WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:11

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 191 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 13 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 31 2016, 14:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
kobis rašė:
Limited rašė:
Sveiki visi,
C5 X7 2,0 120kw automatas nemeta sesto begio, kartais ir penktas steikuoja, o rankiniu budu puikiai junginejasi. Kur reiktu pradeti ieskoti slieku? Tepalo puslitri dapyliau- nepadejo. Kazi kokie parametrai dalyvauja pavaru parinkime, sakau, gal koks daviklis grybauja?



o automatui kada dezes tepala keitei?


Tepalas dezej pakeistas.
Dabar pasidalinsiu informacija, kuri gal ne vienam sutaupys pinigu, o ACS is manes paeme 40eur, ir kas nervina- tik gaisau be reikalo laika. Butu is karto pasake, kita karta buciau gryzes pas juos su didesne pinigu suma.
Taigis, jeigu padangu auksciai kazkiek procentu skiriasi- ate, automatas jungia apsauga ir nebejungia aukstesniu pavaru. Turiu itarima, kad yra kazkokia leistina paklaida priekio- galo ar tai ant tos pacios asies, nes kelis men vaziavau normaliai ir montavime kazkaip sumaise vietomis du ratus ir prasidejo cirkas. Padangos skyresi gal 1-1,5mm ir negalejau niekaip patiketi, kad tiek mazai gali tureti itakos.
O diagnostika paprasta- jei posukyje i viena ar kita puse pavaros persimeta- beda cia. :)

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 01 2017, 11:32 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
idomiai 8)

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 01 2017, 16:10 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 17 2010, 18:15
Pranešimai: 241
Miestas: Kedainiai
Draugo pirktas mersas C 2009 automatas turejo panasia beda tai remontas dezes 780e,po viskam dar ir padangas teko keist netiko auksciai,be reikalo lindo i dezia,dar tokia suma paklojo.Bet merso galas varomas,tai kaip cia gaunas.

_________________
Xantia 99m.2.0 HDI(100kw).Avensis 2009m.2.0D4D(93kw)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 02 2017, 21:15 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
sfera rašė:
Draugo pirktas mersas C 2009 automatas turejo panasia beda tai remontas dezes 780e,po viskam dar ir padangas teko keist netiko auksciai,be reikalo lindo i dezia,dar tokia suma paklojo.Bet merso galas varomas,tai kaip cia gaunas.


A koks skirtumas kuris galas varomas? :D

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2017, 08:13 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
Draugas turi VOLVO S80 2.5 dyzeliuka automata, tai jam trauka dingdavo - ieskojo slieku visur - degimo kampe, variklyje, kompe ir t.t., bet paskui pakeite padangas ir viskas susitvarke, tai kaip ir daznas atvejis gaunasi su automatais kai del blogo vaziavimo buna padangos kaltos.

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2017, 08:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Limited rašė:
kobis rašė:
Limited rašė:
Sveiki visi,
C5 X7 2,0 120kw automatas nemeta sesto begio, kartais ir penktas steikuoja, o rankiniu budu puikiai junginejasi. Kur reiktu pradeti ieskoti slieku? Tepalo puslitri dapyliau- nepadejo. Kazi kokie parametrai dalyvauja pavaru parinkime, sakau, gal koks daviklis grybauja?



o automatui kada dezes tepala keitei?


Tepalas dezej pakeistas.
Dabar pasidalinsiu informacija, kuri gal ne vienam sutaupys pinigu, o ACS is manes paeme 40eur, ir kas nervina- tik gaisau be reikalo laika. Butu is karto pasake, kita karta buciau gryzes pas juos su didesne pinigu suma.
Taigis, jeigu padangu auksciai kazkiek procentu skiriasi- ate, automatas jungia apsauga ir nebejungia aukstesniu pavaru. Turiu itarima, kad yra kazkokia leistina paklaida priekio- galo ar tai ant tos pacios asies, nes kelis men vaziavau normaliai ir montavime kazkaip sumaise vietomis du ratus ir prasidejo cirkas. Padangos skyresi gal 1-1,5mm ir negalejau niekaip patiketi, kad tiek mazai gali tureti itakos.
O diagnostika paprasta- jei posukyje i viena ar kita puse pavaros persimeta- beda cia. :)


Taip, padangos turi itin didele reiksme. BET.

1mm arba 1,5mm tikrai itakos nepadarys automato darbui. Vat 1 cm bandram diametrui tikrai padarys. Tai ka, nori pasakyti, jog padangom pripusti reikia tureti oro uostuose naudojamus tikslius dozometrus? Nes pvz 2,5atm ir 2,4atm jau skiriasi padangos aukstis (jei ne runflat) apie 1-2 mm. Kitas reikalas, jei padanga nuesta vienu kampu, bet ir tai 1,5mm nu NEIMANOMA. Taip sutinku, jei padanga butu R19 ir 255 plocio, tada na gal, bet ir tai tik perjungiant begi is 4 i 5 jau vaziuojant gerokai virs 100km/h.

