tadas1991 rašė:
Eilinis bajeris, kai mašina atvažiuoja diagnostikos, o lieka kieme. Tik šįkart dar ir su šniūru iki to kiemo partempti teko nemažai. Bišk pradingo vienas cilindras, nes bišk prapūtė purkštuką... Prapūtė tiek, kad cilindras nustojo veikti ir netgi kompiutery atsirado klaida "neveikia trečias cilindras"
Mašina 2010tų C5 X7 su 2.0HDI 120kw Delphi purškaliuku.
Tai nuėmus variklio apdailinį dangtį ir paskui purkštukų apsauginį dangtį vaizdelis toks.
Panašu, kad su truputį kiaurais purkštukais važinėta kokius 100000km, nes antras purkštukas paskendęs nagare iki pat fiškės, o tai yra apie 3cm gylyje. Jo prispaudėją teko iškasti, šildant fenu ir gramdant atsuktuvu nagarą. Trečio purkštuko prispaudėjo varžtas atsisuko pirštais. Pirmas ir ketvirtas buvo kažkiek netgi sandarūs. Žodžiu išimti lauk visi purkštukai, pasiknisau pusdienį ir iškrapščiau. Dabar laukia kokio kilogramo nagaro kasimas iš visos šitos purkštukų kameros, saugant plastikinį vožtuvų dangtelį. Reiktų ir RAIL'ą nusiimti, kad normaliai prieit viską išvalyt, bet anas tiek įkepęs, kad atsukus varžtus - nejuda. Pajudinus vieną kampą, kiti du kampai vistiek nejuda, juda kartu su vožtuvų dangteliu. O tas dangtelis turi guminę tarpinę, kurią judinti mažai norisi, nes paskui teks keisti.
Beje, toks mielas akiai vaizdelis pridėjo naudos ir plastikinėms dalims, kurios yra toje kameroje. Laidų laikikliai ir fiskatoriai lūžta vos prie jų prisilietus, fiškes nuo purkštukų ir purkštukų pravodkės nuo mašinos laidyno atjungiau šildydamas fenu ir lupdamas atsuktuvu, kaip laužtuvu. Ir vistiek sulaužiau slėgio daviklio fiškę ir vieno purkštuko fiškę. Purkštukų abratkę pavyko atjungti nulaužus tik vieno galo iš penkių fiksatorių, tai manau net nereiks naujos, parišim kažkuo ir tiek.
Ai, tiesa, sulaužyti visi keturi purkštukų prispaudėjai. Kai kurie jau labai seniai, nes nulūžę gabalai mėtosi nagare ir įaugę, irgi teko išlupti, o kiti gan šviežiai, lūžio vietos dar apyšvarės. Matomai, remontininkai bandė remontuoti, paverždami varžtus ir sulaužydami veržiamas detales.
Purkštukai išimti ir rytoj bus patikrinti ant stendo. Visos keturios naujos remontinės tarpinukės. Viską dar teks kažkaip išgramdyti. Na ir gal dar kokį kuro filtrą tuo pačiu sistemos užorinimu pakeisiu, nes prie mašinos pridėta sąskaita tepalo keitimo, supiltas 10w40, tai kuro filtras bus arba visai nekeistas, arba įdėtas irgi 10w40 lygmens...
Bendras vaizdas

Palūžęs purkštuko laikiklis, gabalai mėtosi

Pasislėpęs prispaudėjas

Tai lyg ir pabaigta...
Dalys:
Purkštuko laikiklis - šakutė OEM, 4vnt. po 8,5eur - 34eur
Purkštuko varinė tarpinė, Delphi purkštukui, 4vnt. po 1eur - 4eur
Vožtuvų dangtelio - įsiurbimo kolektoriaus tarpinė Reinz - 30eur
Variklio alyva Total Quartz Ineo ECS 5w30, 5L - 26eur
Alyvos filtras Knecht - 6,5eur
Kuro filtras Purflux - 16eur
Darbai:
Purkštukų ištraukimas, lizdų remontas, vožtuvų dangtelio tarpinės keitimas ir galvutės valymas nuo kokso - 100eur
Tepalo ir filtrų keitimas - 10eur.
Purkštukų tikrinimas ir vieno plovimas/gaivinimas - 35eur
Įpyliau dyzelio už 10eur, nes lemputė degė ir rodė likutį 60km...
Viso: 271,5eur
Ai, dar reiktų pripliusuot už diagnostiką ir dienos šviesų padarymą. Bet kadangi atitempus mašiną kieman, žmogus dar pabandė ją nusėdusiu akumu užvesti, tai dienos šviesos ne tik nebeveikia, bet tiek sublūdijo BSI, kad dabar, jei neįjungi rankenėle gabaritų arba šviesų (rankenėlė ant 0 arba Auto) - dienos šviesos ar tai Xenonai mirksi kokiu 100Hz dažniu. Galinis valytuvas kartais valo visada įjungus atbulinį bėgį ir kartais ir šiaip valo, tik dvigubai lėčiau. Ir jei nori rankenėle įjungi galinį valytuvą, tai nieko nesigaus, reikia įjungti atbulinę pavarą

Tiek jau to...