Išplovus sietelį ir siurblio taurę - veikia, slėgis kyla iki 1600bar, nešokinėja, pataiko labai neblogu tikslumu. Savininkas informuotas, kad toks kuras žudo ne tik bako siurblį, bet ir aukšto slėgio kuro siurblį, kuro purkštukus ir kitas sistemos dalis.
Taigi, ponai... Pilkit pilkit žibalą į HDi, ir dar nenaudodami sietelinės leikos...
Siemensas dar dar, Boscha, ypač senas, visai neblogai, bet žmonės to makalo ir ant Delphi sistemos užpila.
Šiandien kolega, kol knisausi prie seno triperiuko 205 1.9TD, prie mano akių surinkinėjo vieną Fordą su Delphi sistema, kuriam buvo daręs purkštukus. Savininkas restauruotus purkštukus užlenkė per metus su geru kuru, nors buvo įspėtas pilti TIK iš degalinės, o jei slavų kraštuose, tai TIK iš normalios degalinės, o ne dieduko ant sienos, kur stovi bačka, pistoletas, kasos aparatas ir tūlikas trikampinis su širdutine skyle duryse, bet tas kasos aparatas čekį muša, vadinasi degalinė

Tai sudėjo turimus stalčiuje naudotus labai neblogus purkštukus, paleido mašiną, nieko neėmė ir, kadangi žmogus tiek labai nervinosi, o kai remontas truko ilgiau, dar labiau nervinosi, skambinėjo kas pusdienį, važiavo tikrinti, ar dirbama prie jo automobilio ir t.t., galiausiai netgi skambino su grasinimais "užlenkti įstaigą" ir panašiai, tai automobilis buvo surinktas ir atiduotas gerai veikiantis, bei paprašyta daugiau nebesikreipti. Žmogus, kuris praeitu skambučiu grasino, skambutyje, kai buvo pranešta, kad galima paimti automobilį, dar bandė prašyti kažkokių papildomų darbų padaryti tam pačiam ar kitam automobiliui