P.S. naujoms masinoms (iskaitant ir PSA) pakeitus padangas i skirtingo nei pries tai buvo ismatavimus, reikia pakeisti ratlankiu/padangu ismatavimus ir BSI ir ESP kompiuteriuose. Kitaip bus fejerverku. Dedes vasios padangu "REMONTO" garazeliui tai nelabai patiks. Nes realiai nefainas dalykas, kai is zieminiu R16 kai pasikeiti i vasarinius R18 norint kad viskas veiktu korektiskai reikia vaziuoti pas ta kas gali pakeisti aukscius.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 04 2017, 15:37 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 01 2011, 17:10
Pranešimai: 87
Miestas: Panevėžys
Vilimantas rašė:
Clouds rašė:
Turiu klausimą dėl automatinės pavarų dėžės. Važinėjame mieste. Tarkim privažiuojam prie šviesoforo arba sustojame nejudančiame kamštyje, kaip patartumėte: būti su D pavara (laikant įmynus stabdį, nes mums reikia stovėt) ar įjungti N (neutralią pavarą) ir laukti kol reikės pajudėti ir įsijungti D ?

Man sako, kad suvarytum galima pavarų dėžę su tais N junginėjimais.

Automate N yra beveik nenaudojama, taip, tiesa, kad stovint su įjungta D prie šviesoforo transmisija yra apkraunama, tačiau ta apkrova salyginai yra tokia nedidelė, jog tai neturi įtakos dėžės dėvėjimuisi.


O sankaba? Nedyla papildomai? Atleiskit, jei nušneku, nes citroeno automato nesu ardęs.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2017, 00:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
laidas rašė:
Vilimantas rašė:
Clouds rašė:
Turiu klausimą dėl automatinės pavarų dėžės. Važinėjame mieste. Tarkim privažiuojam prie šviesoforo arba sustojame nejudančiame kamštyje, kaip patartumėte: būti su D pavara (laikant įmynus stabdį, nes mums reikia stovėt) ar įjungti N (neutralią pavarą) ir laukti kol reikės pajudėti ir įsijungti D ?

Man sako, kad suvarytum galima pavarų dėžę su tais N junginėjimais.

Automate N yra beveik nenaudojama, taip, tiesa, kad stovint su įjungta D prie šviesoforo transmisija yra apkraunama, tačiau ta apkrova salyginai yra tokia nedidelė, jog tai neturi įtakos dėžės dėvėjimuisi.


O sankaba? Nedyla papildomai? Atleiskit, jei nušneku, nes citroeno automato nesu ardęs.

Apie kokią sankabą čia kalba eina? Apie pūslę?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 07 2017, 22:07 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 01 2011, 17:10
Pranešimai: 87
Miestas: Panevėžys
Na galvoje turėjau ferido sankabas. Ar jos Citro dėžėse nenaudojamos?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 07 2017, 22:24 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
automate yra hidrokonverteris. sankaba yra mechanui


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 07 2017, 22:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Yra ten ir frikcinių diskų ir stabdymo juostų pas automatus, bet jie tepale gyvena ir mašinai nejudant nieko rimto ir neveikia.

O citroen automatai niekuo nesiskiria nuo kitų markių automatų, nes nei Citroen, nei Peugeot, nei VW, nei MB, nei Nissan automatinių dėžių negamina. Jas gamina automatinių dėžių gamintojai, pvz ZF, Aisin ir pan. Prancūzai bandė gaminti savo automatus AL4, bet nelabai paėjo. Aišku, seni prancūziški automatai, sakoma, buvo super geri, arba pusiau automatai Citromatic, bet čia jau kalbėti reiktų apie DS, CX, GS laikus...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 07 2017, 15:37 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
sveiki. Kokius tepalus pilti i AM6a pavaru deze ?

Autodata raso kazkoki total 9980d4

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re:
StandartinėParašytas: Bir 08 2017, 17:25 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 11 2017, 11:33
Pranešimai: 218
Miestas: Šiauliai
Sveiki,

Norėjau pasikonsultuoti dėl automatinės dėžės. Citroen C5 X7 2010m 2.0HDI 120kW, AM6 dėžė. Toks reikalas, kad kai nusipirkau iškarto pasikeičiau tepalus. Tuomet važinėjant pradėjau jausti, kad kažkas netaip su perjungimu iš antros į trečią - lengvai bėgėjantis kuomet meta iš antro į trečią jaučiasi smūgis, nestiprus, bet pakankamai nemalonus, tuo tarpu kitos pavaros junginėjas kaip ir be priekaištų, stipriau bėgėjantis ir trečią atrodytų gerai jungia. Rankiniu būdų junginėjant iš antros į trečią tas pats. Servise ALDA auto Šiauliuose pasakė, kad reikia keisti valdymo bloką, pasiskaičiau, kad turbūt taip ir yra. Taigi man jį pakeitė "nauju", tačiau žiūriu, kad bėda nėra visisškai dingusi: dabar jungiantis į trečią tokio smūgiavimo kaip ir nebėra, tačiau yra uždelsimas kol įmeta trečią išjungęs antrą, rankiniu būdu smūgiuoja beveik taip pat kaip prieš keitimą. Toks jausmas, kad jie pakeitė gal tik tepalus arba įdėjo nenaują bloką, nes tikėjausi, kad nebeliks jokio jungimo skirtumo tarp kitų pavarų ir 2-3.
Jie davė metų garantiją blokui.
Gal jos visos turi tokį nešvelnų perjungimą 2-3?
Ką patartumėte tokiu atveju daryt?

Dėkui.

_________________
Citroen C5 X7 Tourer 2010m 2.0HDI 120kW AM6


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 09 2017, 09:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 11 2017, 11:33
Pranešimai: 218
Miestas: Šiauliai
Anyone? :roll:

_________________
Citroen C5 X7 Tourer 2010m 2.0HDI 120kW AM6


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 09 2017, 09:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Tai naujas ar "naujas" tas hidroblokas?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 191 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 13 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007