akadas rašė:
tadas1991 rašė:
Purkštukai, kompresija, du kuro siurbliai, slėgio reguliatorius, kuro filtras, vanduo kure arba duslintuve, akumas, starteris, tepalas, neteisingai sustatytos vožtuvų fazės keičiant diržą...
Toliau vardint ar pradžiai užteks? Arba pasakok viską nuodugniai ir gal kažkas bus nors kiek aiškiau, arba marš tiesiai pas meistrus. Jei apie komonreilines kuro sistemas supratimo nulis, tai iškart marš pas meistrus, nes pats tik nagus nušalsi, o kurtis vistiek nepradės

Cituoti:
sveiki norejau paklausti iki kiek gali nukristi itampa kuriant kad laiku atsidarytu purkstukai? nes skaiciau kad jei itampos truksta tai labai ilgai reikia viniot kol uzsiveda auto . modelis C5 2.0 hdi
Kad purkštukai nesidarinėtų, įtampa turi kristi jau afigienai. Kitas reikalas, kad su maža įtampa gaunam labai prastą starterio sukimą ir mažas starterines variklio apsukas, dėl ko siurblys nebeišvynioja tokio kuro slėgio, prie kurio pradedami darinėti purkštukai, t.y. realiai apie 200bar. Bet esant seniems gerokai pavargusiems purkštukams, kartais būna taip, kad siurblys pakelia slėgį iki tų 200, kompas pradeda purkštukams komandas siuntinėti, bet kas iš to - purkštuko žemiausias atsidarymo slėgis jau 220 ar net 250bar, vietoj gamyklinių apie 180-200bar. Tai pasijungę Lexia matom kuro slėgį, matom variklio apsukas, bet mašina nesikuria. Tuomet bėda gali būti purkštukuose, siurblyje, per silpname starteryje, nes šiaip starteriu sukant, kuro slėgis, esant tvarkingai aukšto slėgio sistemai, bet kokiam kitam elektros gedimui, pvz neprijungtam velenėlio padėties davikliui, gali pasiekti ir kokius 400-450bar...