabar ant jo ir vėl yra ausis oro filtrui prisukti

Naujas oro filtras, kad jau išardyta buvo (kuro ir tepalo keisiu su tepalu po kelių mėnesių).
Dabar pasikėliau ant keltuvo. Pakeičiau priekinius KYB amortizatorius, SKF atraminius guolius ir gumas (guoliai ir gumos dar kaip nauji, nes neseniai keisti bet vistiek buvau nupirkęs), Sasic (vieninteliai gamina tinkamos formos) amortizatorių apsaugines gumas ir Hutchinson atboinikus. Naujas Hutchinson stabilizatoriaus gumas. Dar pakeisiu vieną vairo kolonėlės maukšlę, nes pradėjusi įtrūkti ir gali kažkada plyšti. Naujas Spidan kairys pusašis ir aišku Elring riebokšlis, nes sujudinta. Dėžės tepalą šitai dėžei keisiu jau ketvirtą kartą ir tik dabar va jau jo spalva pradėjo man patikti, gražiai gelsva, vos vos tamsesnė už naujo. Seniau vis išbėgdavo rudas

Dar naujos TRW šakės, nauji Ferodo stabdžių diskai ir TRW kaladėlės.
Ai, ir dar galite pasveikinti - užsakiau NAUJAS Barum padangas 4vnt

Na ir kaip ir priekiui jau viskas.
Po to kibsim į galą, reikia perrinkti šakes SKF komplektukais, pakeisti Corteco stabdžių žarneles, galbūt galines tilto pagalves (jei dar gaut pavyks, tinka nuo BX, bet nebesimėto) ir sudėt naujus nupirktus KYB smortikus. Ten bus reikalų išardyt viską, nes originaliai ten reikia rimtų labai tai mašinai specifinių (dar tinka Visa ir Peugeot 305, ir viskas) spyruoklių suspaudėjų. Bet aš esu jau daręs ir sudėjęs, labai rizikuodamas ir labai atsargiai su ilgu vamzdžiu, užkišęs už šakės, atjungęs ir prijungęs atgal. Prisiminus dabar, truputį purto, bet manau, kad jau reikės, tai ir padarysim ir dar kartą, nes tuos super suspaudėjus pagamint yra reikalų ir pinigų išteklių stygius.
Dar paėmiau du naujus Valeo valytuvus, vienas į atsargą.
Gal dar reiktų dangtelio tarpinę pakeist, nes mačiau, kad vienas kampas šlapias, bet kažkaip įtariu, kad nelįsiu ten, nes bėgt nebėga, tai geriau pasiimsiu tarpinę į atsargą ir bus mažiau bėdų, nereiks penkių tarpinių per dieną pakeist, kol pradės laikyt...
Saloną išsiurbliuos ir sėdynę susiųs mergaitė. Dar bandysiu paprašyt, kad padarytų naują plėvelę Citroen ženkliukui, nes mano prieš 4,5 metų iš parankinių medžiagų (nuo kelių ženklų ir reklamų nuluptos plėvelės) pagaminta Ispanijoje, jau baigia nusilupti. Kitos savaitės gale pajudu su šeimyna dviem mašinom į Estiją, paskui vienas keltu į Švediją ir Norge, po to po kelių savaičių kažkaip dviese atgal. Liepą važinėsim su kitu automobiliu, o rugpjūtį laukia ilgesnė kelionė, kaip jau ir minėjau. Todėl reikia dabar viską pasidaryti, nes po to nebebus laiko, bus tik kelios dienos liepos mėnesį, kai būsiu vietoje, o norisi 20kkm be gedimų (rimtų) nuvažiuoti
